Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
karanice   16.03.2013 21:45:10
Krásný úlovek.smile jedná se o kombajny společnosti Agro Mladá Vožice?Kolik jich mají?smile
Ben Brocka   16.03.2013 22:09:31
Veľmi pekná práca smile
jarakasek   17.03.2013 09:01:18
Ano je to u nás v Agrospolu Mladá Vožice a.s. Tyto kombajny máme dva a pak máme ještě Claas Lexion 560 a 550 s lištami V750.
karanice   17.03.2013 10:25:12
To se vám daří.smile Lexion 770 se v domácích podnicích hodně rozšířil, ale spíše v kolové verzi.U nás ho máme taky s lištou V1050 a jeho výkony jsou velmi kvalitní.
Kolik máte ha?
jarakasek   17.03.2013 18:52:17
Zhruba 3000 , ale jezdí se hodně na služby na Slovensko.Což je jeden z důvodů proč pásy. Kombajn je užší a rychlejší. Zatím jediná nevyhoda pásů je , že rejí když se otáčí na souvrati a při jízdě na silnici se musí yoistickem pohybovat s citem při rychlém zatažení (zpomalení) by člověk vyletěl čelním sklem :D
Jinak paráda.smile
Fastrac3220   17.03.2013 18:56:51
V jakým smyslu je rychlejší, pole nebo silnice? Konkrétní číslo by bylo?
jarakasek   18.03.2013 17:12:51
Je rychlejší na silnici a hlavně uší. Dále se dá zajistit šikmák a po zajištění se dá zvednout podvozek což je víhoda např. při mazání a nebo přejíždění nerovností např. taluty.
Rychlost není tak důležitá jedou zhruba stejně rozdíl cca. 3km/h. Větší rozdíl je ta šířka když se jede po silnici s kolovým širším cca. o půl metru a proti tobě auto musíš skoro zastavit aby ses vešel , ale za to pásový je užší a tím pádem se lépe vejdeš. Takže pak rychlost přepravy z bodu x do bodu x je jednoznačná pro pásák.
Fastrac3220   18.03.2013 18:53:29
Aha takhle, při kombinaci těchto faktorů to tak určitě bude smile Díky za toto objasnění. To zvednutí by se mi taky líbilo teda, protože u normálního Lexe je člověk jak prase při mazání spodku, ale už sem se naučil najíždět na trávu smile Taky bych určitou výhodu viděl že se člověk líp dostane k řemenu na APS buben, na kolový verzi sme se s tím předloni mordovali celkem dlouho protože tam je místo sotva na ruku........ No tady se vejde celej člověk snad smile
jarakasek   18.03.2013 20:35:32
Jojo tak nějak děkuji z pochopení smile smile
Zetor   18.03.2013 20:39:43
Myslím, že výhoda užšího kombajnu bude velmi rychle vykompenzována nějakým zásadním opotřebením či poruchou buďto pásů, nebo související součásti. Ty pásy mají úplně jiný odpor a někde se to projevísmile Rozhodně nejsou dělány na bezporuchové cestování po Evropě.
Pavel Drahoš   18.03.2013 20:44:14
S tou šířkou se mi to moc nezdá. Pásy jsou sice 3,5m, ale zadní náprava by měla mít 3,8m, což je stejný jako kdyby měl vepředu pneu 800...
agroš   18.03.2013 21:03:44
to muselo stát fůru prachu ti lexioni ale jinak pěknej úlovek smile
VonVagel   18.03.2013 21:35:23
To Zetor: Nějaký konkrétní případ? Nebo jen nepodložená spekulace?
Zetor   18.03.2013 22:03:59
Selský rozumsmile Těžko hledat zkušenosti s dlouholetým provozem, když pásové kombajny se do republiky oficiálně dováží cca 3 roky. V tom je vtip, nikdo neví, co to pak udělá. Jinak jedni z prvních uživatelů říkali, že při přejezdech řádově v desítkách kilometrů se pásové ústrojí značně přehřívalo, ale to byla ještě stará konstrukce. Jinak u konkurenční značky jsem viděl zlikvidovaný hydrogenerátor ani ne za sezonu.

Jestli prodejci pásových kombajnů tvrdí zákazníkům, že proti kolové verzi není žádné zvýšené opotřebení jakékoliv součásti, tak prosím...., když tomu zákazníci věří... Mě rozum říká, že to tak jednoduché nebude.
Fastrac3220   18.03.2013 22:36:45
A to v Agrallu až nepříjemně vnucují zákazníkům pásy a to i z důvodu že pořizovací cena je sice vyšší, ale údržby a vyměny že jsou levnější oproti kolový verzi smile Což se mi teda vůbec nezdá
Standa Kučírek   18.03.2013 23:47:03
Už jenom fakt že pásy jsou o více než milion dražší než kola je docela nářez smile A ať je to jak chce kolo je úžasně jednoduchá věc proti pásové jednotce smile
Radek 8250   19.03.2013 10:51:07
Nikdo nic jednoduššího než je kolo nevymyslel. Zkuste jezdit rok na kolech a rok na pásech a uvidíte čeho si budete všímat víc smile
Honza.S2   19.03.2013 11:08:16
Kolejí a zdupané půdy žesmile Nemluvě o mokru a hrabání se v kopcíchsmile Sousedi mají pásový kombajn a zatím bez problémůsmile
Radek 8250   19.03.2013 13:48:22
To Honza.S2: Řešíme to zde z technického hlediska. Nikdo zde nepochybuje o pozitivním vlivu na utužení půdy a o trakčních schopnostech.smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0083048343658447.s