Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
tomigun   07.09.2011 13:36:34
Mohu se zeptat co znamená to ADBlue?
Zetor   07.09.2011 13:46:14
Mě by spíš zajímala šířka zadních pneumatik... Nevím nevím, jestli to jsou alespoň 800ky, když koukám jak s tím jede v brázdě... Agrotec také na předváděcí 390k traktor dal 710ky. To červený kolegové tam mají alespoň navigaci a traktor i na řidiče možná mluví česky... Ale dlouho zarytý odpůrci širokých pneumatik ve Stromu mají snad na všech novýc 8Rkách co jsem zahlíd 800ky...
Fendtistka   07.09.2011 14:21:19
to tomiqun: ADBlue - nádrž na močovinu.
to Zetor: Zadní pneu Michelin 710/70 R42. Jinak jak řikáš traktor komunikuje česky (AFS Pro 700) smile .
tomigun   07.09.2011 14:28:35
A k čemu je ta močovina?
TomDuba   07.09.2011 15:04:31
to tomigun: Ta močovina reaguje s oxidy dusíku a přeměňuje je na vodní páru a dusík.
Filip_SK   07.09.2011 15:08:40
tie pneu sú ozaj biedne na taký traktor smile

AdBlue sa vstrekuje do výfukového potrubia stroja za účelom redukovania oxidov dusíka NOX (z čoho potom vznikne voda a dusík N2 ) a pevných častíc.
Ak to chceš podrobnejšie skús stránku AgriCS alebo Google. smile
Jano SK   07.09.2011 15:12:39
mozno by bolo vhodne poznamenat, aby z toho kolega tomigun nemal chaos, ze to nie je tuning na zvysenie vykonu ( oxid dusny a pod..), ale proces zabezpecujuci dodrzanie emisnej normy Stage IIIB, platnej pre motory v polnohospodarkych strojoch od 170 HP vykonu od 1.1.2011
tomigun   07.09.2011 15:31:37
Díky moc za vysvětlení smile
George8030   07.09.2011 15:48:52
Koukám Lupofyt :) ...Prej asi za rok se objeví na dvoře :)
stenlynko   07.09.2011 16:55:11
panenko maria ľudia, čo by ste tam chceli za pneumatiky? x Fendtov 936 je obutých na pneumatikách šírky 710. U nás na podniku je NH T8040 a má vzadu 650-ky. Aj tu na FW sa objavil New Holland a vzadu mal obuté Barumky ak sa nemýlim o šírke 20,8 palcov. Ono to veľmi záleží od peňazí a kto si čo objedná a som zvedavý ako chcete orať s 800-kami a ono ani tie 710 nie sú do brázdy bohviečo. Podľa mňa pekné obutie, kto čo chce, to si objedná a hlavne zaplatí. A ide aj o to, čo niekto ponúkne, alebo objedná ak ide traktor na sklad.
John Deere 7920   07.09.2011 17:10:13
Prosimtě kdo to měl pujčenné prosím? :-) díky
Honza.S2   07.09.2011 17:53:17
To už je kapku jiné kafčo než to co bylo o pár řádků v novinkách níž pomalu v základní verzi.
Jinak k těm pneumatikám, asi se nic nezměnilo od předchozí řady.
Na každej traktor je možné objednat galusky jaké kunčaft požaduje. Ovšem někdo má sestavený nabídkový list a tak mu traktory plavou z velkého světa. Takže např. T8050 a i Magnum 335 byl dodáván na předních 600/70 R 30, zadních 710/70 R 42 dá se říct standartně protože tyto jsou nejpožadovanější a nejlepšísmile Né ale fakt byl ten že když to jezdilo s hloubkovým kypřičem někde, tak to chtělo zadní 800, o tom žádná.
Zetor   07.09.2011 18:41:04
No tak já bejt prodejcem, tak by to pro mě bylo docela důležité. Protože pokud předvádím traktor s téměř 400koňma, tak asi chci ukázat že tahá tak, že ty peníze se do něj vyplatí strčit. To znamená, že tenhle traktor by měl tahat podle podmínek 12r pluhy, 12m kombinátory, na mělko 10m podmítače. A na takové agregace musí mít pořádné gumy a pořádné dotížení. Protože pokud budu předvádět, jaký má traktor pěkný prokluz, tak jediné co ukážu je nechutnou spotřebu paliva. A to už se letos jedné firmě povedlo. A být pány od AgriCS, tak si to trochu spočítám, protože pokud požaduju traktor 400k a zjistím, že kola nejsou to pravé, tak půjdu po pásu. A tady je téměř jediná rozumná volba JD 8RT. CAT nepočítám a Steiger ve 400k je naprotá blbost. Takže tolik k pneumatikám...
stenlynko   07.09.2011 19:06:22
pre zetor: samozrejme, že máš pravdu, ale 710-ky by som fakt až tak tragicky nevidel. A koniec koncov... stále vládne svetom predaja čosi iné ako holé fakty...
Fendtistka   07.09.2011 19:50:14
Tak tento traktor byl na zkoušku místo 310tky (se stejným obutím) a 310tka v tomto podniku většinou oře nebo tahá disky. V podniku se uplatňují oba dva způsoby zpracování. Takže co se týče využití tak 710/70 R42 se mi zdá jako rozumná volba do orby je to akorát, 800 už by byly moc.
Honza.S2   07.09.2011 20:06:56
Stenlynko to si trefil hřebíček na hlavičkusmile Přiznám se že jsem to měl taky v hlavě když jsem psal svůj komentář. Že vlastně o ty pneumatiky a další výbavu ani kolikrát nejde. No a už vůbec ne když ti takový traktor přijde do podniku přídělem s podmítačem co za ním vydrží dva dnysmile smile
Ale nebudu negativní.
Je to první 340ka na FW a dík za to že to někdo zdokumentoval při prvním křestu ohněmsmile
GTA   07.09.2011 20:14:38
Mohu se optat, proč není CAT pod 400 koní vhodná volba?
stenlynko   07.09.2011 21:08:08
pre Honza.S2: škoda, že som sem fotky nenahral, Magnuma 340 mám vyfoteného vyše mesiaca, prišiel som o slávu smile
Zetor   07.09.2011 21:16:58
To Fendtistka: Já to chápu, je mi jasný, že sem to je dobrý stroj na předvedení. To, že by se 310ka nahradila o 60k silnějším traktorem a tahali by se stejný stroje, to tady radši vůbec nebudu komentovat (vždy lze zkusit 340ku a koupit menší). Ale prostě pokud mám předváděcí traktor, tak buď ukážu co umí dobrýho a nebo co špatnýho. A tohle když někde dám na pole s 350k pásákem, tak to bude provar. Ale nejsem tu od toho, abych dělal AgriCS marketing. Byl jsem včera v Kámeni a stačilo mi vidět CTV převodovku apod....

To GTA: Tak myšleny byli výrobci co dělají jak kolové, tak i pásové traktory o tom výkonu (což CAT už pokud vím nedělá). A nějaké servisní zázemí už je jen takový bonbónek.
TomDuba   07.09.2011 21:35:08
to Zetor: Copak CAT přestal vyrábět modelovou řadu MT 7X5 C? Vždyť ta má výkon pod hranicí 400 koní. Jinak jsem to totiž moc nepochopil smile .
Zetor   07.09.2011 21:38:15
To samozřejmě ne, myslel jsem tím, že přestal vyrábět kolové traktory....smile
Honza.S2   07.09.2011 21:48:48
Pozor, Challenger je přestal pouze nabízet v západní Evropě. V USA se zatím prodávají dál co mám informace. Rovně nový MF7600 je představován v barvách Challengeru. Zatím Agco přestalo "vyrábět" červené Agco traktory pod označením DT. Ale ty byly pouze pro Ameriku a Austrálii. Jinak co týká Challengeru a servisního zázemí, tak kdoví co bude dál.... Jestli lépe nebo i hůř.
Jano SK   07.09.2011 22:24:49
Drobny elaborat ohlade "zltych"

1. v roku 2001 kupilo AGCO od CAT prava na predaj a distribuciu pasovych traktorov Caterpillar a ochrannu znamku Challenger- tym skoncila spolupraca CAT s CLAAS ( predaj CAT pasakov v Claas farbe v Europe ). Od 1.kusu vsetky nove stroje rady MT 700 a MT 800 uz isli cez AGCO pod znackou Challenger. CAT samotny sa kompletne stiahol z oblasti agro, vcitane spatnemu predaju 50% akcii aliancie CAT - Claas na vyrobu kombajnou v USA

2. AGCO vyhradne pre CAT distribucnu siet ( USA, novsia cast EU, byvaly ZSSR ) zacalo ponukat aj ostatny sortiment AGCO strojov pod znackou Challenger. Stroje boli ( su ) naprosto identicke ako original stroje - u nas kolesove traktory MF, kombajny MF / Laverda. Stroje, ktore mali motor Perkins, dostali oznacenie motora CAT - Perkins je sucast CAT, motory je mozne kupit v oboch znackach rovnake.

3. Od jesene 2010 doslo ku zmene, ked sa kolesove traktory Challenger ( vyroba Beuvaix - MF ) prestali predavat v nasich koncinach ( v zapadnej europe sa ani nepredavali, silny dealeri MF alebo Fendt dostali aj pasaky Challenger ).

4.AGCO od roku 2011 zuzilo traktorove znacky takto:
- MF - globalna znacka, stiahla s z predaja v Rusku ( nizky podiel)
- Challenger - globalna znacky, stiahla sa z predaja v novych krajinach EU a bude hlavne pre Rusko a USA. Vsetka aplikacna technika SpraCoupe, RoGator, TerraGator ( byvaly AgChem ) je vo farbe Challenger.
- Fendt - globalna znacka ( v USA prakticky nepredajne )
- Valtra - globalna znacka ( najvyssi podiel v Juznej Amerike!)
- AGCO - ukoncenie predaja kolesovych traktorov MF pod znackou AGCO ( koniec oranzovej original farby Allis, co nesu americania hodne tazko..)

5. pokial mam dobre info, CAT nikdy kolesove traktory nevyrabal. Robili pokusy s klbakom, ale kedze CAT je povodne polnohospodarska firma, ktora zacala robit pasaky s zeleznymi pasmi este pred vojnou, potom sa tomu k tomu vratili a aktualne pasaky su vysledkom dnes vyse 20 rocneho vyvoja pasovych podvozkov.

Jedine co sa tyka nasich koncin je to, ze uz nie su dostupne kolesove traktory Challenger.
GTA   07.09.2011 22:37:08
Zetor: Přesto se najde X podniků, kde pásák Challenger jezdí, omylem ho snad nikdo nekoupil.
On sice JD má servisní sít větší hustoty oproti žlutým, jenže taky má napříč celým sortimentem nesrovnatelně větší množství strojů v provozu, které má servis na starosti.Takže toto nutno též vzít v potaz.
AUTOCOMMAND   08.09.2011 06:43:21
Já jsem zaslechl že Challenger už přestal v Čr prodávat kolové traktory a když se vám rozbije pasák tak si trošku pokčkáte na servis a jeden příklad zákazník chtěl udělat klimošku v těch vedrech nejdřív jsem chtěl zjistit množství chladiva a tak se zákaznik zkoušel dovolat do phenixu nikdo to nezvedal a ani na hotline lince pak jsem si množství zjistil sám ale bylo to čidlem a po týdnu se ptám když jsem ho potkal jestli už mu to maká a on říkal že ještě ne a že se mu pořádně nikdo neozval tak s tím servisem u Challengru to nebude tak slavné .
GTA   08.09.2011 07:23:14
Že by to tam bylo slavné nikdo netvrdil.Ale nevěřím tomu, že u JD vám udělají vše za 10 minut, obzvlášť v sezoně.Při tom počtu mašin, které mají v terénu.
Honza.S2   08.09.2011 07:43:41
To JanoSK: který kloubák Cat si myslel? Byl prototyp kolového kloubového traktoru Cat, základ byl z pásových Challengeru 65.... Podobně jako řada MT900.
Jano SK   08.09.2011 09:40:46
HONZA.S2: Klbove traktory CAT bol projekt niekedy v 70 rokoch, potom sa to ale stoplo a cesta pokracovala vyvojom gumennych pasov - najprv pokusne na graderi, potom od 1979 na dozeri D5 - uz v podstate predchodca dnesneho mobiltrack podvozku
michal003   08.09.2011 11:32:00
to GTA: No určite ti závadu nespravia do 10 minút ale aspoň ti zdvihnú telefón. A u JD servisu, teda aspoň na Slovensku, sa ND dodávajú max do dvoch dní.
George8030   08.09.2011 17:33:08
Jsou závady,co se dají opravit i po tel. smile jen ho zvednout. Jinak u JD v ČR už musí být vyjímka,když díl není do 2dne. Většinou se dá podívat do systému,pokud je na centrálním skladu v ČR a nebo DE a když se do cca 15hod stihne objednávka (v sezoně déle) tak druhý den ráno,max do 11 dopoledne ho třeba my máme.
Honza.S2   08.09.2011 18:57:09
Takhle to šlo i u Claasu letos. V pět hodin vypochodovalo ložisko i s uložením na 480 r.v 98, jeden telefonát do skladu ve Slavkově a obratem sdělení "zítra nejpozději v devět ráno to máte nachystané". Když to tak jde taksmile
Ale nedokázal jsem jaksi pochopit, když má někdo v Čr prodaných 14 nebo kolik už to je teď pásových traktorů a nedokáže si poradit ani s obyčejnou stahovačkou na hadici nebo silentblokem, protože se to nevyplatí mít na skladě.... Potom stojí pokažený pásovec na dvoře čtyři dny.
chomyz   11.09.2011 06:48:02
to Jano SK: Díky za info ohledně těch Perkinsů, lišil se ten motor tedy jenom štítkem? Vybavuji si, jak tehdy na první prezentaci koláků v Tuřanech zdůrazňovali, že tyto modely mají na rozdíl od sourozenců originál motory Cat...
Jano SK   11.09.2011 23:17:55
TO CHOMYZ: Pokial viem, male motory - 3/4/6 valce je rada 1100( Stage IIIA) a 1200(Stage IIIb) od Perkins. Ak to ide do zltych strojov - je to CAT, ako do hocijakej inej farby, je to Perkins ( napr.pre Manitou, MasseyFerguson a pod.). Zelezo je asi rovnake, ale soft vie, co je a nenecha sa oklamat..
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010796070098877.s