Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
skacel99   09.03.2017 21:34:42
Dneska jsem na něj koukal z okna,když je přes Jevíčko. Říkal jsem si,odkud to je,protože domácí traktor to nebyl. To je předváděčka?Zdálo se mi totiž,že korba už je vevnitř trochu ošoupaná
Martin   10.03.2017 07:18:54
Je to ten co stál loni na Techagru a pak ve žně byl jako předváděcí.
Milda11   10.03.2017 10:51:48
To jste vzali jen překládací nástavbu nebo i podvozek?
Honza.S2   10.03.2017 18:39:28
Sice trošku zastaralá koncepce překladače ale na roviny to ještě stačí. Ať sloužísmile
karanice   10.03.2017 19:23:06
V čem je ta koncepce zastaralá?
Honza.S2   11.03.2017 12:39:33
Příliš krátkej výložník, musí se s tím najíždět blízko odvozní soupravy (kamionu který musí stále šmatlat po úvratích pozemků). Z kabiny traktoru tím pádem špatnej výhled na koncovku (kamery to částečně eliminují...), vysoko položené těžiště, na svazích vůz působí nestabilním dojmem. Nedají se s ním plnit secí stroje, opět důvod co jsem uvedl na začátku. Za celou dobu, tj. cca 10 let se na tom nic nezměnilo. Varianty pneumatik, deset let stále stejné, co naplat že se to vleze do transportní šířky, je to vůz na pole.
Myslím si že dnes v překladačích udávají trend jiné značky jako Bergmann, Perard, Hawe.
Annaburger je špička ve výměnných systémech a rozmetadlech ale v překladačích dle mého názoru stojí opodál.
Tímto však nechci hanit Martinovi jeho kupsmile
luba   12.03.2017 20:34:46
Proč by musel kamion jezdit po souvratích,na co jsou polní cesty. Že by na výložník bylo zas až tak špatně vidět,no nevím to bych se hádal. A co se týče plnění secích strojů to bych snad ani nezmiňoval
Martin   12.03.2017 20:45:11
Koupili jsme jen nástavbu, podvozky máme dva.

Díky Honzovi za rozbor,ono není všechno co si člověk vymyslí možné, jelikož je to všechno o penězích . Překladák u nás bude navážet hnojivo xerionovi, amazonce a ve žně pojede u kombajnů a na podzim možná u sklizně kukuřice. Kameru už máme připravenou v kanclu na stole. Čas ukáže jestli bude zvládat všechno co jsme si naplánovali smile
libor   12.03.2017 21:05:00
měl jsem půjčený Bergmann a můžu říct paráda , nastavitelnej komín i s kocovkou , automatická plachta , pevnej podvozek velice dobře se stim jezdilo , samozřejmě cena je asi hodně vysoko
pepe220   12.03.2017 21:26:31
Můžu přidat svou zkušenost, nějaký čas jsem s Ančou jezdil. Jak píše Honza veliká nevýhoda, že musí stát těsně vedle odvozu, tím pádem neexistuje překládání přes stoku. Na jednom vozu jsme měli kameru na koncovce ze shora, ale téměř v ní nebylo nic vidět přes prach, takže pokud můžu doporučit, dejte kameru na bok koncovky. smile
Zetor   13.03.2017 09:58:49
Ve výčtu chybí vysýpání za sebe a absence pásového podvozku...

Na Annaburgeru se skutečně 10 let mnoho nezměnilo. To se dá ale napsat tak, že koncept překladače Annaburger byl tak nadčasový, že 10 let trvalo konkurenci, než ho dotáhla, a jakékoliv změny nebyly potřeba smile Jestli udávají trend Bergmann, Hawe a Perard, to nevím, Bergmann ještě před třemi let neměl tridem a de facto nic než ten 25 kubíkový tandem, který už nikdo nechtěl. Nevím, jak jsou na tom ostatní třeba s hydraulicky stavitelnýma stříškama (dvě stříšky nezávislé na sobě) atd. O podvozcích se nemá smysl bavit, tam je Annaburger někde jinde. Ale podvozek není důležitý, na něm to jen celé jede. Co se týká pneumatik, na výběr jsou 560/60 R22,5 až 800/45 R30,5. Nevím jaké větší byste na vícenápravový vůz chtěli... Asi byly myšleny ty pásy...

Se stabilitou vozu Annaburger asi nic dělat nebude, protože těch stížností je tak strašně málo, že se tím asi nikdo nebude zabývat, ale třeba mě překvapí. To, že se Annaburgery převrátí, to se stane, někdy na poli, někdy na silnici, někdy skončí ve škarpě... Je třeba vzít v potaz fakt, že Bergmannů a Perardů je tu do 10ti kusů od každého, Hawe asi ještě méně. Annaburgerů je tu 50 kusů. To je skoro třetina všech překladačů v ČR. Je tedy víc převrácených Annaburgerů. Ale přiznám se, že si nepamatuji, že by byla nějaká totálka...

Co se týká překládání přes strouhu. Než poběžím za konstruktérem Annaburgeru, aby mi nakreslil Anču s kombajnovým komínem (tím mi vůz neskutečně zdražil, udělal složitější, s menším výkonem, pomalejší a náchylnější na průšvihy), tak si počkám, jestli překládání přes příkop nedopadne jako CTF. Tedy všichni o tom mluví, ve skutečnosti to dělá strašně málo lidí a ještě méně lidí z toho má nějaký ekonomický prospěch.

A příklad z praxe, takový multikulti podnik (z hlediska překladačů), jako jsou Rostěnice. Malý a zrezlý Annaburger tam obslouží pomalu více kombajnů než Bergmann s Quadtrackem, o návoz hnojiva k TG se nestarají dva Perardy, ale dva stařičké Annaburgery, které tam chodí 10 let téměř bez údržby (vyjma těch v Otnicích). A říkám si, jak by ty Anči vypadaly, kdyby měly "kombajnovou rouru"...? Nenamazané, orezlé, hnojivo v nich hnije 6 měsíců. Ono to vypadá hezky, ale nikdo ještě neví, jak ten koncept bude vypadat za 10 let provozu...
Honza.S2   13.03.2017 19:26:28
Nelobuji zde za žádnou značku, nejsem závislej na prodejích žádné z nich, jenom píšu svůj názor.
To jak bude vypadat jiný překladač za x let po návozu hnojiva záleží na obsluze. Pokud to nechají hnít pod střechou ve vlhku, není problém výrobce.

Co se týká překládání přes příkop - existuje hodně polních cest kde se to dá luxusně využít a kde zkrátka konkurence nemůže protože je rozdíl v úrovni pole / cesta.

Ad Rostěnice: O výsledky překládání se nezajímám. Argument že tam annaburger obslouží víc než bergmann za šestistovkou beru. Quadtrac je traktor který není pro obsluhování překládacích vozů, resp. je ale s jinou operativností, tudíž tady nejde nic moc srovnávat.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0073549747467041.s