Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
sim111   25.08.2013 16:59:54
Viem že sám niesom neomylnýsmile ale toto si spravil snáď naschválsmile smile
oryxman   25.08.2013 17:30:15
Má někdo zkušenost s touto řadou ,8R ? Zajimajli by mě postřehy zkušenosti a proč zrovna JD..Klidně i do SZ..díky
Milda11   25.08.2013 17:58:45
Proč JD, protože nemá AdBlue,ale otázka je jestli je to výhoda......Podle zkušeností na poli je to spíš nevýhoda.
Honza.S2   25.08.2013 19:14:31
To nevadí. Příští rok už bude mít takysmile
michal003   25.08.2013 22:34:01
Ale aj keď bude mať AdBlue tak vďaka technológii, ktorú využívaju teraz ho nebude mať v takej miere ako napr. Fendt.
VonVagel   25.08.2013 23:02:39
Nějak to nechápu. Nevím o tom že je víc druhů AdBlue, myslel jsem že AdBlue technologie je daná... Prosím vysvětlit.
Honza.S2   26.08.2013 05:12:33
O druhu adblue tu nikdo nemluvil. A co se JD technologie týká tak jak říká kolega michal - nebude ho potřebovat tolik jako konkurence, jelikož použije kombinovanou technologii s dosavadním systémem.
Už vidím jak se toho budou zase všichni děsitsmile
smile
Pája   26.08.2013 14:11:34
Pořád se tady řeší jestli technologie SCR (AdBlue) nebo DPF (filtr pevných částic). Pokud by se vzali zkušenosti z nákladní dopravy, kde se to používá o řadu let déle, tak by to bylo jasné. Snad kromě asi dvou motorů Scanie už DPF nenabízí žádný výrobce. U traktorů nemám moc přehled, ale řekl bych, že snad pouze motory JD, a ty hlavně proto, že v Americe nebyla SCR technologie do roku 2010 povolena.
Otázka, co bude následovat je zajímavější, protože od roku 2014 u nákladních aut nad 18 tun musí být motory splňující normu Euro6, kde je plnohodnotný SCR katalyzátor i plnohodnotný filrt pevných částic a spousta dalších "vychytávek". A zkušení mechanici, kteří prošli školením na tyto motory, tak ti se docela děsí.
VonVagel   26.08.2013 17:34:15
Takže potom všem co jsme od firmy JD slyšeli tak teď uslyšíme že jejich AdBlue má lepší spotřebusmile Už se na to těším...
Milda11   26.08.2013 17:48:37
No pokud to budou data od pana produktového managera, tak to AdBlue bude v nádrži ještě přibývatsmile
Honza.S2   26.08.2013 19:22:55
Stejně jako bezkonkurenčně nízka spotřeba nových motorů z produkce FPTsmile Akorát že tam nebyla močovina započítaná vůbecsmile A bylo to mířeno jako artikl vůči konkurenci. Konkrétně "Úsporná Puma". Ještě to mám schované v práci ten výplod marketingových specialistů. Divím se od té doby že je někdo vůbec schopný to dát k prospektům a poslat hrdě do světa.
Když jsem v té době porovnával řešení jednotlivých systémů tak právě produktový manažer od zelených a technici od MF byli v podstatě jedinní co se k tomu postavili čelem a řekli věci narovinu.
Stando   26.08.2013 21:25:18
Tak s tou propagáciou , každý si tvrdí že to čo má on je lepšie než je to čo má konkurencia smile síce som srdcom aj dušou za značku JohnDeere , ale predsa ten SCR systém má niečo do seba, (teraz nekukám na ekonomiku) ten motor nemusí toľko toho prekonávať jak keď má DOC + DPF a ešte aj SCR katalyzátor, takto pri SCR prekonáva maximálne ten SCR katalyzátor poprípade DOC . Ak to tka nieje tak ma prosím opravte že s mýlim rád budem o niečo múdrejší smile smile
Jano SK   27.08.2013 21:58:57
Od 1.1.2011 ( Stage IIIB ) - NOx = 1.5, PM = 0,019
Od 1.1.2014 ( Stage IV ) - NOx = 0,3, PM = 0,019

Takze pevne castice ostavaju, dolu musi ist hoooodne NOx, t.j.nizsia teplota horenia ( alebo viac mocoviny ?) a nepresvihnut tym znizenim teploty PM ( pevne castice ).

JohnDeere StageIV - vela EGR+DPF a malo SCR - v podstate do dnesneho motoru sa frcne trochu AdBlue. Takze spotreba nafty by mala ostat na dnesnej urovni + 3-4% Adblue

AGCO ( SISU ) - vela SCR a malo EGR. Do dnesneho motora musi ist EGR na znizenie teploty horenia, pojde asi hore spotreba nafty ( kolko % ?) a ostane uroven AdBlue ( dnes pod 5% ). Nebude ale treba DPF filter.

CNH ( FPT ) - Cisto SCR bez nutnosti EGR. Niekde bol clanok, ze sa im podarilo dokonalejsie riadit reakciu AdBlue, s vyssou ucinnostou ( 95% ? ) a teda asi spotreba ostane dnesna spotreba nafty s vyssou spotrebou AdBlue ( ? )

Takze ekonomika prevadzky mozno nakoniec bude o tom nestastnom DPF, ak by spotreby ceny nafta+adblue budu mozno porovnatelne.
George8030   28.08.2013 10:29:37
to Jano_SK: co se týče polední definitivní fáze emisních limitů, JD bude mít aktivní DOC-DPF + EGR a k tomu přibude AdBlue
CNH: půjde čistě cestou AdBlue
AGCO: bude to mít trošku jinak, než jsi psal. Ale oficiální informace se dozví všichni v na konci letošního roku.
Jano SK   28.08.2013 17:08:08
george: jd a cnh hovorime to iste.
AGCO zatial viem iba to, ze na objemy 7.4, 8.4, 9.8 a velky 16.8 l by malo byt pridane EGR. Male motory 6.4 a menej ostanu iba SCR.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0077731609344482.s