Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
Komentáře
         1  2  3         
nahled TomDuba vložil tento komentář k této galerii, 00:52   26.05.17
Někteří výrobci cisteren nabízí i možnost vyosení kol jedné nápravy cisterny (Samson, Veenhuis, Kaweco), tedy ekvivalent k psímu chodu samochodu.
Dále možnost využití čelních nesených nádrží do tříbodového závěsu traktoru jako náhradu za "pasivní" čelní závaží, či již hydraulické dotížení traktoru pomocí třetího bodu (zmiňované v jiném vláknu komentářů) napomáhající právě oné trakci traktoru. To jsou všechno řešení k ničemu, podle vás? Krom toho, že traktor mohu dále požít i jinde během roku, nemá snad ani cenu zmiňovat (je to podle podmínek daného podniku nebo službáře).

To, že to v České republice nikdo nepoužívá a nemá, je věc jiná...
nahled Proxima vložil tento komentář k této galerii, 21:42   25.05.17
To Honza S2: Lépe jsi to napsat nemohl smile
nahled Honza.S2 vložil tento komentář k této galerii, 21:30   25.05.17
Zetor: Řeknu ti to ze svého pohledu že traktorová cisterna je dobrá tak na strniště a to za absolutního sucha. Aplikace před setím nebo do nakypřené půdy, to se nezlob na mě ale to je nejhorší dryák na utužení půdy. Už jenom fakt že traktor táhne zátěž, má prokluz, to je zlo největší. Regulace tlaku to eliminuje ale o něco málo. Samochod má trvale 4x4, 30tun netáhne za sebou, hmotnost má rozloženou jinak a ještě může jet krabím chodem. To je neskutečnej rozdíl, navíc když to zapravuje do půdy... to prostě traktorovou cisternou neuděláš... to sorry jako.
nahled Magrixak vložil tento komentář k této galerii, 15:19   25.05.17
To honzabru: Hadice snad ani cejtit neni spise při otáčení ti to jakoby stahuje traktor když si blbě najedes. Pokud najel na kolej po které jezdily návěsy tak to bylo znát...
nahled honzabru vložil tento komentář k této galerii, 23:52   24.05.17
Jak je vlastně náročné za sebou vláčet tu kilometr dlouhou hadici plnou kejdy? Kdyby měla kilometr, tak v tom mám 25-30 m3 kejdy, kterou za sebou drhnu po zemi...
nahled Tomáš Kopa vložil tento komentář k této galerii, 23:25   24.05.17
Výkonnost linky s tažnou hadicí je v porovnání se samochodnými aplikátory daleko vyšší. O tažených cisternách ani nemluvě. Při správném používání lze hravě dosáhnout výkonnosti 200-250m3/h, byl jsem však osobně svědkem výkonnosti téměř dvojnásobné. K obsluze takovéto linky jsou potřeba 2-3 zaměstnanci, žádný odvoz, žádné cisterny. Ale jako každá technologie, má i tato svá specifika.
nahled Jakub Herot vložil tento komentář k této galerii, 22:49   24.05.17
to Proxima: Myslíš že tridem 21m3 na 710R 26,5 (případně 30,5) + nápravy traktoru bude mít větší tlak na půdu jako třeba vredo 19 m3 na 2 nápravách s kolama 900 ? Já bych tipoval že na tom bude lépe traktor s cisternou
nahled Proxima vložil tento komentář k této galerii, 21:23   24.05.17
Pro Zetor: Takže mám chápat, že traktor s třínápravovou cisternou je super věc a čtyřkolový samochod o 45 tunách na nízkotlakých pneu je nejhorší co pole může potkat? Normální demagogie lidstva, to se na mě nezlob...
nahled Magrixak vložil tento komentář k této galerii, 10:23   24.05.17
Otázky ohledně výkonu nevědí ani oni. Ta linka se rozjela druhý den co jsme tam byli. Xerion udělá větší výkon to je jasné ale jde o to, že pokud je dlouhe pole museli cisterny po poli za nim a to byl proste masakr a ať tu někdo prosazuje cisterny sebe lepší tak i kdyby to mělo 5 naprav stejne je to uplne jedno protože ty pole jsou nasrač uhypaný.
Tohle je podle mě řešení pokud je velky pole kde se tolik nemuso točit tak ten výkon by nemusel být špatný.
Co se týče lidi jeden v traktoru co aplikuje druhy co pohani čerpadlo a dva co navaži to si myslim že neni špatné horší je rozbalovani a skulovani hadic tam je ještě potreba aspoň jeden člověk..
Jinak nejdražší na tom všem jsou asi hadice které stojí dost peněz...
nahled Zetor vložil tento komentář k této galerii, 07:55   24.05.17
Ten výkon u takového systému bude mezi 500 až 700 kubíky za den. Tedy výrazně nižší než u samochodu, záleží velmi na vzdálenosti. Lidí tam je kolem toho také dost, ale mnohem větší problém je ochota lidí ten systém používat. Správně s tím jezdit na různě velikých a členitých polích je kumšt. Výhoda je především, jak již bylo zmíněno, v tom tlaku na půdu. Ani bych tak neřešil zobrazenou aplikaci po žitu, ale spíš jarní přihnojení do porostu. Tam to je pohádka. Problém obecně nejsou ty třínápravové cisterny, ale spíše ty krásné čtyřkolové samochody s hmotností 45 a ž 60 tun. To je ta totální devastace pro pole. A samozřejmě vše je spojeno s dávkou, dávat na pole pravidelně 15 kubíků a dávat tam 60 kubíků je rozdíl. Ten systém se nejčastěji používá přímo z jímek, tam je ten přínos obrovský, především v úspoře přívozu. Jinak krom takového kontejneru (který pro zajímavost může klidně stát milion i bez čerpadla) lze jako přečerpávací stanici použít samotnou cisternu s čerpadlem, kterou pak lze používat i samostatně.
         1  2  3         
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2017
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.059599876403809.s