Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Foto bez exifu.

Tuto fotografii hodnotilo 8 lidí.
tomD   17.03.2012 09:03:09
Vyloženě optimální ubutí na tridem smile ...ja bych se to docela bál naložit a pálit stim 40 po silnici...kolik vtom vozil? a jsou nějaký zklušenosti s Pronarama velkejma? smile
neznalek   17.03.2012 09:30:29
s náklaďákovýma pneumatikama na silnici problem nebude ;) tam bude problém uplně jinde, nicméně tenhle je v provozu tušim tři roky a kdyby to nedělo dobrotu něco s tím udělají smile Mimochodem fotky z podniku, který ještě před pár lety visel nad totálním krachem smile a dneska už je díky penězům z venčí docela v pořádku smile
Marek Němec   17.03.2012 11:50:44
Máme na tandemu ZDT podobné obutí, na silnici je to v pohodě. Návěs nějak neplave a za traktorem to jde lehce, ale vjet s tým na pole, tak to je hotová sebevražda smile . Docela dost se to zařezává a tím pádem je to dost náchylný na převrácení, to už se nám taky stalo.smile
chomyz   17.03.2012 12:55:46
to tomD: na silnici jsou tyto 18R22,5 (š. 445)takřka ideál (snad ještě vodící vzorek místo NR 27) - rychlostní index těchto kol je 100km, nosnost při min. tlaku 5,5atm je 8,3t na kolo, při 8atm cca 11t na kolo. (Pro srovnání - renomované Michelin CargoXbib 560/22,5 mají při foukání na nepůdoochranné 4atm nosnost 6,2t a při proklamovaných 2,5atm cca 5,2t - při 40km, při vyšší rychlosti to klesá) Takže při "plném naložení a pálení s tím 40" jsou tady u zobrazených pneu zatracené rezervy (na rozdíl od většiny nízkotlakých speciálů), navíc se to míň houpe a jede podstatně lehčeji. V poli samozřejmě vše naopak...
FENDT 824   17.03.2012 13:01:44
Ahoj napište prosim nějaké zkušenosti s timto vozem. Plus je určitě cena ale bude držet pohromadě? A co servis?
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0049459934234619.s