Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Ondra A   25.12.2014 22:05:43
Co bylo ještě dále na podvozky dodáno ? Pěkná výměna, tak by to mělo vypadat. smile
karanice   25.12.2014 22:08:30
To jo a to jim ještě v létě přistál nový Xerion 4000 s Topdownem 500.smile
Mám ten pocit, že ZD Nechanice patří do skupiny Agro Měřín.
Zetor   26.12.2014 00:45:48
Byly dodány tři korby, cisterna 24 cbm a rozmetadlo.

Ano, patří pod Agro Měřín. Jednalo se o tridemy Annaburger číslo 13, 14 a 15 v Agru Měřín. Pak se ještě počet rozšířil na zatím konečných 18 tridemů a jeden tandem.smile
wecker   26.12.2014 09:23:01
Je na nějaké fotce HTS 33.79 ?
Jakub Herot   26.12.2014 09:36:31
to Zetor: To jako že agro Měřín a všechny jeho pobočky mají celkově 18 tridemů a jeden tandem annaburgrů ?
cocik007   26.12.2014 09:39:40
to Jakub Herot: ANO, pochopil jsi to dobře. Mají 18 tridemů a jeden tandem!!!!
Honza.S2   26.12.2014 09:56:01
Ty návěsy budou trvale obsluhovat tyhle tři polní traktory nebo bude také změna?
Jakub Herot   26.12.2014 11:05:41
Tak to by jste si měli poopravit počty smile Protože tady na Frýdecko- Místecku má pobočku Janovice a tam mají 2x 20.79. (2korba, 1x cisterna 15m3, a rozmetadlo)smile

http://farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=34446
http://farmweb.cz/index.php?page=view_image&id=MTY5MVgyNDc4NlgyODMyMDg=#skok
cocik007   26.12.2014 11:23:40
to Jakub Herot: Na to kašli. V tom počtu se to ztratí smile
Zetor   26.12.2014 11:33:04
To Jakub Herot: Aha, máš pravdu, takže 18 tridemů a tři tandemy. Nicméně tedy tyhle dva koupili s celým podnikem, nekupovali je už za Agra. Zajímavé, nikdy jsem si to neuvědomil...

33.79 na fotkách není, ale měla být. Až teď jsem s hrůzou zjistil, že mezi fotkama chybí ty fotky z roku 2014, kde jezdila i 33ka. To je tak, když fotky nahráváte na poslední chvíli a v noci smile

Ty traktory se postupně také mění. O rok později už dorazil Xerion, který odlehčil traktorům z polních prací, takže 7240ka už nejezdila. Časem bude potřeba se zbavit MX 285, protože to je šílenej vrak, to bylo furt vysypaný.
Honza.S2   26.12.2014 12:05:55
Takže nejsem sám s 285kousmile Takhle by to musela být šílenost udržovat to v provozu, už jenom spotřeba a pohodlí obsluhy.
Ještě se zeptám - neví někdo jak jim fungoval servis na těch traktorech?
Zetor   26.12.2014 12:07:30
Já myslím, že to servisuje Agram, takže o autorizovaném servisu Ti to moc neřekne...
Honza.S2   26.12.2014 12:17:45
Právě proto se ptámsmile V této oblasti mají strojů hodně...
tomD   26.12.2014 12:35:55
Jak to myslíš Honzo s pohodlím 285? Určitě lepší než ta 7240 :D
libor   26.12.2014 12:45:34
já se v srpnu zbavil 285 - 15 000 hod.a nyní mám 340 CVX. to pohodlí určitě ano kolega má Sameho a vzal si mou 285 a je spokojenej
Honza.S2   26.12.2014 13:56:35
No tak 285 na pohodlí v kabině určitě lepší než staré sedmičky. Na obranu těch sedmiček ale musím podotknout že asi přežijí i ty nové Magnumy. V každém případě tyhle powershifty do dopravy určitě ne e.
Teď mluvím čistě sám za sebe, může mě spousta lidí oponovat..... Letos jsme zkusily několik traktorů, JD, Fendt, CNH s CVT, jedinej Versatile měl powershift, navštívil jsem i MF podniky, jezdil jsem s 8690. S odstupem času hodnotím Autopower u John Deera a Vario od Agca jako nejlepší. Nabízí se možnosti režimů jízdy, řízení otáček a zatížení motoru, šetření paliva, usnadnění obsluhy, můžu se soustředit na nářadí a kvalitu práce. Všechny jmenované stroje pracovaly v extrémních kopcích, další plus z mého hlediska u Varia - v kopci při otáčení nebo jakékoliv operaci, objíždění sloupů, zpomalování, couvání nepřemýšlím jaký kvalt zařadit, jak zastavit. Jednoduše zpomalím a na tempomat se rozjedusmile A to hodnotím za polní práce.
Co se týká 285, je to polní traktor, stejně jako nové řady Magnum. Nemluvím už o tom že to stojí každých deset dní v dílně, když ne gufero na reduktoru tak prodřený víko ventilů nebo teče olej z motoru apod. Závady nula nula nic ale odstaví se na dva dny.
Jinak jsem rozebíral technické parametry a řešení těch traktorů docela dlouho. Problém začíná být že výrobci staví velké řady coby polní stroje, víc do hmotnosti, víc do výkonu, větší pneumatiky. Už to není vhodný do orby, na dopravu, čtyřka kypřič je tomu málo, pětka místy moc, cena za jednoúčelovej stroj vysoká, nové převodovky nedostatečně prověřené, nikdo není schopen říct co to udělá po 3000 hodinách a kolik bude stát oprava.
Tedy se vybízí rozumné řešení univerzálního traktoru - Fendt 900 Vario, Massey Ferguson 8700, John Deere 7R...smile CNH to má dohnat něčím mezi Pumou a Magnumem ale kdoví...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0081450939178467.s