Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
TomDuba   31.07.2014 15:18:02
Na internetu jsem ohledně té normy Tier 4B našel pouze to, že motory FPT nebudou muset využívat EGR ventil, ovšem nikde jsem už nenašel čím se tedy té normy docílí, ví někdo? Pouze vstřikováním vyyšího množství močoviny nebo jak? A filtr pevných částic budou mít?

Díky za info.
wecker   31.07.2014 15:30:20
SCR u FPT motorů(Iveco,New Holland, Case..) má účinost kolem 95%, ostatní výrobci se pohybují kolem 80-85%
Jano SK   31.07.2014 15:39:56
aby vo tom nebol chaos - TIER je americke oznacovanie emisných noriem, u nas plati STAGE. Tieto motory su TIER IV, t.j. u nas Stage IV - to je doposial finalna norma, zatial nie je dalsi stupen, takze tieto motory budu par rokov v prevadzke.
FPT vyzera byt ze zvladlo Stage IV bez pouzitia EGR, iba mocovina. Argumentuju katalyzátorom s vyssou ucinnostou ( 95% a viac ). Co su nejake nepotvrdene spravy je to, ze motor FPT nebude mat EGR ( co bude silno tlacene ako predajny argument hlavne Case , ale bude IGR ( cp je vacsi pruser ako EGR).... z vonku to nie je na motore vidno..
Honza.S2   31.07.2014 17:05:23
EGR a DPF tam být nemá podle prospektu na novou řadu CVX ale má být použit jiný systém. Takže to do sebe zapadá.
Zetor 16145   31.07.2014 21:31:54
Já si nemůžu pomoct, ale ta střecha mě k Magnumoj nesedí, nějak moc mi to připomíná Valtru smile
ales750   01.08.2014 21:30:09
to Zetor 16145: naprosto s tebou souhlasím smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0062029361724854.s