Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D7500, clona: f/7.1, ISO: 200, 1/200s, 31mm

karanice   13.11.2017 22:27:11
Slušná práce, to je opřenej tím výložníkem o návěs?
GTA   14.11.2017 17:19:32
V tomhle prostě není nad Perrard. Ať si říká kdo chce co chce.
karanice   14.11.2017 18:42:01
Jako tenhle systém je pro mě totálně nepochopitelný, jak říkáš, buď Perard nebo proste klasika kde je výložník vepředu.
Luděk   15.11.2017 14:36:55
Stane se v takovém terénu.........Než zabral , tak ho snad odklopil od náklaďáku nebo zapomněl?
David Janda   15.11.2017 17:06:30
Tady v této situaci se nejprve odsypalo, a to tak že popojížděl kamion a výložník se skládal, pak až po odlehčení tahali. V případě tohoto systému překládání je to daň za univerzalitu.
karanice   15.11.2017 18:38:04
No tu univerzálnost má u ASW Fliegl celkově blbě vyřešenou.smile Jezdím s ASW 268 ke kterému mám i rozmetadlo a to je otřes.smile
Honza.S2   15.11.2017 21:14:51
Řekl bych že tenhle systém s výtlačným čelem je vůbec jeden celej otřes bez ohledu na značku.
karanice   15.11.2017 21:49:58
Na dopravu siláže, senáže to není vůbec špatný, i obiloviny se s tím dají pěkně vozit kór když máš nízký kůlny, tam je to k nezaplacení.
Nicméně v kombinaci s rozmetadlem je to prostě bída.
Dan250   15.11.2017 22:36:07
V kombinaci s rozmetacím ústrojím to dokáže udělat mnoho radosti. Třeba když se naloží nějaký kameny, nebo něco podobnýho. Jak se potom zareverzuje? Jedině to pěkně "růčo" vyhazovat. A to, že štít hnůj nejdřív pěkně umačká a tu hmotu je potom třeba s velikym energetickym nárokem prohnat ven...
Honza.S2   16.11.2017 18:29:53
To jsou vozy na velkoobjemové materiály. U tohoto systému záleží jaký má čelo úhel postavení a jakou má řezanka vlhkost. Tohle jsou třeba dvě věci spolu související, jelikož pak před silážní jámou z toho vyleze i docela stlačený balík který může být problém rozhrnout. U sypkých materiálů to je boj s těsností a rád bych věděl kolik se ve skutečnosti v tom vozí tun, ale to se tu veřejně nikdo nepochlubí. Řepu bych v tom taky nechtěl vozit. O rozmetacím čele asi netřeba diskutovat, když vidím co to umí v silážích, musí to být záhul na traktor protlačit hmotu navíc skrz rozmetací ústrojí, jak píše kolega Dan250.
Co si ale myslím že bude v tomto směru trendem, je systém jaký má třeba Joskin u Drakkaru, plus záměr snížit hmotnost vozu. To si myslím že je daleko lepší než dosavadní řešení pouze s výtlačným čelem.
karanice   18.11.2017 17:24:24
Máš pravdu, že u sypkých materiálů to není žádná sláva ta těsnost, ale například já si tu tonáž u Fliegla dost hlídám, protože tam pak praskají šrouby na nápravách a není to sranda.smile
Mně se líbí například jak to má vyřešený Schubmax kde je ta korba jednolitá, takže by tam ta nětěsnost nemusela být tak hrozná jak u Fliegla kde je korba poskládaná z cca 20cm profilů.
Honza.S2   19.11.2017 11:03:29
To je asi lepší a i těžší. Nese to sebou ale takovou menší nevýhodu, v případě převrácení je horší jakákoliv deformace u té vany. Pokud bude někdo tvrdit že né, že se tak silný použitý plech nezdeformuje, tak je na omylu. Tady nedaleko převrátili před pár lety Schubmaxe a skoro to bylo na totálku.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2017
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0040850639343262.s