Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
fisch   18.06.2012 19:26:59
Jó to je mašina. V naší ZS stále pracuje i když už jen šťuchačky(T174) a jeden je u zedníků (T172). Ale řekněte mi kdo dnes něco podobného vyrábí?(jasně vyrábí, ale cenová relace vers. vytížení v zemědělství) Dělá práce, které ani manipulátor nezvládne např. vybrat hustý vršek z jímky má spec. lžíci na čištění skruží. Myslím, že se potom ještě vyráběl model T 182.
borek0102   18.06.2012 19:29:26
paráda krásná práce a na tu dobu perfektní stroj
pipiroha   18.06.2012 19:40:07
Krásně opravenej stroj! Jen bych se chtěl zeptat jestli má tento stroj vlastní pojezd?-kdysy jsem kdesy četl, že nemá a, že ho musí vždy něco táhnout, ale to se mi zdá trochu divné... Proto se ptám odborníků.
Radek 8250   18.06.2012 19:56:00
Krásná galerie,krásný popis,krásný stroj! Pojezd to má např. ve filmu Poplach v oblacích se řítí za slonem Bimbosmile
Rihe   18.06.2012 21:56:16
Jo jo starej dobrej "germán" .. .. pěkná barva.. ale originál khaki se mi líbí víc....smile smile
Radim   18.06.2012 22:00:45
To pipiroha: Odborník přes T-174 sice nejsem, ale na 100% vím, že je to samochod, u nás sloužil 30 let, v sousedním družstvu ještě slouží, takže když ho potkám na silnici, v kopci, říkám si, že kdyby ho někdo táhl, jel by rychleji.....smile. Na druhou stranu, co ty stroje odvedli práce, možná ještě odvedou, je ta jejich pojezdová rychlost omluvitelná....a ten zvuk, prd, prd, prd, prd, prd,.....smile smile
žanek   18.06.2012 22:18:19
Krásná žirafa smile
Filip 90   19.06.2012 16:07:30
Jj má to vlastní pojezd, motor je nějakej dvouválec, zvuk jak 25 Zetor. Pojezdová rychlost je tak do 10 km/h. Ono podle mě ten motor víc nezvládne, protože je to docela těžký tipuju okolo 8 tun. Jednou jsem viděl, že to zkoušeli roztahnout (nebo tak něco) na polňačce a Crystal se na tom stavěl a nemoh s tim hnout.
stenlynko   19.06.2012 16:39:12
jasné, že to má vlastný pojazd, načo by to inak bolo dobré? Motor dvojvalec, išlo to tak cca do 20km/hod, na väčšie vzdialenosti sa to ťahalo za nákladnými autami na tyči, kde sa napojilo aj riadenie, brzdy a dalo sa s tým ísť aj oveľa rýchlejšie. Malo to náhon na všetky kolesá, ten sa zapínal pákou na podvozku, takže ak ste chceli zaradiť predný náhon, museli ste sa otočiť o 90° a pohnúť pákou. Predná náprava bola odpružená piestami. Ak sa nemýlim, malo to 3 rýchlosti vpred, jednu vzad, otoč sa ovládal nohami, ostatné funkcie pákami pod volantom, plyn bol iba ručný, často sa tam dávali Zetorácke motory. U nás boli v najlepších časoch 3 kusy, a
pre kolegu Rihe: originál farba nebola khaki, boli modré, žlté, khaki a jedny z posledných kusov mali takúto zelenú, u Fortschrittov sa skoro na všetkom vyskytovala takáto zelená pri posledných sériách, či už kombajny, lisy, tieto nakladače, alebo aj traktory, atď
Jancase   19.06.2012 18:49:48
Jen pro upřesnění,mělo to čtyři rychlosti dopředu a ruční i nožní plyn.Roztáhnout se dal v pohodě pokud rameno neleželo na zemi a chytnul na metru,ovšem muselo to být na trojku nebo čtverku jinak to dopadlo jak píše Filip 90.
mates11   19.06.2012 21:59:39
Přesně jak píše Jancase, normálně jsem to táhl za 77 a roztáhnout to šlo taky v pohodě. Docela to letí i s tím dvouválcem ale až se tomu zahřajou oleje ve všech převodovkách - opravdu tam je tak 25% rozdíl ve výkonu na cestě. Jinak co se týče vylepšení tak opravdu se tam hodně dávali zetorácké motory a taky se měnily ty hydraulické lamelové čerpadla za klasické zubové. Jinak prozajímavost tento konkrétní stroj je to rok výroby 1990.
chomyz   24.06.2012 07:22:51
to fisch: Opravdu jsi myslel T-172 s lanovým ovládáním drapáku?? To by byl teda extra vzácný oldtimer, není to spíš T-174/2? Jinak tím nástupnickým modelem měl být T-185 s motorem Z-6901, ale toho se se vyrobilo začátkem 80.let jen pár kusů a dnes je velkou raritou, pravým nástupcem se stal až T-188 koncem 80. let (ale výroba 174/2 běžela ještě současně), kterého je pár kusů i v ČR. Ale vyráběl se také krátce a přešel postupně do Weimarů (a ty posléze do Hydremy...).smile
Manitak   21.08.2013 14:44:27
Opravdu povedená práce,měli jsme jednoho modrého.Děkuji za moc pěknou galerku.smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0080621242523193.s