Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
komajz   12.01.2010 18:32:13
tak stou radlici jestli je puma tak ja se poseru mislim ty dve prvni fotky
Petr K   12.01.2010 18:35:46
To se klidně pos... , protože to je PUMAsmile
agromanCR   12.01.2010 18:38:34
přesně tak. To si ještě nikdy neviděl nižší řadu Pum?? smile
koca   12.01.2010 18:46:59
zdravim komajz jo je to puma sice menší modelové řady -nástupce maxumu tušímsmile smile
TomášJ.   12.01.2010 18:53:07
Hm, tak tenhle traktor vidím snad prvně. Jinak pánové. Jeden den vás tu admins napomínají za češtinu, tak druhej den v klidu přejdete k vulgaritám. Co bude zejtra? smile smile
Dubinek   12.01.2010 19:01:43
TomášJ.To nemá cenu řešit a napomínat je!!! Admin si to snima zařidí.smile Takže nechejme to na nich.smile
stenlynko   12.01.2010 19:14:02
Puma nie je nástupcom maxxuma, maxxum stále je, je to nižšia rada, to isté čo rada T60xx od NH alebo staršie TS... Táto Puma je taká medzirada, hovorí sa jej Pumíňo smile

takze je to takto:
CIH na rozdiel od NH rozlišuje platformové traktory s krátkym rázvorom na stroje so SemiPowershiftom (MAXXUM 100-140) a FullPowershiftom (Puma115-155).
Pumy od 165 HP sú označované ako traktory s dlhým rázvorom.

Zdenek Srytr   13.01.2010 16:52:11
Uživatel komajz a Petr K dostávájí 10 dní stop psaní komentů. První i druhý jmenovaný za sprostá slova. Jak jsem psal před týdnem trestám aj náznaky. A upozorňuji, že tohle je posledních 10 dní, které jsem dal. Začínáme na 15, už mě nebaví číst samé vulgarní příspěvky. Nevím,co vás k tomu vede, ani to vědět nechci,ale doporučuji se trošku uklidnit.
Tresty platí stejně jako u dejv14 ode dneška tzn. 13.1.2010.
Lukas7745_SK   13.01.2010 21:36:56
Stenlynko: Aký je rozdiel medzi SemiPowershift a FullPowershift, lebo mi máme Case Maxxum 140, a ten ma 17(alebo19?) kvaltov radenych pod zatažením, ale viem že má nejaké dva rozsahy, od 1-9(alebo 11?) a druhy od 9 hore smile Dik za odpoved
Jakub Herot   13.01.2010 21:39:41
CASE 140 má 17 kvaltů --> 1-9 je pro těžké polní práce a 10-17 silnice
Tato puma má 19 kvaltů smile
stenlynko   13.01.2010 21:46:42
maxxum by mal mať 17 kvaltov, kde 17. stupeň je ECO do dopravy, semi, je prevodovka radená pod záťažou, s tým, že skupina medzi 8. a 9. rýchlosťou sa musí radiť so spojkou (je tlačítko na páčke), pri full powershifte sú radené všetky rýchlosti pod záťažou
Lukas7745_SK   13.01.2010 21:56:01
Ten 17. stupeň ECO to je len obmedzovač na 40km/h, keby tam nebol obmedzovač tak by mohol ist 50 km/h, aspon si myslimsmile
Jakub Herot   13.01.2010 21:56:03
No pro upřesnění to tlačítko se používa mezi 12 a 13 smile
Jinak kdo by chtěl koupit case tak mini pumu má dost superní převodovku nemužem su ji vynachválit smile smile
Jakub Herot   13.01.2010 21:58:16
to lukas7745 : přesně tak jak jsi napsal mohl by jsi fičet 50km/h
Se 17 kvaltem jsou otáčky motoru okolo 1800- 1850
rado79   13.01.2010 22:00:12
SemiPowershift od CNH: v prevodovke sa nachadzaju 4 mokre lamelove spojky (C1,C2,C3,C4), 3 synchronizovane spojky. 4 mokre spojky sa ovladaju tlakom oleja(1-4,5-8,9-12,13-16). Jedna synchronizovana spojka je ovladana elektricky (prechod 4-5,12-13), tento prechod sa radi pri stlacenom spojkovom pedali alebo stlacenom DUMP tlacitku na pake/MultiControlleri. Dalsia synchronizovana spojka je ovladana rucne (prechod 8-9). V tejto konfiguracii ma prevodovka 16 prevodovych stupnov vpred a vzad. Dalsia synchronizovana spojka je ovladana elektricky a sluzi na ovladanie smeru jazdy. Ako hlavna spojka pojazdu sluzia spojky C3 a C4.
Ak ma Semipowershift 17. rychlost je v prevodovke pridana mokra spojka C5. V pripade zaradenia 17. stupna je cela "rychlostka" odstavena a Mk sa na kolesa prenasa cez hriadel PTO, ktory je cez spojku C5 priamo spojeny s vystupnym hriadelom prevodovky. Tato rychlost sa neda zaradit smerom vzad.

NH tuto prevodovku oznacuje RangeCommandsmile
rado79   13.01.2010 22:25:31
FullPowershift od CNH: v prevodvke sa nachaza 9 (A,B,C,D,E,F,M,S,R)mokrych lamelovych spojok, ktore su ovladane tlakom oleja.
Spojky A,B sluzia na radenie neparnych a parnych rychlosti. Spojka C,D,E sluzia na volbu zakladnych prevodovych stupnov (C:1-2,D:3-4,E:5-6).
Touto kombinaciou sa vytvori spolu 2x3=6 stupnov. Spojky F,M,S sluzia na volbu skupiny (Fast,Medium,Slow) spolu s predchadzajucimi spojkami sa da nakombinovat 6x3=18 stupnov smerom vpred. Smerom vzad je pouzitelnych 6 stupnov. Spojka R sluzi na volbu smeru jazdy.
Medzi vsetkymi stupnami sa moze radit bez alebo s pouzitim spojkoveho pedala.
V pripade 19. rychlosti je v systeme dolozena dalsia spojka, umiestnena tak isto ako v pripade prevodovky SemiPowershift.

NH tuto prevodovku oznacuje PowerCommand.
uživatel   14.01.2010 08:56:44
Zdar , ještě k té Pumičce, v prosinci jsem byl ve St. Valentinu a na tyto malé Pumy začali dávat kapoty jako na velkých Pumách a tyto kapoty jak je na snímku dávají na Maxxumy
kubajs94   02.02.2010 12:47:52
Ta puma je moc pěkna jak jede v tom sněhu vždycky jak jezdime vy hrnovat starou ves tak ho tam potkamesmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0078141689300537.s