Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
z.junior15   25.01.2009 17:41:55
Krásnej kouseksmile .
Tomas6430   25.01.2009 17:49:51
To je v Písku u Jablunkova ? Vidím nalepku klas Bystřička,soukromník nebo družstvo ?smile
Scricty   25.01.2009 17:55:03
JJ je v Písku u Jablunkova a je to od soukromníka smile
Tomas6430   25.01.2009 18:08:18
A proč zrovna koupil Claase ? Servis daleko ! smile
Bobeš   25.01.2009 19:48:28
Nevíte někdo na kolik vyšel tento traktůreksmile
Scricty   25.01.2009 20:07:58
něco kolem 1.8Msmile
Ondra A   25.01.2009 20:22:22
No to se teda docela divím u nás se Puma koupila za něco okolo 1.500.000..
Neberte to jako rejpání..
Ale nic proti Arionkovi
Buldozerek   26.01.2009 07:48:19
podle toho co ma na dverich a podle udaju z netu, je to verze s cebisem, souvratovy managment,elektroventily,mereni spotreb, nastaveni celeho traktoru pres monitor. a je to verze s power boostem,udajne funguje od 6 km/h, coz nikdo jiny neumi.....smile
xhlel   26.01.2009 09:26:18
Nikdo jiný neumí... :)
Já bych spíš napsal, že to nikdo jiný nemá :-) Říct tohle řídící jednotce by zvládl kterejkoli zahr. výrobce traktorů... :)
Podle mě je to jen marketingovej tah, pže to akorát posouvá traktor na vyšší max. výkon.
Ale pro zákazníka by to mělo znamenat - mám menší traktor ale dostávám víc výkonu --> menší traktor, menší nákupka... a tomu tak není... smile
Řezňa   26.01.2009 10:25:44
Možná je taky dobře, že ne všichni se při nákupu řídí pořizovací cenou strojesmile Tím nemám vůbec nic proti Pumě. Jinak nevím jak tomu je u 500ti stovkové řady,ale 600 má 1000ot v EKU! To je třeba pro mě velké plus. A věřím, že kdo to patřičně využije, tak má těch 200tis za chvilku domasmile
VonVagel   26.01.2009 14:53:22
Pro zakaznika by to melo znamenat ze navyseni vykonu pouzije v polnich pracech. Na co me je navyseni ktere pouziju od 10-20km/h? Do dopravy?
Honza.S2   26.01.2009 15:18:29
A na co mě je navýšení výkonu od 6km/hod? To si potom kupuji traktor s výkonem např. 110koní, od 6km se aktivuje navýšení o pár koníků které prakticky poznám maximálně tak na spotřebě a tím to končí. To je rovnou lepší pořídit traktor s vyšším výkonem.
Jakub Herot   26.01.2009 15:23:17
to Řezňa: tak já jsem neřekl že hlavní důvod byla cena!!No ano byl to jeden z důvodu ale bylo jich tam mnohen víc . Já věřím že claas je velmi kvalitní traktor ale jeli jsme s tým 4 a všíchni řekli že by do tady toho nešli tak jsme se rozhodli pro case hlavně financování nabidli suprové ! U toho claasa se mi libil ten monitor cebis ale to je 100tisíc navíc a to pro malou farmu je dost velká částka !!! A věřim že do naších podmínek bude stačit case . že už taky patří mezi kvalitní traktory smile smile smile
Řezňa   26.01.2009 15:29:00
to TS 110: I já věřím, že jste se rozhodli dobře. Puma se mi moc zamlouvá. Ale je to uplně jiný traktor než tento. Proto si každý koupí to co mu vyhovuje nejvíce.smile
xhlel   26.01.2009 16:03:01
Navýšení výkonu, powerboost apod. bych ani neřešil... Je to víceméně okrajová záležitost hlavně pro vývoďák :)

Claasy sou dost dobrý traktory, ale dělají často nadstandardní výbavu, podobně jako třeba Fendt nebo Challenger. To že se to pak trochu odrazí v ceně je logický :-)
Kor když teď skoro každý prodává za nákupky :-)
Honza.S2   26.01.2009 16:24:42
Nadstandardní výbavou myslíš co konkrétně? Bezstupňové převodovky má dnes většina, monitory jako Cebis atd. už také nejsou nesplnitelné pro konkurenci. Co se nabízené výbavy a nakonfigurovaných traktorů týče, není v tom rozdíl oproti konkurenci. Vím o čem mluvím. Nicméně špatné stroje to nejsou.
xhlel   26.01.2009 16:28:32
Třeba monitor, el. ovládání hydrauliky, kolikrát i odpružení kabiny... :-)
Ani náhodou si nemyslím, že by to bylo pro CNH, JD apod. nesplnitelná výbava... ale kolik procent traktorů s takovou výbavou prodají ročně? Minimum... :-)
téesák   26.01.2009 16:42:23
nevim ale to cos vyjmenoval na Nh máme aš na ten monitor ale ten budem mít bud v Nht6020 nebo v JD6230, záleží na tom jestli ho boudou schopný dodat dřív stromáci nebo p&láci ale je vnich rozdíl přes 200 000 amyslim si že výbavově sou srovnatelný všechny traktory ve stejný třídě (nemyslim teda třeba běloruse, zetor, landiny... ale prostě srovnatelný značky) ale je vnich jedinej rozdíl a to jest oněch 200 000, neni to málo ale kdyš si soukromník a máš ten traktor "do smrti" tak si myslim že nemá cenu šetřit samozřejmě ten jd je v základu stejně drahej jako nh v plný ale prostě to chce vybrat důkladně, počítat dopředu stim na co to použiješ i kdyš třeba ty stroje nemáš....., jiná věc je to že si mužeš vyčítat kdyš ho koupíš a za měsíc ho o 200 000 zlevněj ale to bysi zase nemusel koupit nikdy nic a nebo budeš čekat neš zlevně a voni zdražej i kdyš si myslim že konkrétně jd se to netýká protože tam jak něco chceš v plný výbavě nebo va jakýkoliv tak si ho musíš vobjednat rok dopředu takže tam náký razantní kolísání cen nehrozí
Jakub Herot   26.01.2009 16:47:16
Tak kdybych chtěl traktor s monitorem a dalšímí prkotinami tak bych dal i u case 1,8 M ale to už využijou jen velké farmy čí podniky ! Byl by to pekný konfort . ale proč bych si připlacel když to mám v loketní operce multicontroler tam je to uz taky el. nastavení průtoku ,čas po který má tlačit pístnice atd ... Každý traktor je specifický něčím jiným smile
Honza.S2   26.01.2009 17:33:42
Pokud jde o New Holland v této výkonové třídě, tj. řada T6000Elite a Command, není tam kromě předního TBZ s tlumiči, držákem závaží a párem rychlospojek co přidávat. Maximálně si můžeš vybrat závaží do zadních kol a u typu 6070 ještě převodovku Power Command. Odpružení kabiny, náprav, blatníky.. vše je ve standardu a který traktor se prodá je v plné komfortní konfiguraci. Rozdíl možná bude u traktorů které prodali pelikáni protože ty vozí ze zahraničí v konfiguraci pro tamní trhy.
Buldozerek   26.01.2009 17:37:20
traktory jsou jak auta,stejne vsecky maj ctyri kola a volant. jak si lidi kupujou dacii logan tak si koupi i octavku nebo mercedesa. vsecky tri dovezou mista A do mista B ale kazdy stoji jinaci prachy....
VonVagel   28.01.2009 14:12:59
Pekne prirovnani. Otazka je jestli z A do B to je 10 nebo 1000km ze? Rekl bych ze traktor v lepsi vybave pujde spise na farmu/soukromnikovi. Do podniku se nekupuju dobre vybaveny traktor tam jdou po cene... Protoze s tim jezdi nekdo jiny nez ten ktery to vybira.
PowerBoost v dnesni dobe neni jen otazka vyvodoveho hridele...
Spousta lidi si kupuje traktor jen proto ze jim nekdo rekne ze i kdyz ma motor 120k s Boostem 140k Tak to je vlastne 140k traktor takze vlastne usetri...
téesák   28.01.2009 19:45:02
no to možná ušetří ale na spotřebě se ti to několikrát vrátí
agro   28.01.2009 21:14:21
no tak rozhodně bych nepřirovnával traktor k autu to je podle mě úplná blbost....auto je na silnice a dálnice ale s traktorem nikdy nevíš kam nebo na co najedeš tak podle toho si člověk musí vybrat co bude potřebovat a samozřejmě taky co si může dovolit nekdo hold bude mít JD, NH, Case nebo Claas ale někdo zase hodl Zetor nebo Landini
Honza.S2   28.01.2009 21:38:58
Kdo je trochu rozumnej tak na navyšování výkonu moc nehraje a raději zvolí silnější traktor kde bude mít nějaké koníky v záloze a navýšení si nechá spíš do rezervy až pojede třeba při sečení v hustém porostu někde do pořádnyho kopečku. Ale dělat ze stodvacítky navyšováním stočtyřicítku, argumentovat nižší cenou si myslím že je trochu mimo. A možná byste se divili jak se dá ušetřit na silnějším traktoru.
Tomáš Kopa   28.01.2009 23:20:38
Taky si myslím, že už jsou na trhu traktory, které umí aktivovat power boost i při práci na poli, a nejen při dopravě nebo na vývodové hřídeli...tenhle zrovna patří k těm, které to umí velice dobře !!
Polci   29.01.2009 08:25:56
to Tomáš Kopa: Nedá mi to nereagovat, ale vedla se na fóru poměrně zajímavá diskuse o chiptuningu (resp. zapojení externí řídící jednotky do série s původní s možností přepínání). Není tudíž tento power boost takový tovární chiptuning? Pouze s rozdílem, že si to hraje na prodejní argumentsmile Takže argumenty o slabších článcích v jednotlivých řadách to trochu znevěrohodňuje...smile
VonVagel   29.01.2009 13:42:45
Myslim ze mezi tim je trosku rozdil. U podle tebe "tovarniho tunnigu" tam navysene kone nejsou porad. U kazdeho vyrobce to navyseni musi splnovat nekolik podminek...ktere podle me ten traktor chrani. To znamena ze traktor nema vyssi vykon porad. Navic verim ze tam existuje nejaka ochrana. U Chiptunnigu tam ty kone jsou porad.
Polci   29.01.2009 15:54:44
to VonVagel: Špatně jsem to napsal. V oddíle Chiptunning na fóru je spíše diskuse o onom zapojení externí řídící jednotky do série s původní s možností přepínání na vyšší výkon. Snad jste tam také přispíval, takže víte o čem je řeč...
Právě Tomáš Kopa tam popisoval jednotlivé slabší komponenty, jiné závěsy, jiné nápravy, rozdíly v motorech atd. a důvody, proč by se to nemělo dělat. Tudíž si myslím, že onen tovární power boost je prakticky to samé....Kolik to u tohoto kocoura udělá navíc? Ze 140 k na 160k? Takže nějakých 15% navýšení. Jenže pokud to udělá fabrika, je to OK...smile
U chiptuningu, jak si všichni představujeme tam opravdu ty koně jsou pořád, přehraje se software něčím jiným a to bych si ani nedovolil někomu doporučovat...
VonVagel   29.01.2009 17:15:22
Souhlasim s tim ze kdyz to dela fabrika tak je to OK:) Nevim proc Boost nekdo vymyslel. Ja jsem zasadne proti. Bud tak ty kone jsou nebo NE. Rekl bych ze je to takova fligna na zakazniky...ale dneska snad uz neni znacka ktera Boostu nevyuziva...
Tomáš Kopa   29.01.2009 18:48:36
Snad by mohl i takový odborník na cokoli, jako je Polci uznat, že je chiptuning a tovární nastavení traktoru porovnávání hrušek s jablkama.... Moje poznámka se týkala způsobu, jakým výrobci využívají powerboost.
Polci   29.01.2009 19:18:53
to Tomáš Kopa: Pokud by jste si přečetl příspěvky, jistě by jste pochopil, že o chiptunningu tu nikdo nemluvil (pouze o tématu Chiptunning). Nesrovnávám jablka s hruškama. Srovnávám pouze srovnatelné. Externí řídící jednotka je dle mě to samé jako power boost. Akorát, že továrně je to možná v jedné řídící jednotce...
Nemá smysl nějaké osobní napadání co se týká odbornosti. Asi tomu nerozumím a nechám se rád poučit o rozdílu v tomto případě. Pokud jste schopen vnést odborné argumenty z vašeho oboru, v čem je toto rozdílné, vneste je. Tovární nastavení v tomto případě je na 140 k. Co je tedy onen power boost? Dle mé chabé odbornosti pouze elektronické navýšení výkonu.
Snažím se zapojovat pouze do témat o kterých něco vím z vlastních zkušeností (takže nevím, kde se ten odborník na všechno vzal), vidím, že vy taktéž přispíváte pouze do určitých témat, takže jistě všichni ocení, že jako všestranný odborník na téma traktory Claas dokážete odůvodnit tuto problematiku, která je vám blízká. smile
VonVagel   29.01.2009 19:42:36
To ze PowerBoost je pouze elektronické navýšení výkonu-S tim souhlasim. Ale je prece omezene. Dokazu to i u externi ridici jednotky? Nebo to u ni je jen On/Off?
Polci   29.01.2009 21:01:39
to VonVagel: Svatá pravda, že o těch továrních navýšení je to většinou něčím spouštěné (nějakým poklesem výkonu atd. Odborníci jistě upřesní). Právě v tom, vidím nevýhodu. Pamatuji, jak se ono navýšení výkonu příkladně na vývodové hřídeli u některých značek tahalo na externí přepínač, aby si mohl řidič "pomoci" třeba při orbě (meje zkušenosti z Valmetu 8750E). Netuším, čím je to omezeno v tomto případě u toho Claasíka, ale připadá mi lepší, když se to dá ovládat i manuálně bez nějaké automatiky...(třeba to v tomto případě jde...). Ale jistě se najdou i zastánci těchto automatů. Na externí řídící jenotce je právě ono On/Off.
to všichni ostatní:Řekl bych, že bychom tuto diskusi měli přesunout na fórum, abychom to tu zbytečně neblokovali. Osobní i více odbornické výlevy možná i přes SZ.
neznalek   29.01.2009 21:17:35
Buldozerek:" a je to verze s power boostem,udajne funguje od 6 km/h" pokud je to pravda, tak davam za pravdu všemu co tady Polci napsalsmile
Tomáš Kopa   29.01.2009 23:21:13
to Polci : Omlouvám se, jestli můj příspěvek vypadal jako osobní napadání. Tak to určitě nebylo myšleno.
to všichni ostatní : Souhlasím s přesunem této diskuze na fórum a jen na vysvětlení mých reakcí - fukce power boost je na Arionech spouštěna na základě měření : otáček motoru, teploty motoru, teploty nasávaného vzduchu, polohy akcelerátoru, kroutícího momentu motoru ze 3 čidel umístěných za setrvačníkem, na převodovce a na hřídeli PTO. Vše vyhodnocuje řídící jednotka motoru. Vyšší výkon je uvolňován dle okamžité zátěže motoru a to buď postupně, nebo při náhlé zátěži okamžitě o plných 20 k. Manuálně spustit nelze. Podmínkou je buď odebíraný výkon na PTO, odebíraný hydraulický výkon, zařazený rychlostní stupeň C1. Vyšší výkon může být aktivován i při odběru výkonu na PTO u stojícího traktoru.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0065410137176514.s