Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon EOS 1000D, clona: f/5.6, ISO: 200, 1/100s, 22mm


Tuto fotografii hodnotilo 4 lidí.
v.l.a.s.t.i   01.05.2012 14:20:43
Tenhle návěs budeme mítsmile Jak silnej traktor je potřeba:smile smile
tomD   01.05.2012 22:05:39
250 a nahorusmile
zetor 72   29.12.2012 19:39:09
Kolik asi takovejhle návěs stojí?
deno   29.12.2012 21:16:48
U nás nh t7.220 s touto megou ani nepohol tak ho taha fendt 930 a v miernom kopci dava tomu zabrať tiež
Radek 8250   29.12.2012 21:37:06
Dle mého názoru nejvíc záleží na obutí toho návěsu,ale 300 koní bych viděl opravdu jako minimum konkrétně v tomhle případěsmile
TomášJ.   29.12.2012 21:53:31
to deno, tak tomu se mi až těžko věří.


Mega 33 váží 8,2-8,4 tuny celkovou max má 33/27t. Objem s nástavkama (39,5)
Mega 25 váží 7,75tuny a celkovou max má 25t. Objem s nástavkama (33,1)

Krampe 700 váží 6,8-7,6 tuny, celkovou max má 24t. Objem s nástavkama (36,6)
Krampe 800 váží 8,1-9,7tuny, celkovou max má 31 t (34 t). Objem s nástavkama (41,7)

Ještě bych to moh vypsat i pro Annaburgery HTS 22.79, který tu v okolí taky mám, ale proč to vůbec píšu.

Napsat, že 220k traktor ani nehne s megou 33 se mi zdá prostě jako blbost. U mě v okolí tahají běžně megy 25 traktory 180 a 190K. Přímo u nás chvíli tahal Krampeho 700 traktor o výkonu 175k a na Slavíkově tahá stabilně Krampeho 600 Fendt 415. Kterej má tuším kolem 150k. Asi je nutný mít traktor taky v rámci možností dotížen na tyto větší návěsy, ale prostě napsat to co jsi napsal ty je podle mě kravina. Samozřejmě roli hraje i obutí, ale stejně se mi tomu moc věřit nechce.
Když to vemu do krajnosti jaký traktory by potom museli tahat takovej Schubmax teda? Vždyť i na FW se běžně ukazují kombinace 200k traktor a největší schubmax. Nevěřím tomu, že by měla Mega takovej tahovej odpor, že by s ní měl 220k traktor problém. Můžeš mi argumentovat, že jsou u vás kopce, ale to jsou u nás taky smile
deno   29.12.2012 22:03:41
Nemam to s mojej hlavy hovorim všetko s praxe tych 220koni ten traktor ani nema pohybuej sa to neico nad 200.V lete sa doviezla tato mega a traktor bol určeny ten nh no ale napokon po skuške stym mal velke problemy ,nemal šancu ju doplna naplnenu obilim odviesť ani nahodou.Kopce v tom podniku videli možno tak na obrazkoch.
Martin Hruška   29.12.2012 22:11:20
Pro TomášJ. : Ty údaje sedí, ale nesmíš zapomenout, že když si kupuješ nějaký návěs, tak je to stejný jako s autama. Rozdíly mezi značkami návěsů jsou obrovské pokud jde o tahový odpor, použité nápravy, rozchod náprav, pneu a taky pokud jde o konstrukci celého vozu.

Takhle obecně paušalizovat nejde, protože například BB 600 ve Slavíkově má pneu 600/55-26,5" Michelin. To samé BB 700 v Krucemburku. U Schubmaxu máme hydropneumaticky odpružené nápravy, možnost zvedatelné nápravy, pneu s ráfkem 26,5" atd.

Můj lajcký názor ,danný zkušenostmi od roku 1995 je ten , že když děláš se špičkou v oboru dopravní techniky, tak mají ty firmy podobnou filosofii, konstrukci atd, jen každá firma jde trochu jinou cestou.Navíc jsou zde 20-ti leté zkušenosti lidí, kteří v těch firmách dělají.

U ZDT nechci moc komentovat konkurenci. Cílem Megy 33 se bylo podle mého názoru se dostat na velikost Annaburgeru. Problém je ale v použité technice , nápravách a pneu. Na tento vůz se nedá podle mně nasadit pneu s ráfkem 26,5".Navíc použití Mitas nebo jiných levnějších gum taky nesníží spotřebu a tahový odpor.

Navíc se mi zdá, že dodávkou vozů pro Agri CS a Agrotec se nic moc nezměnilo v konstrukci vozů. Je to logické, zde jde o co nejnižší nákupní cenu.

To co zaplatíte na začátku méně, časem doplatíte.

Jo prodávat dopravní techniku vyžaduje taky nějaké zkušenosti.
stenlynko   29.12.2012 23:46:00
no, NH T7.220 má takých 180k v základe, 220 s navýšením, čo by v doprave bolo, ale až pri vyššej rýchlosti, takže pri rozbehu to má tých cca 180k... ťahal to po poli predpokladám, skôr bol zle doťažený, ale pri takomto návese to chce naozaj váhu... ale pohnúť by to pohol a ako núdzovka to aj potiahol, u nás ťahá Fliegla s celkovou hmotnosťou 23t T6070 a tá má tých koní 140 a navyše je ľahšia... ako píše pán Hruška, pneu urobia svoje a Mitas... brrr smile ale na druhej strane, žeby hydro odpruženie malo až taký vplyv či to traktor potiahne, alebo nie? smile na jazdné vlastnosti to má sakra vplyv, ale na toto... takže dokonca T7.220 má menovitý výkon bez navýšenia cca 170k
Zetor 162 45   30.12.2012 10:10:01
Omlouvám se, že se vám vměšuji do konverzace, ale co se týká výše zmiňovaného traktoru NH T7.220, mluvil jsem s obsluhou tohoto traktoru během siláží. Vozil kukuřičnou siláž z pole rovnou do BPS v Jetřichovci. Cesta samý kopec a samá serpentýna. Tahal za sebou návěs Fliegl ASW 268 a traktor měl závaží v zadních kolech, ale i tak byl dost lehký. Viděl jsem na vlastní oči, jak Fendt 936 Vario úplně bez závaží agregovaný se silážním vozem SIWA 360 (naloženým na maximum) zůstal v kopci stát, přestože měl zapnutý předek i všechny uzávěrky, nevyjel. Na asfaltu se pouze rozskákal a bylo po srandě. Chci tím říct, že je hezká věc mít silný traktor, ale musíbýt adekvátně dotížen.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0056028366088867.s