Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
sim111   11.03.2017 21:15:25
Čo majú tie vlečky spoločné s Ifou?
Luděk   12.03.2017 07:43:09
Také marně pátrám v paměti. Možná to byly korby na autovleky za IFU,ale nemohu posoudit,neměli jsme tyto nástavby. Jen klasický sklápěč. Edit: Ještě doplním,na vlek za Ifu se mi to zdá dlouhé.
roman7711   12.03.2017 10:47:41
Nástavby jsou asi stejný, ale tady v galerii jsou podvozky BSS. Rozhodně ty podvozky nemají nic společného s Ifáky.
PavelCZ   12.03.2017 12:58:58
Jedná se o ty nástavby, ty jsou z Ify. Zbytek bude klasická devítkasmile
Zoposák   12.03.2017 16:02:40
Začíná mě to tady čím dál tím víc udivovat.... Místo toho aby se tady řešily normální věci, tak se tady řeší ptákoviny jestli to je nebo není nástavba popřípadě vlek z Ify..... Opravdu palec hore smile smile
TomášJ.   12.03.2017 22:23:51
Ono je nejvíc vtipný to, že je to sečeno technologií Shredlage, která je v ČR nová. Je to jedna z prvních galerií zde na FW s řezačkou, která ten (*cracker) má, kdo ví jestli ne vůbec první. Pavel to k nám letěl nafotit ráno než šel do práce(ta řezačka tu byla 2,5 dne), protože já na to prostě neměl čas při prac. vytížení a místo toho, aby se tu řešila poměrně zajímavá nová technologie, řeší se jaký používáme vleky.

Je to podvozek z devítituny s IFA nástavbou, přímo pro něj vyráběnou a schválenou.

Ještě se třeba mohlo řešit to, proč vůbec od tý řezačky tyhle malý vlečky odváží. To kdyby někoho napadlo, tak je to proto, že všechny velký návěsy co máme, jezdily asi o kilometr vedle pod naším Jaguarem. Zde se jezdilo na 300m od jámy.
VonVagel   12.03.2017 23:55:10
Dovolím si opravit, buben je obyčejný, CornCracker je jiný=Shredlage. Zajímal by mně spíš názor zootechnika. Chodí nějaký na FW?

NA netu jsem našel:
Jedná se o novou technologii sklizně silážní kukuřice. Je výjimečná v tom, že pomocí speciálních válců umožňuje intenzivní pomačkání v extrémním rozsahu délky řezanky 26 – 30 milimetrů. Válce shredlage disponují profilem pilových zubů, které jsou na válci v mírné spirále. Díky tomu dojde k podélnému narušení stonku a vřeten a rozdrcení kukuřičných zrn. Stonky jsou v podélném směru také velmi dobře narušené při zachování délky řezanky. Krávy při příjmu krmiva neseparují jednotlivé části, dochází k vyššímu příjmu sušiny a také k lepší stravitelnosti škrobu v bachoru i v celém zažívacím traktu. Výsledkem je vyšší užitkovost zhruba o jeden litr na krávu a den.
TomášJ.   13.03.2017 01:35:03
Předtím než bylo u nás rozhodnuto, že to vyzkoušíme, jsme se byli podívat v Radostíně nad Oslavou. Tam tvrdili, že se užitkovost zvedla, přesně jak se píše. Je třeba ovšem říci i to, že oni mají v krmné dávce tuším 25kg kukuřice denně. My měli v tu dobu cca polovinu. Takže aby tu užitkovost nedělala pouze ta vyšší krmná dávka. Třeba ne, netvrdím tak ani tak.

Na zkoušku jsme tím udělali jednu jámu. Ještě se nenačínala. Subjektivně - Ano, to zrní je opravdu při delší řezance dokonale podrceno. Jistě vím i to, že ta řezačka měla o něco vyšší spotřebu než náš Jaguar. Nebudu uvádět přesný čísla, protože je z hlavy teď nevím. Mám dojem, že když jsem to tenkrát počítal, že to bylo snad 0,7-0,8l/t při 41-44t/ha kukuřici. Podnikovej Jaguar má 0,5-0,6l/t při 41-44t/ha kukuřici včetně přejezdů. Na ha se potom bavíme o rozdílu 3-4 litry. Což je docela zajímavý, protože ta službařská řezačka měla 10 řádek a na podniku máme 8 řádek. Takhle se to zdá jako zanedbatelný, ovšem ty řezačky dělaly denně stejný výkon. Se Shredlage jel určitě pomaleji a na stojanu večer pak ten se Shredlage tankoval o nějakých 60-70litrů víc. Netvrdím, že se z toho střílí, ale je třeba s tím počítat. Ve studiích se uvádí, že spotřeba se může zvýšit až o 30%.

Každopádně ještě než se to u nás vyzkoušelo, jsem čet nějaký Americký studie a ty názory nejsou zcela jednoznačný. Během pár min se to dá najít na Google. Někdo tvrdí, že je to skvělý, jiný tvrdí, že je to krok zpět k úplným začátkům. Někdo tvrdí, že to kravám pomáhá k lepšímu trávení apod., jiná studie tvrdí pravý opak. Další studie se zas věnovala tomu, že krávy ve finále tu delší řezanku ani nechtěly a byly obrovské ztráty krmné dávky díky tomu. Ve studiích je psáno i to, že pokud se nedodrží přesná sušina, jámy se dost často kazily. Jak je to doopravdy se ukáže až časem. Je to novinka a většina podniků to zatím pouze zkouší zda to něco přinese.
Milda11   13.03.2017 10:37:29
Amíci se toho rychle zbavili, Claas to honem koupil.... Lidi jsou tu zbláznění tak jen shredlage....
Jestli to funguje nebo nefunguje nelze hodnotit po roce... Myslím tím vliv delší řezanky na dojivost.... Rohodně to nemá rádo přezrálou kukuřici která je tvrdá
Marketingově to je dobře zmáklé.
Jinak to daleko lépe funguje na řadě 800 (870) jak 9xx... tam je dokonce i nižší spotřeba a daleko vyšší výkonnost....
Je potřeba počítat s tím, že toho odvoz odveze daleko méně a blbě se to hutní...
Při špatné ceně mléka jakýkoliv zázrak co zvedne dojivost je vychvalován do nebes....
PavelCZ   13.03.2017 13:35:23
Dík za vysvětlení, a vyčerpávající komentář Tomesmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.003978967666626.s