Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Honza.S2   28.08.2016 21:26:40
Mašinka je to krásná, zajímavá, nepochybuji o její výkonosti a kvalitě práce. Jen se chci zeptat v jakém stavu jsou pásové podvozky po tom kočování co měla v letošních žních.
PYTEL   28.08.2016 21:43:57
Pásové podvozky jsou na tom parádně, na kratších přejezdech není a nebyl sebemenší problém a při cestě na Slovensko a ze Slovenska se nic nezanedbalo, občas se zastavilo a naházela se do pásů hlína. Toto je hlavně důležité u nových nezaběhnutých pásů smile
Michal Vencel   28.08.2016 22:14:44
Jak výše napsal Pytel, pásové podvozky jsou v bezvadném stavu. Je u nich potřebné pro dlouhou životnost je dobře "zajet", co se taky stalo. Nejrizikovější byla první jízda, kterou byl dálkový přesun na Slovensko, k maďarským hranicím. Při tomto přesunu mlátička nejela hned na plno, což je 40 km/h, a hlavně se do pásů sypal klouzek.
Matúš.V   29.08.2016 07:20:47
ale majú aj svoje negatívum. Šialená cena, vyššia spotreba PHM, vyššie riziko poruchy a drahšie servsiovanie počas životnosti stroja.
VonVagel   29.08.2016 08:27:54
mě by hlavně zajímalo srovnání kvalit podvozku mezi CLAAS a NH(CNH)
Honza.S2   29.08.2016 08:36:10
Matuš- to je tak trochu jedno. Poškozená nebo zničená pneumatika nebo prasklý disk to stejně zastaví na dlouho i tak. Navíc takový stroj nemá smysl na kolech.
VonVagel   29.08.2016 09:08:01
nesouhlas nějaký disk a pneumatika se vždycky najde, pásová jednotka těžko? pás bude skladem? Nevěřím- respektive je to stejné jako pásové jednotky CNH?
Honza.S2   29.08.2016 11:58:32
Nevím, takové štěstí jsem neměl ale to je jedno. Každopádně tak těžký stroj nadělá na poli celkem škodu. Proto zastávám pásový podvozek.
honzabru   29.08.2016 19:29:15
A co teprve těch negativ, kolik má automobil oproti koňskému povozu! Šílenou cenu, vyšší spotřebu PHM (kůň se nažere na kdejaké louce vedle cesty) a to riziko poruch, když porovnám složitost automobilu a koňského valníku!
Matúš.V   29.08.2016 21:41:25
porovnávať kone a auto...nemám slov.
Ak už chceš porovnávať tak si porovnaj auto úžitkové a auto maximálne našlapané s najnovšími technológiami. Napíš mi aký bude rozdiel v doprave z bodu A do bodu B. Okrem toho, že do toho super drahého to skočí nejaká blondína s IQ 60 prakticky žiadny...ináč do tejto témy tiež blbé porovnanie :D
o výhodách pásových podvozkov vie každý, ale je dobré vedieť aj o negatívach. V dánsku farmári začínajú celkom s obľubou pužívať úzke dvojmontáže. pneumatiky sú lacné a pri defekte to toľko nebolí. celková šírka je slušná, aj keď to nebude pás.
honzabru   29.08.2016 22:39:17
Každý stroj či zařízení má své klady a zápory a zákazník si kupuje takové řešení, u kterého z jeho pohledu klady převyšují nad zápory. Proto se dnes v Evropě ročně prodá více automobilů než koňských spřežení, i přes to, že koňské povozy mají v mnoha ohledech velké výhody. Stejně tak pro mnoho farmářů převyšují výhody pásových podvozků nad nevýhodami. Přitom domnělé výhody mohou být značně zavádějící, vyvolané obecným názorem veřejnosti, který nemusí být správný, či přesvědčivou argumentací prodejce, která může být opět přinejmenším kontroverzní...

Na rozdíl od traktorů má pásový podvozek u kombajnu jediný účel: snížení utužení. Ve skutečnosti rozdíl oproti dobře obutému kombajnu není tak velký. Veřejnost i prodejci argumentují, kolikrát mají pásy větší plochu kontaktu než pneumatiky, ve skutečnosti tato hodnota není pro utužení příliš relevantní. Né tak, jak se na první pohled zdá...
Radek 8250   30.08.2016 19:58:21
Já si spíš začínám myslet, že se pásy na kombajnech začali používat kvůli přepravní šířce, protože ty největší kombajny by museli mít pneu nejméně 900 ideálně 1050 aby to dávalo smysl kvůli utužení. smile
OŤAS   30.08.2016 21:36:25
smile Ani nevíme jaké máme štěstí že ty naše mašiny jezdí na naftu, když si představím to stádo v takovém 300 koňovém traktoru, kombajny, řezačky, náklaďáky a další, kdyby se to mělo někde napást, tak to už je z naší zeměkoule jenom poušť.smile
Brano   30.08.2016 21:40:45
A čo priechodnosť a trakcia?
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.06865406036377.s