Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
Komentáře
    1  2   3         
nahled pipiroha vložil tento komentář k této fotografii, 18:22   22.08.17
Upravené klasické návěsy a přívěsy BSS, jiné bočnice, jiné zadní nárazníky, prodloužené...
nahled Jano SK vložil tento komentář k této galerii, 00:24   22.08.17
Honza : k tej distribucii - realne trh pre Challenger v EU su 2 krajiny - Taliansko a UK, kde jazdia stovky kusov dokopy. Netrufam si odhanut rocny predaj, ale asi viac ako zvysok celej Europy dokopy. Takze ak to nevadi predaju v UK a IT ( aspon v UK maju dealeri priamo zmluvy s Agco - a maju viac znacik naraz ), tak tych par kusov v nasich koncinach sa asi nebude riesit...

V SR by Challenger pripadol opat nazad po par rokoch Hriadelu ( distributor Fendt pod madarskym Axial ), ktory uz raz zastúpenie na par rokov mal a dokazal predat jeden pasak.....
nahled Tadas vložil tento komentář k této galerii, 21:34   21.08.17
Pěkně nafoceno smile
nahled Honza.S2 vložil tento komentář k této galerii, 21:06   21.08.17
Jiří Rakus: Nikde jsem nepsal o ukončení vývoje MF a Valtry. O novém pásáku jsem slyšel, na internetu kolují delší dobu i fotografie prototypu. Osobně si myslím že dosavadní série vyráběné v USA byly osvědčené spolehlivé stroje, do jisté míry i jednoduché a byly schopné sloužit zákazníkům v těžkých pracích poměrně dlouho což se o jiných značkách říct nedá.
Mám rád novinky ale tahle novinka mě velmi zklamala stejně jako Agco.
Z hlediska obchodního Challengery zastupovala ve svém rajonu Austro Diesel vyjma České republiky. Prodejci Fendtu i Massey mohli mít teoreticky v nabídce pásové traktory. Tím že budou pásáky "Fendt" už je to další mínus pro Masseye a Valtru kde si Fendt rozšiřuje cestu pro sebe. Tímto to zase směřuje k dalšímu stažení obchodního zastoupení minimálně, podle mého názoru. Prošeptává se že Agco chystá další akvizice, což zas budou změny u některých značek, obchodní zastoupení, rozšíření do všech barev a obchodních sítí a nakonec se to stejně za deset let ořeže jako Challenger...smile Agco je jako firma co skupuje akcie, je řízená z mrakodrapu a ti co tam sedí neví co se děje tam dole na zemi. Tady je lepší už způsob jakým to dělá John Deere nebo CNH.
nahled Tomas-192 vložil tento komentář k této galerii, 19:13   21.08.17
Díky chlapi, bylo to fajn focení i přes špatné počasí
nahled PavelCZ vložil tento komentář k této galerii, 15:51   21.08.17
Na to že bylo zataženo, tak luxusní fotky, a dokonalá krajinasmile
nahled Radim Král vložil tento komentář k této galerii, 11:18   21.08.17
Hodně pěkný. smile smile
nahled MiroslavL vložil tento komentář k této galerii, 05:10   21.08.17
Ďakujem veľmi pekne smile
nahled Jano SK vložil tento komentář k této galerii, 22:04   20.08.17
AGCO je skupina, ktora vznikla 1990 nie ako vyrobca strojov, ale investor. Takze postupne prikupovali firmy, ktore produkovali polnohospodarske stroje a tak trochu akoby sa firma hladala, ze kto vlastne je..
Ziadna znacka z portfolia v podstate okrem MF nie je globalna, tak sa obcas nieco premaluje aby sa to lepsie umiestnilo na trhu...
Ak sa manageri rozhodli, ze v EU ma lepsie meno Fendt ako Challenger, tak premalovali pasak na zeleno, v USA pre zmenu Fendt je nula, a nova seria Fendt 1000 sa ponuka v zltej farbe ako Challenger...
Co sa tyka distribucie - na mnohých trhoch ( aj v CR ) ma dealer Fendt aj CHallenger, takze sa nezmeni nic, mozno niekde lokalne ano, ale to nikoho nebude zaujimat.
Trosku horsi napad sa mi zdaju sumy o tom, ze dalsia rada pasakov 700 ma dostat Vario prevodovku..
nahled Proxima vložil tento komentář k této galerii, 22:02   20.08.17
To Jiři Rakus: Tak to dopadá když vše padne pod koncern... Abych to, ale uvedl na pravou míru. TeraGator ukončil výrobu pro Evropu tedy výrobu 4 kolek, což znamená, že AGCO uvolnilo cestu Rogatorům. Ty se montují nadále ve fabrice v Holandsku. Zbytek byl rozpuštěn, a dokonce spousta konstruktérů přeběhla k firmě Ploeger, kde vyvíjí vlastní koncept tříkolky s motorem SCANIA. Ale co se týče amerických tříkolek, tak ty se stále vyrábí v USA a je možný individuální dovoz.
    1  2   3         
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2017
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.060052871704102.s