Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
George8030   05.10.2014 22:16:26
rozhodně zajímavá novinka a pokud bude i zajímavá cenová politika,spolehlivost a jiné věci,tak je to nová konkurence Americkým verzím traktorů JD,jelikož skladbou se tomu tento traktor hodně podobá a kdo bude chtít těžkej traktor na tah a nebude mu vyhovovat cenová politika JD,tak sáhne po něčem takovémhle a pokud importér bude schopen zabezpečit provozuschopnost,určitě to do budoucna bude konkurence smile
Honza.S2   06.10.2014 05:38:01
Prodejci tvrdí že je tahle řada vyráběná v licenci starých JD8000. Nevím... Zajímavý stroj to je ale vezměte si že v řadě klasických traktorů jsou dva modely - 260, 310, nižší výkony jsou obsaženy v další řadě která vychází v podstatě z Forda G70.
Úžasná je jednoduchost, ale také absence přední odpružené nápravy a kabiny.
Kloubové tahače jsou na tom trochu jinaksmile
Matúš.V   06.10.2014 08:45:18
Nechápem ako sa vyrába v licencii staršej série JD? Predsa motor musí splňovať dnešné normy nie?
V USA som ich videl jazdiť celkom dosť hlavne kĺbových a ľudia sa to tam chvália.
stenlynko   06.10.2014 09:16:24
Matúš, ale to predsa neznamená, že to musí byť rovnaké, už len tým, že tam je motor Cummins, asi to bude mať filter pevných častíc, takže tam problém nebude
skôr ma zaujíma dostupnosť dielov a servis Moreau
Honzo, neodpruženú kabínu a nápravu by som možno ako nevýhodu nevidel, kopec ľudí to zaujme, lebo si povie, že to tam netreba... čo na tom, že to má inú úlohu ako len pohodlie vodiča (na toho aj tak všade kašlú) a tie malé kolesá tiež asi nič moc
Milda11   06.10.2014 09:25:22
Úspěch či neúspěch je hlavně závislý na kvalitním servisu, včasné dodávce náhradních dílů potažmo zápujčce náhradního stroje v době poruchy... TOhle vše je mít dopředu vyřešené jinak je to šlápota do tmy!!! a pokud někdo chce jednoduchý traktor nemusí koukat na západ ale na východ (Bělorus)....smile
VonVagel   06.10.2014 09:52:32
Pokud to bude za 2,6 mil tak si to zákazníka najde...
neznalek   06.10.2014 11:57:55
Milda11 to vystihl docela dobře, taky si říkam, jak to bude Moreau agri zvladat, když pořádně nezvládá ani to, co mělo nastarosti dosud...pokud se něco změnilo opravte mnesmile
David1   06.10.2014 13:52:15
Mně se to líbí a to moc, a s nějakou přívětivou cenu by to nemuselo na prvního majitele čekat dlouho. Dostupnost ND a obecně kvalita servisu je samozřejmě otázkou....smile
Honza.S2   06.10.2014 14:10:39
O servisu to je, to je pravda, Milda to napsal velmi dobře. Ale teď je třeba si položit otázku jestli někdo bude držet náhradní traktor při prodaných pár kusech s nejistotou jestli to rozjede dál nebo ne.
To mě zajímalo po letošním Techagru neboť ten kloubák mě zaujal.
Druhej fakt a celkem důležitej, byť úsměvnej je ten, že fabriku Versatile v Canadě vlastní Rusové. A pokud se budou od Ďádi Borise cukat tak tam nějáká jednání ohledně cen, garancí a jakýchkoliv dalších problémů nebudou moc snadná, jako na letošním Techagru kde chtěli kluci prachy za které by si to asi nikdo nekoupil.
Každopádně je dobře že se to rozjíždí, teď se vyzkouší a uvidí se dál.
To Matuš: Napsal jsem jen to, co jsem koupil. To se musíš zeptat moráků jak to tam je.
Jano SK   06.10.2014 18:58:41
Otazka skor na predajcu/dovozcu, kto by mal byt vlastne cielova skupina.
300 HP traktor s Powershiftom bez odpruzenej kabiny a prednej napravy je jednoucelovy stroj na tazke polne prace.
Pre velky podnik je vykonovo slaby ako velky tahac, do dopravy nepouzitetelny
Pre mensi podnik - ako nosny stroj a riziko ze ostane niekde stat bez ND ?
Novy stroj v silno obsadenej kategorii musi mat nieco viac ako konkurencia.
Cena je podla mna malo... bude predajny po 5 rokoch prevadzky ako jazdeny ?
k10   06.10.2014 20:34:52
Jako pánové,nevím jak jste přišli na to že je to JD,na první pohled to má nápravy resp. koncáky,disky a zadní vetknuté poloosy naprosto identické vč.barvy s NH 8x70 verze A,uvedená převodovka PowerShift 18/9 by také odpovídala a umístění filtrů hydrauliky na pravé straně takésmile
Hamsa   06.10.2014 21:08:05
Zajímavá diskuze, pokud si z někdo z vás pamatuje jak probíhalo spojeni CNH tak víte i historii závodu kde se to vyrábí.Jinak kolega k10 to trefil úplně přesně.A licence JD to určite není ale Fiat G/NH 8x70 A v novém kapotovaní jako základ možná anosmile
k10   06.10.2014 21:49:04
Takže je hodně pravděpodobné že si s ND a servisem bude vědět rady také AgroTecsmile
VonVagel   06.10.2014 21:59:19
Jste dobří když podle fotky poznáte z čeho to má komponenty.
Honza.S2   07.10.2014 10:54:44
Agrotec zcela jistě ano.... Motor Cummins QSL možná.... To spíš tak servis od Cumminse když už, převodovku nikde neuvádějí od koho tam je, na jaře když jsem to studoval tak se mě něco plete že tam je Caterpillar stejně jako u kloubáků. Tak možná na tu přední nápravu by něco být mohlo. Poradit by si s tím mohli dobře v PL, tam jsou šikovní na atypické značkysmile
Richardson   07.10.2014 13:31:06
Majitele už másmile smile Tak sem zvědav co z toho bude
Honza.S2   07.10.2014 13:52:42
Majitel už je od jara. Aktuálně tu bude kroužit další 310 která se má momentálně přesouvat do čech.
steyr-magnum   12.10.2014 01:09:26
Mřížka chladiče jako John Deere 8020, výfukové potrubí, jako Qaudtrac, kapoty, jako je John Deere a Case Magnum, a příliš malými koly, s ošklivou vozidlo. smile
KydlaTRS   12.10.2014 10:54:34
Podařilo se mi zjistit pár bližších doplňujících informací o tomto traktoru.
S Johnem to opravdu nemá nic společnýho, ale ani se starýma Fordama, potažmo New Hollandem. Ano, starší typy jsou defakto lehce překabátěný Fordy. Pod slupkou téměř identická technika.
Tohle je ale úplně nová řada. 260, 290 a 310 koní. Ne tedy dva typy, jak tam někdo píše, ale tři. Motor Cummins QSL9, s filtrem pevných částic, s recirkulací výfukových plynů (EGR). Bez nutnosti přidávat AdBlue.
Zajímavostí je způsob navyšování výkonu. Není odvislý od zapnutého PTO, či použitím v dopravě, jak je zvykem u jiných značek, ale pouze od otáček. Tj, při 1900ot/min, se automaticky navýší výkon o 14% tj. 260 na 296; 290 na 326 a 310 na 340 koní.
Přední náprava je Carraro. Převodovka je japonská - UNIVANCE.
Absenci přední odpružené nápravy a kabiny bych neviděl jako nedostatek. Řeči o lepší trakci u odpružených náprav jsou mnohdy jen marketingové řeči. Jediný smysl vidim v lepším komfortu pro obsluhu v traktoru určeném do dopravy. Tohle je těžký polní traktor, který má hlavně tahat v poli nářadí. Podobně jako JD 8000 a NH TG/T8000.
Co se týče klasickýho powershiftu, nemyslim, že je to mrtvá technologie. Ba naopak. Stačí si poslechnout zkušenosti majitelů Fendtů. A pročpak asi JD vyvinul nový powershift s 23 stupni?
Hydraulika je Bosch-Rexroth. PTO 540 a 1000 ot/min. Má to jen dvě řídící jednotky, motor a traktor.
Souvraťový management s možností uložení až osmi druhú nářadí. Vnější hydraulický okruh elektricky ovládaný páčkami. S možností nastavit čas a průtok.
Firma Versatile se rozhodla expandovat do Evropy a toto jsou první vlaštovky.
V čem bych s Honzou.S2 souhlasil, je ruský článek jakožto majitel firmy Versatile. Ale uvidíme co předvede Versatile po nějaké době v provozu. smile smile
Pavel Fiala   14.10.2014 09:18:54
Fungující odpružená přední náprava má smysl a přínos, kdo tvrdí, že není pro tahové práce potřeba, tak jen proto, že mu nefunguje, nebo jí nemá. Nebo v podobném stylu, klimatizace a vzduchem odpružená sedačka je taky zbytečná, dřív jí taky neměli a jezdili. smile
Milda11   14.10.2014 11:45:18
Odpružená přední náprava má smysl hlavně tehdy když se dá vypínat pružení!!!
Největší přínos odpružené nápravy je v dopravě..
Jinak u veškerého nářadí které je nesené v tříbodovém závěsu by se odpružená náprava při práci na poli měla vypínat!!!
medulin   14.10.2014 11:56:47
Proč by se měla vypínat? Mě se stalo že jsem si ji omylem u Fendta vypnul a při tahu do kopce se ten traktor rozhopsal tak že jsem nevěděl co jse děje. Jak jsem ji zapnul traktor jezdil do kopce bez sebemenších problému. Bez odpruženky bych traktor nechtěl na JD mi slouží 11let bez problému.
maclos   14.10.2014 12:19:56
Tiež nechápem tých teoretikov čo kážu odpruženie vypínať, asi v traktore nesedeli a ako spomína medulin, presne v ťahu do kopca to cítiť najviac...
stenlynko   14.10.2014 14:39:48
to môže napísať snáď len neznalý predseda družstva, že odpružená náprava je zbytočná smile však načo by mal mať traktorista o trochu "komfortu" naviac...
Honza.S2   14.10.2014 17:39:17
To je trochu diskutabilní. Tím neříkám že souhlasím s kolegou ale ....
Sešel jsem se s jedním případem kdy traktorista u MF 8690 s 6m Fenixem při podrývce jezdil s vypnutou přední nápravou - ale za 1. pole kde jsme jezdili bylo rovné bez hrud, 2. traktor byl dotížený jak 1000kg ne li víc čelním závažím tak v zadních kolech taktéž, 3. měl správně nahuštěné pneumatiky někde na 1,2 pokud si dobře pamatuji.
V takovém případě je traktor dobře dotížený a pneumatiky zvládají do jisté míry tlumit. Přesto bylo znát že traktor jel trochu tvrději a i přes dobré podmínky měl tendence se rozhoupávat. Při zapnutí pružení byl rozdíl znát. Nevím jak by to vypadalo na hrubé brázdě nebo po hrubé podmítce na hroudách.
Pružení podle slov řidiče vypínají z důvodu toho, že táhají nesený 6m Catros.
Nevím.
Máme na podniku 2x Magnum řady 7. Tyto traktory jsou zase lehčí a absence odpružené nápravy je znát na tahových vlastnostech hodně...
Osobně bych si ale traktor be odpruženky asi nekoupil a také to byl jeden mínusový bod zrovna u tohoto Versatilu. Pokud se poštěstí, příští týden bych mohl k tomu říct víc, jestli se mě 310ka dostane do rukou....
VonVagel   14.10.2014 18:40:06
To Milda11 : Pokud budu mít hydrauliku na "polohovou" nebude přece v pružení problém. Navíc i tak je to sporné u polonesených nářadí...
Milda11   14.10.2014 19:02:43
Nejsem proti pružení náprav. Jen jsou práce kdy by se pružení mělo vypnout. Třeba u orby konkrétně ano. Pro využití výkonu traktoru a lepší spotřebu nafty je daleko lepší větší podíl silové hydrauliky než polohové....
Jinak pokud se traktor rozeskáče při tahu tak je špatně dotížený! Odpružená náprava to eleminuje ale není to samospásné!
Michal Chromý   14.10.2014 20:00:41
Já bych to odpružení neřešil,jsou traktory,že pružení vypnout nejde,potom není co řešit.

medulin   15.10.2014 20:25:22
Milda: Samotný traktor má cca 7,8t plus závaží v čelním tbz 600kg v zádu 3m diskový podmítač, pozemek písek. Jezdilo se na úvrati kolmo na brázdu. Na netu je i video kdy se přetahují dva stejné traktory akorát jeden s odpruženou. Výsledek je jasný.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010033130645752.s