Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Bobeš   24.06.2011 20:09:33
Velice by mne zajímalo proč Perard?Co vás vedlo k jeho nákupu???
Co vás odradilo např. od annaburgeru či Gustroweru nebo vozu Horsch???? smile
Řezňa   24.06.2011 22:01:37
Snad farmablažek promine,ale když se válí v zahraničí... Podmínkou vozu bylo obutí 800 což ostatní značky nedokázaly,dále vůz má být schopen plnit 6m secí stroj v rozloženém stavu. Těch faktorů bylo ještě víc, ale to určitě Martin za pár dní doplní...
michal003   24.06.2011 23:06:22
Podľa tých polepov návesu mi napadá otázka: Dodával to Slovenský Agroservis Komárno?
Tomáš.M   25.06.2011 00:28:52
michal003 : trúfam si 100% povedať, že je to zo slovenska ved ten kamión má slovesnké špzt-ky a to praimo z NZ smile
valtrat151   25.06.2011 10:15:33
no neviem či to nie je firma PINKE, ktorá dopravuje stroje Agroservisu
téesák   26.06.2011 18:46:41
ten vúz dodala firma z Tábora, nechci jim zde dělat reklamu a ani si ted nevzpomenu, ale je to nějaká paní, to že ho dovezl slovenský kamion s tím múže souviset asi tak že s Táborsou firmou spolupracují, to opravdu netušim,
obutí mělo být původně ještě širší, jeden nejmenovaný prodejce techniky annaburger tvrdil že to lze ale nakonec to nešlo, hlavním důvodem ale bylo nejen plnění sečky jak píše řezňa, ale že ostatní překládací vozy nedokážou překládat přes škarpu na silnici z pole do kamionů
původně se sháněl tridem, ale perard nedělá natáčecí přední nápravu ale pouze zadní a to vlečnou, takže by to zbytečně zabíralo těžkej traktor, kterej je potřeba na přípravu, setí atd.
další výhoda je že dokáže sypat i za sebe, takže se eventuelně dá použít i na dopravu (plánuje se sada silničních kol) a dokáže vysejpat ve všech polohách, takže múže plnit i rozmetadla
TomDuba   26.06.2011 19:08:59
Je to pěknej kousek, ať dobře slouží smile .

to téesák: Moc jsem to nepochopil s tím tridemem. Přeci 380 koňovej Xerion by s ním problém mít neměl, ikdyby to byl tridem s natáčecí pouze zadní nápravou, ne? Díky za vysvětlení smile .
Tomáš.M   26.06.2011 19:16:58
TomDuba : ja si myslim že ten xerion to bude tahať iba cez žatvu a kebyže seju tak ten xerion seje takže by to tahal menši traktor ktorý by možno už mal nejaké tie rezervy v tahani toho tridemu smile
téesák   26.06.2011 19:20:08
no to je právě ono, blokoval by se silnej traktor, kterej je potřeba na setí, v překladáku bude cca 14 dní a potom pude na setí řepek, takže zustane akorát 920 a 930 a ty maji zase soupravy na odvoz, ale jedna z nich se dá do překladače a když by to byl tridem s 2ma pevnejma nápravama tak by to ta 930 neutahla, soused má tridem hawe, natáčecí přední a zadní nápravu ale jenom vlečně a má stim co dělat 936, musí bejt hodně dotížená aby to zvládala, navíc u toho xeriona by se musel zase dotěžovat zadek, jak jsme zjistili při testování s diskerem, navíc takovýhle gumy nejsou levná záležitost a bez natáčecí nápravy si neumim představit jak dlouho by vydržely
FarmaBlazek   26.06.2011 19:20:38
tak pod kombajnem to problém není na strništi ale zatoč s tím plnej na asfaltu když to bude tahat 920.. Mé osobní přání byl podvozek od anči s nástavbou perard.. Bohužel ideální stroj neexistuje.. Jinak důvody jsou přesně jak popsali Honza s Adamem.
TomDuba   26.06.2011 19:32:20
Díky za odpovědi pánové, už jsem ten problém pochopil smile .
Polci   27.06.2011 20:14:28
to FarmaBlazek: Opravdu jste se nelekli toho množství hejblátek uvnitř? Já se bojím, že se to ani nebude dát jednoduše vyčistit při přechodu plodin... Jakej byl důvod nástavby Perrard - pouze kynematika té roury? nebo sypání někam do dálky...je to levné (za levné bych považoval cenu pod milion). U toho sypání do dálky si myslím, že nejlépe to měl kdysi Horsch UW 160. Věřím, že se dozvíme bližší info z nasazení. Ať to šlape.
FarmaBlazek   27.06.2011 20:39:57
cena byla mírně nad konkurencí.. Rozhodující byla možnost sypat na kamion z pole na silnici a pak rozmetadlo ze silnice na pole.. Na vagon to dosáhne taky bez problémů. Je to kompromis mezi Horschem a zbytkem trhu.. Těch hejblátek tam až tak tolik není nu uvidíme..
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0072729587554932.s