Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Martis   30.03.2012 18:46:29
Zajímalo by mě , jaká bude spotřeba při orbě po takovém utužení půdy ?
PavelCZ   30.03.2012 20:51:37
Naprosto parádní galeriesmile smile
Honza   31.03.2012 10:46:56
Galerie je to bezvadná i atraktivní, ale to co zobrazuje je zářný příklad toho, jak by se to dělat nemělo. Copak spotřeba při orbě, ale chtěl bych vidět výnosy na tomto poli za několik let, pokud se toto bude provozovat běžně... pak se všichni diví, že mají na polích močály... smile
A ještě si nechají zvednutou nápravu...
Honzakawa   31.03.2012 11:16:36
To Honza: Zajímalo by mě, o kolik ten kamion utuží půdů víc, než traktor+siga+návěs, co se používá při vzdálenějším odvozu?
Jinak, ta 3.náprava u Schwarzmullera návěsu je zátěžová, která klesne automaticky při zatížení určitým počtem tun. U některých typů návěsů jde manuál, ale v poli by se s tím špatně manipulovalo, když nejsou nápravy natáčecí, což je v tomto případě.
Konkrétně tohle pole bylo dříve pravidelně orané a kukuřice na něm setá po spoustu letech a co jsem se pak bavil s "oráčem", tak říkal, že to vůbec nebylo znát, že by to bylo po kamionu víc utužené.smile
Spíš vadilo řidičům kamionů, že byla kukuřice plečkovaná a muselo se jezdit po řádku, ikdyž nebyl pod řezačkou-bylo to o zubysmile
Honza   31.03.2012 12:03:04
Honzakawa: víc o vyšší tlak na jedno kolo, když si spočítáš, kolik jich má tahač s návěsem a kolik jich traktor+Siga+návěs a připočítáš i hmotnost tahače... (a pokud se ještě vezme v úvahu šíře pneu) smile
A na orbě to nemusí být vůbec znát, pokud se utuží podorničí. Proto píšu o močálech... I když sice nevím, co máte u vás za půdu, ale v mém okolí je na některých polích po orbě znát i kde jezdily traktory s návěsem a to tak, že v po kolejích jsou hroudy a mimo ně se půda rozsype...
Honzakawa   31.03.2012 13:20:35
Honza: Jasně,chápu, víc kol=menší utužení a větší rozložení nákladu na více náprav. Asi proto se používá do těžkých nákladů tahač se třemi a více nápravami a do lehčích stačí dvě, kvůli váhové normě na 1 nápravu. Pracuji jako řidič TIR-MKD, tak vím o čem mluvím, ale to jsem trochu odbočil.smile
Je ale docela problém bez točných náprav prudce točit v měkkém terénu, protože se pak boří a hrnou a myslím, že v tomto případě by to ty dvě FHčka 4x2 těžko zvládalismile
A k té půdě na tomto poli a blízkém okolí, kde se sklizená kukuřice takto odvážela je myslím písčitá hnědozemsmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2018
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0065629482269287.s