Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Michal.Ž   06.06.2009 21:02:48
nádherná nádherná galérka zdenkusmile smile smile smile smile
vojta13   06.06.2009 21:07:49
suulasim fakt peknysmile smile
UFO   06.06.2009 21:26:03
moc pěkná galerka...smile ..jen jestli se můžu zeptat co znamená nebo znáčí HTS 29.17...???
JaJco   06.06.2009 21:34:48
Málo kdy si projedu celou galerku, ale tato je super, jedná fotka lepší jak druhásmile smile smile a to i přes to, že JD nemusímsmile Velká chvála Zdenkovismile
Filip_SK   06.06.2009 21:46:35
aj jemu ale galeriu nafotil pan Ing. Hruskasmile
Zdenek Srytr   06.06.2009 22:02:47
Pro Fendt Trisix Vario TMS a další.

Nesmysl,galerku jsem proboha nafotil já, s panem Ing. Hruškou jsme se setkali odpoledne a fotili jsme oba.Protože jsme fotili vedle sebe, jsou záběry zde a na jeho stránce podobné.
Fotky,které jsou na jeho stránce jsou samozřejmě jeho, krom několika, které jsem mu poslal, protože mě o ně požádal.Proto se objevili dřív a na FW jsou až dnes.
Pochopitelně když je zde měsíční čekací doba na zveřejnění (pochopitelně z důvodu mnoha desítek nahraných galerií - to jen pro vyjasnění,že i já musím čekat na to,než na mě přijde řada a termín) jsou zde fotky až dnes.

Nevím jak tě to Fendt Trisix Vario TMS napadlo, ale tohle je dost silná káva i na mě.smile
fastrac8250v   06.06.2009 22:08:11
Tak páni,je to ozaj super galéria.Zaujímalo by ma ,koľko času približne zaberie nafotenie tak veľkej (a dokonalej ) galérie.(kľudne píšte aj ostatný,ktorým sa darí fotiť tak veľké galérky) smile smile smile smile smile
steyr_mx   06.06.2009 22:09:13
keby niekto kukal aj stranku pana Hrušku by videl ze to tam aj je napisane ale lahsie je pisat nezmyslismile
BUCHYN   06.06.2009 22:42:26
mohl by mi nekdo rict odkaz na stranky pana hrusky jestli nejake jsou moc dikysmile
Metallica   06.06.2009 22:44:17
BUCHYN atd.: klikněte na první reklamní odkaz na FW - CRS Marketing, tam klikněte na novinky a pilně sledujtesmile
Fenďťák   06.06.2009 22:52:21
chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte zda bude fungovat u těchto vozů výměna zadních čel (rozmetadlo, překládací čelo) jako u Flieglu nebo zda bude klasický výměný systém celé korby?
GTA   06.06.2009 23:38:45
Schubmax je tuším konstruován jako ryze senážní/silážní vůz(nebo na přepravu jiných podobných hmot), tedy je jednoúčelový.Není to ani výměnný systém.A objem samotné korby 55 m3 by byl na rozmetadlo nebo překládací vůz už přeci jen docela moc.
František Stoklas   07.06.2009 00:27:28
Nadherna galerka, spickova praca!
Zetor   07.06.2009 00:35:41
Schubmax je konstruován i jako výměnný systém (tento konkrétní však ne), dokonce již je v České republice prodaný. Nicméně je pravda, že se jedná čistě o přepravu senáže a siláže. Pokud vím, tak výměna zadních čel připadá v úvahu u varianty Schubfix, která má také výtlačné čelo...smile A ta rovněž může být na výměnném systému.
Tatra-Agro   07.06.2009 08:01:13
krásasmile smile smile
Jakub Medera   07.06.2009 09:41:53
Jaká je výhoda výtlačného čela při přepravě senáže oproti hrabicovému dopravníku např. u Joskinu Silospace?
verek   07.06.2009 09:47:47
Jakub Medera : Po pár letech ti nebude padat pás. Jinak v tom nějakou výhodu nevidím.
A Silospace je pouze na senáž/siláž a s tímto by měli jít vozit i jiné materiály ( Obilí )
Martin Hruška   07.06.2009 10:07:23
Pro Jakuba Maderu: Tenhle Schubmax s korbou 10,5 m dlouhou se liší od tebou jmenovaného vozu v řadě věcí:

- je o něco větší - 55-60 m3 = až 25-26 t senáže
-výtlačné čelo umožňuje částečnou komprimaci materiálu
-vedle senáže a siláže se dá vozit obilí, ale jen max.25 t
-na Schubmax jde nasadit překládací šnek 550 mm průměru

Zásadní věc je velikost a universalita na senáže i na obilí, i když hlavní využití najde u velkých podniků, které dělají mnoho senáží.

U Annaburgeru máme ale ještě jednu aplternativu k senážním vozům a to kombinaci rozmetadlo a senážní vůz, kde sice můžeš namítat, že se zašpiní vůz, ale z hlediska nákladů to pro podnik vychází lépe.

Poslední praktické zkoušky ukázaly, že do Schubmaxu HTS 29.17 se dá naložit to co do 2 vozů Krampe BIg Body 600. Ve voze BB 600 vozili 13 t senáže. Tady vidím největší efekt, kdy jeden traktor s návěsem ušetří další traktor s návěsem.

Na Zdeňkvových fotkách je traktor JD s Megou 20,ten samý nebo výkonově srovnatelný tahal Schubmax s o 50% větším nákladem. Tady se dělá ekonomika.

Ještě jedna poznámka ke dni ,kdy fotky vznikly. Zdeněk Šrýtr měl po noční směně a byl již v 9.00 hod na poli ,aby zachytil co nejlepší fotky. Já byl ten den v Německu a až okolo 16.30 hod jsem se dostal na pole. Zdeněk tam ještě byl. Asi 1 hodinu jsme byli na poli spolu, takže některé fotky na našich stránkách můžou být podobné,což ani jinak nejde.
Galerie je super a zachycuje celý den a techniku, kterou ten den danný podnik používal.
Metallica   07.06.2009 10:54:49
Martin Hruška: srovnáváte tento Schubmax 29.17 s normálním návěsem Krampe bez výtlačného štítu. Jak by vyšel ze stejného srovnání návěs Annaburger, taktéž bez štítu?
Jakub Medera   07.06.2009 10:58:38
Když jsem se podíval do Schubmaxu, tak nevím nevím zda bych v tom vozil např. řepku či mak, to bych se bál, že většina bude za čelem než před čelem. Jak jste již naznačil, hlavní využití je u podniku, které dělají senáže a siláže, proto jsem uvedl výše jmenovaný Joskin, který podle mě není tak náročný co se výroby týče.
Martin Hruška   07.06.2009 11:26:38
Dost často se na FW objevují názory bez praktických zkušeností s daným typem stroje. Nevím zda u Schubmaxu není dosažena těsnost u máku nebo řepky, vím jen, že Annaburger tenhle vůz dělá dva roky, předchůdce Schubfix přes 6 let a že ho zákazníci používají na většinu plodin.
U Schubmaxu je třeba plnit vůz do poloviny korby. Je to z důvodů roztažení stěn a těsnosti, ale taky pokud jde o nosnost vozu.
Jednou z dobrých vlastností techniky Annaburger je její universálnost a větší přidaná hodnota pro zákazníka. Jednoduchost výroby je záležitost výrobce, "chytrého"zákazníka zajímá objem ,nosnost a pokud možno co největší využití vozu po celý rok a nízká spotřeba na jednotku.

Pro Metalicu: Objem vozů BB 600 je 28 m3 v plechu, proto jsem použil toto srovnání, které bylo provedeno na jednom poli.
Porovnání s Annaburger technikou je taky možné,ale jen podle objemu.
Porovnání s bozy s korbou 6 m jsem použil záměrně, protože tato třída je velmi rozšířena na trhu i u konkurence.
Jakub Medera   07.06.2009 11:43:34
Nevím zda "chytrého" zákazníka zajímá pouze tohle, ale mě by také zajímala výdrž tohoto systému a případné náklady na opravu, pokud dojde k poruše. A co se týče Joskinu, neviděl bych tak náročné opravit hrabicový dopravník ( finančně náročné)
Matúš.V   07.06.2009 11:53:08
mal by som otázku:
ak je to voz určený hlavne pre siláž a senáž nebolo by vhodnejšie vyprázdňnovanie reťazovým pásom a rozhadzovacími valcami? predsa pri tomto postupe je vykladanie rovnomernejšie aj na jame aj do vaku.
a potom 10,5 m je dosť ako to zvládajú bočné plechy?smile
Proxima   07.06.2009 11:53:22
To verek : Pokud si myslíš, že tímto by se dali vozit i jiné materiáli tak nevím ... Pravdu má i Jakub Medera. Ale když by se dalo třeba to obilí, tak stejně aby to byl legání převoz tak by se musel naplnit tak zhruba do tři čtvrtě návěsu . Jistě kdo to v dnešní době dodržuje ... Takže tenhle Schubmax, který je konstruován ma max nosnost 29 tun naloží obilím co to dá ... takže tam budu mit dejme tomu třeba 30 (orientačne jako příklad), takže pokud policie rozbalí váhu před výkupem tak to bude mastný(ale o to mi tak nejde). S toho si myslím že ještě návěs bude taky vážit nějakou tu tunu ... Maximalni nosnost návěsu je 29 tun už kdybych tam narval těch 29 tun tak si myslím, že to tento návěs nevydrží... To je čistě muj názor.

Tím chci říct, že to s těmi obilovinami nebude tak žhavé... Přece jenom ta souprava by nemohla jezdit plná... Tak to si rači vyberu nějaké dva menší tříosé návěsy, kteří by krásně zvládali odvoz od kombajnů.

Takový dotaz pro pana Hrušku : Jak by si tento navěs vedl jako odvoz při řepné kampani ( když vemu v úvahu, že podnik má adekvátní tažný stroj a krátkou vzdálenost do cukrovaru). Tam to bude asi s tonáží obdobné jako u obilovin... Ale když se na to podívám z druhé strany dalo by se doněj třeba plnit přímo z Holmera, mam pochybnosti, že by doněj dosáhl. No pokud by bylo pole mokré tak beru v úvahu, že by sním měl i silný traktor problémy.
Proxima   07.06.2009 11:57:56
Takže než sem to tu napsal tak to tu už ing.Hruška objasnil - i tak teda se musí vozit SCHUBMAX naplněný do poloviiny navěsu ... Takže opravdu došla na moje slova. SCHUBMAX není na vožení obiloviny a jiných sypkých materiálů ...
Zetor   07.06.2009 12:08:57
To Proxima: Pokud ti tohle stojí na dvoře, težko si na obilí budeš kupovat další tridem, to se ti ekonomicky moc nevyplatí. Pan Metzger to třeba na obilí používá.

Ohledně výtlačných čel, ptal jsem se na to mnoha lidí, a někteří mi potvrdily, že třeba u Fliegla měli problémy s obilím. Přijde mi to logické, že to nebude těsnit věčně, ty gumy s ochodí a podobné to bude u všech šítů. Ale jeden rozdíl mezi Flieglem a Annou bude. Když se podíváte na stěnu, na materiál, tak Schubmax je kus železa. Kdežto Fliegl mi přijde že je z hliníku a ještě taková pláštěnka. Za pár let se ty stěny vyboulej a máte po těsnosti.

A srovnávat to s řetězovými dopravníky to nejde, jiný koncept. Do řetězového dopravníku nedáš obilí, nic, to je čistě na senáž a siláž. Do výtlačného čela dáš cokoliv. Navíc výtlačným čelem můžeš ten materiál stlačit, takže to má více výhod to výtlačné čelo a je to univerzálnější. Zajímalo by mne třeba vyjádření pana Hamsy, protože Staton měl k dispozici jak Schubmax tak i tridem senážní vůz. Zajímavé by bylo srovnání, kolik se odváželo na každém z nich, jaký vliv mělo stlačení atd.

to verek: a neměl by se Fliegl taky plnit jen do poloviny? Aby to náhodou uvezl... A mimochodem, dva fliegly = dva lidi, dva traktory, dvě spotřeby, dvoje poruchy. Náklady šplhaj nahoru...
Proxima   07.06.2009 12:13:19
To Zetor : smile Ano máš pravdu to bych nekupoval... Myslel sem to jako rozhodování mezi koupí menší Anničky nebo této monstrozní Anny. smile
Jinak jak píšeš náklady lezou nahoru, ale jeden SCHUBMAX - jeden člověk neodvozí sám obilí od 3 nebo 4 kombajnů... Čekat tam bude než ho naloží, ale než dojede zpět tak na něj bude čekat celá hladová banda Lexíků. Teď by se zase hodil překladací vůz a to je zase další člověk ... takže pokud dva klasické tridemi annaburger nebo Shubmax + překladák to vyjde nastejno...

Zase, ale záleží na vzdálenosti pole od podniku...

A zase dám za pravdu Zetorovy, Fliegel je ochuzený návěs ... Co jsem se bavil s uživateli nejvíce se vyboulí stěny toho pozinku při rozmetání hnoje...
Zetor   07.06.2009 12:24:23
Ano, vím jak to myslíšsmile Tenhle návěs je primárně na tu senáž a nikdo si jej nebude kupovat pro univerzálnost. Stavěl se pro bioplynové stanice a podobné službaře. I zde těch podniků je celkem dost, které mají převahu senáží a siláží. Ale pro ty, co chtějí universalitu, mohou si to koupit na výměnném systému, za cenu, že to bude mít menší objem... smile
Jakub Medera   07.06.2009 12:27:31
To Zetor: Tak mi vysvětli prioritní použití tohoto vozu? Bude to víceúčelový vůz, když ho nemůžu nasypat do plna obilím? Neznám snad nikoho z ČR, kdo by nevyužíval plně objem ložné plochy. Trochu by mě zajímalo proč to nejde srovnávat s hrabicovým dopravníkem? Joskin určil Silospace na přepravu senáže a siláže a SCHUBMAX je podle tebe na co? Do nedávna to byl vůz na senáž a siláž a najednou, když nějaký Medera přijde s Joskinem, který je 100% jednodušší a ne jen on, ale i třeba Bergmann, Hawe a další, tak se tu začnete ohánět, že se v tom dá vozit obilí atd. Zachvíli bude i na štěrk a zeminu. Takže asi tak. Sám pan Hruška napsal, že jeho stěny nejsou dimenzovány na takové zatížení, tudíž ho nemůžeš doplna nasypat, další věc je zatížení na nápravy a následná volba materiálů, kde uričtě v Annaburgeru počítali právě se senáží a siláží, která je podstatně lehčí než obílí. Možná se pletu.
Proxima   07.06.2009 12:31:14
To zetor : Ještě bych bral jedno uplatnění - převoz štěpky na kompostárny a jiné učely.
Je to prostě návěs pro lehké materiály. Jen mě právě zasekla tahle věta z komentu pana Hrušky : Jednou z dobrých vlastností techniky Annaburger je její universálnost a větší přidaná hodnota pro zákazníka.

Je ale pravda že firma Annaburger myslí na zákazníky a dopřeje jim stroj smontovaný na míru... Který je vhodný pro různé účely ...

Ale univerzálnost u tohoto SCHUBMAXU je minimální...
Zetor   07.06.2009 12:54:05
To jakub: Je to podle mě, jako srovnávat axiální a tangenciální mlátičku, i když je to na to stejný, výhody má každý jiné. Faktem je, že ti to pořád 20 - 25 tun odveze, a je jedno, jestli to je senáž či obilí a jestli to je naplněné z půlky nebo celé. Radši tohle naplněné z půlky, než tři matesy.

Mě teda řetezový dopravník nepřijde tolik jednodušší, ale to je věc názoru. Samozřejmě pokud zákazník ví, že bude jen vozit senáž a siláž, může si stejně koupit ten jednoúčelový vůz. Pak to je o objemu a pořizovací ceně, ale proč ne, nikomu to neberu.

A například dobrý melouch u Schubmaxu by bylo vozit sníh, to by nemuselo být zlé využití v zimě. Jinak stále si myslím, že universálnost je mírně vyšší než u jednoúčelového senážního vozu, ale samozřejmě univerzálnost výměnného systému je někde jinde. To ať si rozsoudí každý zákazník zvlášťsmile
alda   07.06.2009 16:20:29
My máme čtvrtým roke Fliegl ASW 288 Gigant stejných parametrů jako Schubmax možná bych řekl i lepších (jedna strana výklopná kvůli nakládky hnoje, rozmetadlo, posuvné celé tři nápravy asi o metr dozadu z důvodu odlechčování traktoru při rozmetání hnoje a origo. plachtu na kliku) vozíme v tom jak obilí, tak řepku i senáže a siláže a hlavně na podzim cukrovku na menší vzdálenost. Výška je 3.7m a Holmer i Ropa to v pohodě naloží. Na obilí používáme na stahnutí dvě kurtny (které jsou nad výtlačným čelem) aby se korba nerozjížděla. Jako dobré řešení je, že korba je sešroubováná ze sendvičů a kdyby náhodou došlo někdy k poškození, anebo prodření díl se jednoduše vymění. Schubmax i Fliegl jsou si hodně podobné akorát, že Fliegl používá výtlačné čelo o něco déle.
Martin Hruška   07.06.2009 18:06:37
Pro Jakuba Maderu a ostatní kolegy:
Diskuze o Schubmaxu se vyvíjí zajímavým směrem, ale zdá se ,že někteří kolegové zatím né zcela chápou o co jde a co jsem v minulých komentářích říkal.

Vůz s výtlačným čelem Annaburger Schubmax byl podobně jako vozy s výtlačným čelem firmy Fliegel primárně konstruovány pro odvoz velkého množství objemu. Troufám si říct, že Schubmax je v současnosti na našem trhu asi největší a nejrobustnější vůz na objemný materiál.
Když vozíš objem jako je senáž a siláž je velice znát, jestli s jedním traktorem vezeš 10 t nebo 25 tun!!!!! S tím asi budeš souhlasit.

Teď jeden pohled ze dvou stran. Jeden je ze strany ředitele podniku ,druhá ze strany obsluhy. Ředitel je a bude v budoucnosti zodpovědný za ekonomiku. Pokud má podnik krávy a bioplynku vozí velké množství senáží. Jeden traktor odveze o 50% více senáže, ředitel ušetří jeden traktor a jeden návěs.

Z pohledu jednoho z traktoristů je to smůla, protože musí z lodě pryč.
Byl bych nerad aby se to někoho dotklo, ale tak to někdy může vypadat.
S jedním kolegou, který odzkoušel Schubmax jsme se shodli, že v průměrném podniku stačí na senáže 2 Schubmaxi, protože více stejně nikdo neutlačí.

Nikde nebylo řečeno, že Schubmax je jen na senáže. Problém je ale v tom, že hustota senáže je 300-450 kg/m3, u obilí je to 800 kg/m3.
Logicky musíš dát do korby méně m3. Není to problém stěn, ale náprav a pneumatik, potažmo předpisů.

Pokud si koupíš senážní vůz jakékoliv firmy, je to jen na senáže. Pokud jseš na horách, je lepší vereze rozmetadlo/senážní vůz, protože máš většinou taky hnůj.

Nevím zda při současných cenách budou mít podniky na jednoúčelové stroje typu senážního vozu. Chápu to u službařů, ale koncepty korby Schubmaxu je robustnější než jakýkoliv senážní vůz na trhu. Když náhodou Schubmax překlopíš, postavíš ho na nohy a jeden. U senážního vozu bych si tak jistý nebyl.

Ještě jednou bavíme se o voze o objemu 55-60 m3, kterých tu na trhu moc nejezdí.

Okolo nákladů na opotřebení nevidím moc rozdíl mezi řetězem a štítem. Na rozdíl od konkurence je náš štít zkosený a nejde do pravého úhle. Těsnění se vyměňuje 1 x za dva roky.

Universálnost Schubmaxu je stejná jako u jakéhokoliv návěsu Annaburger:

- možnost nasazení překládacího šneku
-možnost nasazení nástavby na výměnný systém
-možnost upravy výšky postranic při objednání podle přání zákazníka
- možnost vození senáže, siláže, štěpky, hnoje,obilí, kukuřice

Momentálně máme připravenu verzi nástavby na výměnný systém, kde celková výška vozu s postranicemi nepřesahuje 3,5 m.

Asi nejlepší by bylo, pokud by si kolegové, kteří kritizují tento model udělali čas a viděli ho in natura na poli,jak vypadá, svezli se s ním a potom kritizovali.

Já jsem to už udělal, a půjčil jsem ho do několika podniků k ošahání. První ohlasy jsou většinou pozitivní.
Michal Chromý   07.06.2009 18:25:57
Mě osobně se tento návěs velice líbí a určitě bych ho chtěl zkusit v praxismile v našem podniku máme dva tandemy fliegl a jsme s nimi velice spokojení.Používáme je jak na senáž,siláž obilí ,odvoz a rozmetání hnoje odvoz kalů a není s nimi žádný větší problém.

Chtěl bych se také vyjádřit k tomu,že obilím se tyto návěsi plní jenom do "poloviny"z důvodu přetížení.Pokud vezmeme návěs ZDT mega 13,tak její užitečná hmotnost je 13t,pokud jí naložíš plnou tak bude taky přetížena a takových návěsů je spousta,stačí se podívat kolik 9t návěsů má příkladky a vozí se tam mnohem víc než 9t.

Nechápu,že tu někdo může kritizovat něco co jenom vidí na fotce a ještě to nevyzkoušel a ani neviděl v praxismile
alda   07.06.2009 18:46:17
Nic proti Schubmixu pane Hruško já jen reagoval na komentář Zetora:
" Ale jeden rozdíl mezi Flieglem a Annou bude. Když se podíváte na stěnu, na materiál, tak Schubmax je kus železa. Kdežto Fliegl mi přijde že je z hliníku a ještě taková pláštěnka. Za pár let se ty stěny vyboulej a máte po těsnosti."
Vy samozřejmě prodáváte špičku mezi dopravní technikou, i vaše argumenty co se týká ekonomiky jsou jasné a logické problém má bohužel i druhou stranu.
Já jsem se už několikrát setkal z názorem mnoha předsedů a majitelů farem přeci "nepropustím chlapa před důchodem vždyť je z jedné dědiny"
Přitom ekonomika mluví jasně pracovník nás stojí asi 300-400tis. ročně!
Takže tu máme dvě skupiny pracovníků:
Ti mladší, kteří by se měli učit od starších (mimochodem není jich moc)
A ti starší, kteří nemají moc do důchodu.
Omlouvám se, že jsem odbočil od tématu rozdíl senážní vůz a vůz z výtlačným čelem.
Martin Hruška   07.06.2009 18:57:48
Pro aldu: Máš pravdu, že záležitost lidí není úplně jednoduchá, ale jinak to nepůjde. Ve východním Německu je v zemědělském podniku zaměstnáno o 50% lidí méně než u nás. Když se zeptám prodejců v Annaburgu, téměř všichni říkají, že podniky jdou cíleně po tridemech. Jasná volba málo lidí, co nejvíce odvézt.
Protože mám vlastní firmu, vím co stojí lidé, a jaké je to hlavně lidi řídit a dát jim práci. Je lepší mít míň lidí ,ale kvalitní .

K rozdílu s konkurencí se nechci vyjadřovat. Ti co byli u podniku služeb Metzger slyšeli stejně jako já vyjádření majitele firmy, že u Annaburgeru potřeboval za 3 roky daleko méně náhradních dílů než u konkurence. Také podvozek s hydropneumatickým odpružením si pan Metzger velice chválil.
Vše je o vlastních zkušenostech a srovnání. Je to jako s auty.
Jakub Medera   07.06.2009 19:49:45
To Miky6920S: Nikdo tu nic nekritizuje, pouze se jedná o premiéru na českých polích a podle mě je tu dosti zvědavých krků, co by se rádi něco dozvěděli a diskutovali s někým, kdo o tom něco ví. Já tento vůz viděl pouze na Dni zemědělce, obešel jsem si ho a koukal po místech, kde by co mohlo časem odejít, na štít, utěsnění atd. A pro vození jemných zrnin typu mak, řepka mi to moc nepříjde.
VonVagel   07.06.2009 19:59:42
Libi se me tahle diskuse:) Akorat nechapu proc ten JD8000 taha jen MEGA20...
Michal Chromý   07.06.2009 20:16:25
To Jakub Medera"když jsem si ty komentáře četl (od proximy,od tebe atd..)tak mě to přijde jako kritika,ale je to jenom můj názor.

K tomu utěsnění. my jsem ješte u fliegla těsněni na štítě za pět let neměnili a jak jsem psal je velice vytíženejsmile
klaun   07.06.2009 20:31:24
jeden dotaz nejspíše pro Ing. Hrušku!!!jaký je poloměr otáčení této soupravy a svahová dostupnost plného a prázdného návěsusmile nedokážu si představit nikoho z našeho "oddílu" kdo by stim byl ochoten dojed pod řezačku a celý to zase vpořádku dostat k jámě!!!
jirka   08.06.2009 19:52:33
To GTA: Nu, přiznám se, že tedy co tak vídám, tak spíše už potkám nějakou Andulu než co jného, takže toliko asi k první části tvé věty,no. Já jen že někdy melete kraviny jen proto, abyste si ulevili a to je vcelku hloupost. Vozy se prodávají, málokde najdeš na dvoře jen jeden a to asi také o něčem svědčí, tak proč tyto kecy. Vadí ti něčí koment? Tak jej nečti. Ale ne, to by nebylo ono. Ono je lepší rejpat.
Ondra A   08.06.2009 20:05:24
Taky k tomu něco přidám..

Né každý podnik má finance na ANNABURGRY,FLIEGLY atd..
Myslím si že kdyby tento podník.''MYSLÍM'' nevěděl o tomto GIGANTU tak by pořád jeli po staru,a asi yb jim to nijak nevadilo..smile

U nás je taky pěkně ANNABURGERováno máme tady 4 podvozky a to 3x-20.79 a 1x22.79 jsou osazeny 3 korbami,3 rozmetadly a 3,cisternami..

Takže asi bude pravda že ANNABURGER je asi dobrý..

fend 930 vario   10.06.2009 13:52:27
pěkna galerkasmile smile
GTA   13.06.2009 12:56:24
To Jirka:Inu, dovolil sem si vyslovit svůj názor, jestli se ti nelíbí, tvoje věc.Taky tě nikdo nenutí to číst, potažmo na to reagovat.Možná kdybych se podobně vyjádřil o jisté značce zelené barvy.....to by byla jiná, že?A k těm kravinám...přečti si svoje dva poslední příspěvky ke "stromáckému" podmítači a jeho podvozku.To jsou vskutku smysluplné příspěvky.....smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.012671947479248.s