Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 7 lidí.
PALI-9   17.03.2012 15:46:35
Chcelo by to lepšie pneu-môj názor.smile
Martin Hruška   17.03.2012 21:39:26
Já bych měl jinou otázku.Má tento vůz nucené řízení náprav? A druhá otázka by byla jak se s tímto vozem couvá. Jaké nápravy tady používají - vzduch, hydraulika?

K pneumatikám jen jednu poznámku. To co zde presentoval Chomyz je vše pravda, ale otázka je pro jaký účel je vůz prioritně určen? Pokud bude vozit jen obilí z kraje pole do skladu, potvrdím ,že tyhle gumy jsou na silnici nejlepší.Pokud ale budu vozit i siláž a senáž, obilí z pole a za každých podmínek, pak to bude problém. Zvýšená spotřeba, zařezávání na poli, vyšší náklady na zpracování půdy.
Obecně na pole jsou u větších vozů trendem gumy s ráfkem 26,5",což je kompromis mezi tlakem na poli a na silnici. Ale menší gumy mají zase nižší spotřebu na silnici. Problém je v mixu, který může v každém podniku být jiný.
Honzakawa   18.03.2012 10:44:58
to Martin Hruška: Na podzim jsem ho viděl i v odvozu siláže na Rokycansku. Přesně bylo podle kolejí na poli znát, kde projel s plnou fůrousmile
kuky    18.03.2012 21:53:02
to Martin Hruška:
ano, dělají se tyto vozy s nuceně řízenýma nápravama a má ho i tento na fotografii(pístnice jsou vidět nad ojí)
díky nuceně řízeným nápravám se s vozem couvá výborně
nápravy tam máme italský ADR a jsou hydropneumaticky odpružený
pneu tam máme 700/50-26,5 a na poli i při vlhkých žních 2011 jízda bez boření a to jsme tam dali až 30,5 t,zatím velká spokojenost
Martin Hruška   18.03.2012 22:26:39
Pro kuky: Trochu netradiční řešení nuceného řízení, respektive ovládání. To asi není normované? Né vážně ,jsem zvyklý na jiný systém, proto jsem si toho pístu nahoře nevšimnul. Netroufám si posoudit jak to pracuje protože ,většina firem co znám pracuje s určitou normou v této oblasti kde je velká koule K 80 v určité vzdálenosti od malé koule K 50. Někdo má u tridemu dvě malé koule K 50. Kolega Poštulka by vám o tom asi řekl více.
stenlynko   18.03.2012 22:30:25
pre Martin Hruška: to, že to má nejako Annaburger, neznamená, že to tak musia mať všetci, napr. Joskin má len jedno tiahlo riadenia, z ľavej strany tiahla a má ho na čape, nie na K50 smile
kuky    19.03.2012 14:27:09
Pro Martin Hruška: Tak to nevím jestli to je normované ale funguje to v provozu dobře,tady u tohoto systému je dobrý že závěs na ovládání řídících pístnic se vloží do etáže místo klasického závěsu. Navíc se nám u toho líbí že tady nemůžete při otáčení ohnout pístnici jak se někdy stává u jiných systému.
Martin Hruška   19.03.2012 16:42:47
Pro stenlynko: Proč ten konfrontační tón kolego. Přesně toto uchycení na čep je z mého pohledu nejméně přesné. Problém je na tomto fóru vysvětlovat co to je nucené řízení náprav a jak vypadá. To je to samé, když někdo řekne hydropneumatické odpružení náprav ADR a všichni si myslí, že stejné odpružení musí mít každá firma. Pod tímto pojmen ,stejně jako pod nuceným řízením ,se skrývá spousta řešení, která mohou mít různou úroveň. Míra spokojenosti je taky dána mírou poznání. Když máš srovnání můžeš hodnotit.

Firma Annaburger používá na tridemech jednu malou kouli K 50, která je stranově umístěna od velké K 80 přesně 250 mm. Krampe má u tridemu dvě koule K 50 ,opět se vzdáleností 250 mm. To je ta normovaná věc.
Nikde jsem neříkal, že Annaburger nebo Krampe mají tuto věc nejlepší, ale princip je podobný. Rozdíl je v justýrování náprav, kde Annaburger nabízí více komfortu pro obsluhu. Při předávání vozu do provozu ale musí sedět díl na traktoru s dílem na návěsu a musí to být jednoduše nastavitelné. Proto v oboru existuje určitá norma, která platí pro všechny, ale doržuje jí jen někdo.
Jinak obě dvě firmy nyní nabízejí i elektronické nucené řízení náprav.
Jakub Medera   19.03.2012 17:49:57
Ta určitá norma je teda co zač, když o ní tak mluvíte.smile
FENDT 824   19.03.2012 18:06:45
pro kuky: Kolego můžu se zeptat jaky system použivá tento vůz k vyprazdňování? Je mi jasné že to má výtlačné čelo ale jakým zpusobem je pohaněno. Chystám se do Brna tak ho tam snad uvidim naživo.
Martin Hruška   19.03.2012 18:45:36
Pro Jakuba a ostatní: Asi jsem to špatně vysvětlil. Normování se dělá proto, (tady je to vztaženo k závěsům) ,že když si koupíš nějaký nejmenovaný návěs, třeba s nuceným řízením náprav, aby jsi si mohl koupit taky normovaný závěs na traktoru i protikus na návěs a aby to šlo bez problémů zpasovat. Kvalifikované firmy totiž při předávání vozu nastaví obsluze zapojení, vysvětlí obsluhu a ovládání řízení a i následně jsou k dispozici. Vše má své náležitosti. U Annaburgu je vždy na každou řízenou nápravu "alu kostka s manometrem", kde je nastaven tlak. Souosost, tedy tzv. nulovou stopu (justýrování-německý překlad) si udělá obsluha při jízdě rovně na silnici ,když zmáčkne tlačítko na ovládacím pultu a poté ho odmáčkne znovu. U jiných firem se ručně otevřou kohouty a po ujetí 20 m se zavřou. Je to podobné, někde to dělá elektricky z kabiny ovládáný hydraulický zámek, někde se to dělá ručně. U mechanického systému nuceného řízení jsou u Annaburger tzv. dorazy, které se nastavují na oji směrem ke kolům. Protože každý traktor má jinou pneumatiku, musí se to nastavit pro každý traktor zvlášť aby nedošlo k nárazu do táhla nuceného řízení.
kuky    19.03.2012 20:29:29
pro FENDT 824:pohon je přímočarým hydromotorem ale protože korba je dlouhá 8 metrů a jedna pístnice by nestačila je to řešeno soustavou pístnic,chce to vidět naživo
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0049829483032227.s