Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D300, clona: f/9.0, ISO: 200, 1/320s, 82mm


Tuto fotografii hodnotilo 15 lidí.
Marek Němec   26.02.2011 18:14:05
Docela dost by mě zajímalo jak je to s tímto překladačem . Jezdí už jich víc , nebo je to pořád stejný kus ? Je to asi měsíc , kdy jsem na něj koukal v AGRALLu na středisku v HB.smile Předem díky za odpověď.smile
Kaper   26.02.2011 18:16:02
Môžem sa spýtať tento prekladák slúži iba na taketo účely napr. nasýpanie vagonov ale sa da využiť aj niekde inde?
Ďakujem za odpoved smile
Zetor   26.02.2011 18:54:56
Já myslím, že to je ten stejný kus, tady byl zapůjčen.

Jinak prvotním úkolem překládacího vozu je oblsuha sklízecích mlátiček při sklizni obilí či kukuřice, toto je naopak druhotné, ale poměrně zajímavé využití...smile Dále lze využít k plnění rozmetadel průmyslových hnojiv či k plnění secích strojů.
urboš   26.02.2011 19:25:11
Ano je to stejný vůz a to na 100%. měl jsem ho tahat já hned po téhle zápůjčce, je to replika vozu HORSCH je to mnohem lepší přeskladňovák než ty vynašecí komíny co jsou vzadu na vanách.
Martin Hruška   26.02.2011 20:32:43
Problém jakéhokoliv překladacího vozu na jedné nápravě je ,že nejde prakticky použít pro přepravu na silnici, protože tyto vozy jsou max. 13 t celová hmotnost. Pro plnění rozmetadel na jaře a nutnost vožení obilí po silnici prakticky nepoužitelné, pokud si nechce podnik zahrávat . To platí jak pro kopii Horsche tak i pro nový typ Horsche s 34 m3. V Německu nedostane například na silnici papíry. Jeho použití je čistě na poli.
Zetor   26.02.2011 21:02:29
Ano, přesně jak říká pan Hruška, navíc v Ronově by byl problém, že by se vůz nevešel na váhu, viz. fotka č. 16smile
urboš   26.02.2011 21:22:04
tak ono překládací vůz , má největší a hlavní využití v době žní na překládáná obilí, jinde neni takovou úsporou a ziskem
steyr-magnum   26.02.2011 21:51:55
Farmweb Galerie 15.6.2009
http://www.farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=18188

FarmaBlazek   27.02.2011 11:49:32
byl by velký problém si dát na návěs Annburger na takovou to práci či na navážení hnojiv když nemusím do pole kola co jsou na kam. návěsech? Abych si na asfaltových placech neničil nízkotlaké pneu?
chomyz   01.03.2011 16:54:27
to FarmaBlazek: Zajímavá otázka, taky by mě docela zajímalo, jestli by šly 26,5 nahradit 445-22,5 na silniční ježdění protože dívat se na Micheliny mizící před očima s přihlédnutím k jejich ceně je srdcervoucí. Ale obvyklý postup je spíš opačný - začít na silničních a pak přikůpit širší. I já jsem se loni nechal zmasírovat s ohledem na mokrou sklizeň a při použití návěsu jako překladač jsme nahradili osvědčené Tatrabalóny pneu 710-22,5 což bylo docela drahé, ale účel to docela splnilo (hlavně po zapřažení pásáku před návěs)smile Nicméně pokud by se častěji dělaly akce jako to vagónování tak opravdu má smysl uvažovat i o tom dočasném nasazení silniček, kterážto investice by byla o dost nižšísmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.003849983215332.s