Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Vašek Holub   22.11.2008 14:24:10
Tak to se opravdu jen tak nevidí . smile
verek   22.11.2008 15:06:45
Super galerie. Nemá to něco společného s TopLinerem?
FLYMANN   22.11.2008 15:31:35
Já bych řek, že společnou maj akorát tu barvu smile
vadersta   22.11.2008 15:33:41
to je jak ty poslední E514 bez pc a technologie z 70 let smile .claasy meli v tu dobu uz pc a pro tento stroj to bylo jeste perpetu mobilesmile
Matúš.V   22.11.2008 16:11:35
tento kombajn nemá spoločné nič z nikím. boli vzrobené tri ako protypi v podpolianskych strojárňach v Detve. Tento stroj mal pred tým moj kamarát a ak mám byť úprimný bol rád že sa ho zbavilsmile
Michal   22.11.2008 19:03:07
Tenhle stroj je konkrétně Zmaj 140 přestříkanej z červené na zelenou a doplněný o slovenskej motor, což je asi to jediné co na tom slovenské je.
Zmaj je bývalá jugoslávkská firma, dnes myslím na území srbska a myslím že to dělá furt. Je to takovej ten typ podniku kterej vyváží hlavně do pár států kolem něj a hlavně pro svůj trh. Podle toho vypadají i ty produkty, prostě k dnešním strojům to má daleko.
Ale co jsem slyšel tak snad prej měly vzniknout i nějaké další s modernější zaoblenou kabinou ne?
pavel   22.11.2008 19:46:48
Jo,je to ZMAJ,když jsme byly v 95tym s Megou na Slovensku,tak tam s námi jezdil(spíš nejezdil)jeden z prototy.pů,akorad byl červeno-růžový.Tři dny se kolem něho motal "GLÁVNYJ KONSTRUKÉR" z Jugoslávie(jinak dobrej chlap) a dnes si jen matně vzpomínám ,že měl pořád problémy s "CILÍNDROM",mám za to že ho zlobil motor,nebo hydročerpadlo,dnes už ani nevím.Ten podnik měl tehdy zájem si ho koupit ale po týdnu ho poslal dom.
Miro   22.11.2008 20:58:27
Toto je prvý model. Motor v tom je ešte DEUTZ, zrovna taký bol vtedy aj na výstave. Podľa papierov mal byť v tom motor ZTS 8604. K tomu nedošlo a celý projekt sa zastavil kvôli konfliktu v dnes už bývalej Juhoslávii.
Ďuri   22.11.2008 21:58:45
hanba tomu co toto vyrobyl, a klobuk dolu pred tym co na tomto dokazal pracovat. bol som s tym na jednom poli a bola to hroza
stev56   23.11.2008 08:11:02
boli vyrobene v detve a je z detvi kde sme mlatili tam sidli aj tento stroj ktory len huci a vykon to uz druhe a vravia ze ma velku spotrebusmile
OŤAS   23.11.2008 10:40:22
Pokud tam byl tenhle motor KHD, tak považuju nářky směrem na spotřebu za scestné, leda že by byl tenhle 6.válec hodně předimenzovaný na průchodnost této mlátičky.
frico8   23.11.2008 10:41:12
Tak tento AGRODETVAN bol pred tým v okrese Detva priamo vo Stožku a potom ho predali a teraz zakotvil v okrese Lučeneč priamo v Haliči a že su ešte dva na Slovensk okrem tohto.
Michal   23.11.2008 17:55:26
Borci jestli někomu po té mašině zaplesalo srdce jako mě, tak si to můžete koupit, furt se to dělá. Ale myslím že moc velkej rozdíl oproti tomuto to nebudesmile Mimochodem jejich nejslabší typ Zmaj 135 se záběrem 3,6m je koncepčně kombajn ze 60tých let. V té době to byla v licenci nějaká verze Fergusona a oni to dělají s novým kabátem prakticky dodneška. Prostě na to hodily modernější, hranatej, kabát a na plošince kombajnéra která je naboku udělaly kabinu.
rado79   23.11.2008 20:12:34
Ceý tento projekt bol spustený ako štátna zákazka, ktorá mala pomôcť prežiť strojárenskej výrobe na Slovensku. Skutočným cieľom bolo odovzdať výrobnú dokumentáciu a vyrobiť tri prototypy. ( ako aj v kope ďaľších projektov smile )
Jiri Rakus   24.11.2008 13:02:22
By mě docela zajímalo,jak je to u nich s kvalitou.Sice si myslím,že moc dobře ne,ale přesto se ptám.A kde berou nahradní díly? Dá se tam něco dopasovat?
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.007533073425293.s