Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Tucan7   21.09.2013 20:52:36
Neskutočné fotky ! smile
Milda11   21.09.2013 20:56:27
Fotky super, ale ten výfuk na to quadtracu vypadá strašně!! Si s tím mohli pohrát..
martinko   21.09.2013 21:00:40
S akou mašinkou je to fotené?To víš veľká mašina veľký výfuksmile .
SIKU   21.09.2013 21:56:49
smile
PH84   22.09.2013 17:42:18
Magnum 370 CVX byl už představen i u nás a několikrát takže to taková novinka není a navíc na příští rok je nová řada Magnumů kde je nejsilnější model Magnum 380. Maxxumy CVX už byly poprvé vidět na výstavě Sima 2013.
Honza.S2   22.09.2013 18:33:36
Představen ano, ale informací je málo. A Magnum 380CVX se už prozradil na amerických fórech ale o tom prodejci zřejmě nemají zatím ani páru. Alespoň ti naši babišovci.... Navíc jsem nenašel nikde informace, jestli v tom "bojleru" na výfuku u 380ky je katalizátor nebo pevný filtr částic. Toť všo zdá se být tajemství.
vasek   23.09.2013 17:17:42
Ale máme o něm páru. smile U NH to bude model T8.435. V tom "bojleru" bude podle prvních informací katalyzátor. Motory konkrétně u Magnumu a STX/Quadtracu budou bez filtru pevných částic. A pravděpodobně tomu tak bude i mlátiček, Pum a dalších strojů. Nejsou to potvrzené firemní informace, ale spíš samostudium. Zatím je na podrobnější informace ze strany výrobce brzo. Uvidíme co ve skutečnosti přinese Agritechnica 2013. Jinak FPT bude asi jeden z mála výrobců motorů o výkonu od cca 120k, který nebude muset do budoucna používat filtr pevných částic a recirkulaci spalin.
Milda11   23.09.2013 18:41:37
Quadtrac 620
motor tam zůstává 12,9l
6 VÁLEC FPT ,2x intercooler, max krouťák 2941 Nm, palivová nádrž 1900l!!!!!!!!, nádrž na adblue 300l!!!
Splňuje tier 4 final
Hmotnost 26 tun
Plocha pásů 5,6m2
Plný powershift 16 stupňů vpřed 2x vzad
Max rychlost 37km/hod
Za příplatek zadní ramena a vývodový hřídel tak jak doposud, koule 5, zvedací síla 9 tun
Šířka pásů 710mm za příplatek 910mm
Nová kabina a sedadlo s ventilací
motor tam zůstává 12,9l
6 VÁLEC FPT ,2x intercooler, max krouťák 2941 Nm, palivová nádrž 1900l!!!!!!!!, nádrž na adblue 300l!!!
Splňuje tier 4 final
Hmotnost 26 tun
Plocha pásů 5,6m2
Plný powershift 16 stupňů vpřed 2x vzad
Max rychlost 37km/hod
Za příplatek zadní ramena a vývodový hřídel tak jak doposud, koule 5, zvedací síla 9 tun
Šířka pásů 710mm za příplatek 910mm
Nová kabina a sedadlo s ventilací
Honza.S2   23.09.2013 20:58:54
To Vašek: To se omlouváme že jsem vás nacpal do jednoho pytle. Trochu moje zbrklost. Jsme z jiného kouta republiky kde ti naši z většiny ví spoustu zbytečných věcí ale kloudné info z nich nedostaneš. Ať se podívám na kterou stranu chcismile Nic proti samozřejmě, pouze fakt a námět na zlepšení.
vasek   23.09.2013 21:46:11
To Honza.S2: Každý je takový jaký je. Já také nevím zdaleka všechno, ale prodejce musí mít obecně vědomosti o tom co prodává včetně přehledu o tom co dělá konkurence. Pokud to někoho baví a nebere to jenom jako zaměstnání, tak si informace sežene třeba i po pracovní době. A hledat je kde.
To Milda11: Palivová nádrž se o moc nezvedla. Z 1888l na cca 1900l a AdBlue šlo z 242l na cca 300l. A budoucnost bude ještě podstatně větší. smile
Milda11   23.09.2013 22:10:34
Ta velikost nádrže mi přijde obrovská, challenger ma cca 1300l a john deere taky tak cca 1350l
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0069758892059326.s