Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
PYTEL   08.04.2012 21:14:50
Pěkná galerka smile , ale není mě jasný, jak mohla být hodinová spotřeba o 14 litrů za hodinu menší, když řezačka stála, než když jela?? smile
Honzakawa   08.04.2012 21:30:09
Na téhle akci jsem byl a tahle galerie mne znovu "vtáhla do děje"smile Krásný fotky a popisek, celá galerie prostě supersmile smile smile smile
Evil Farmer   08.04.2012 21:51:12
Pěkna galerka i popisek, jen mně dostává že se tomudle říká "bio energie".
Standa Kučírek   08.04.2012 22:48:38
Ta spotřeba mi taky není jasná? smile
edmont   09.04.2012 08:58:07
Nádhera, tomuhle říkám povedená akce. Ještě když jsou to stroje,který dobře znám. Nádherná galerie fakt smekám.smile smile smile smile smile smile
Honza.S2   09.04.2012 09:37:08
Když vidím žlutou FR, napadá mě otázka jak si vedou se spolehlivostí, jestli lepší nebo také tisíc malých bolestí?
Mimochodem by se od letoška měly prohánět po polích Čr dvě největší FRsmile Tak sem zvědavej jak si povedou vedle zelených JDsmile
jiri600   09.04.2012 10:07:38
Opravdu pěkné fotky a popisek na jedničku s hvězdičkou. Jde poznat že focení galerie nebyla záležitost na jedno odpoledne, ale žes tomu věnoval hodně času. Píšeš, že největší vzdálenost byla 10km, neodhadl bys průměrnou vzdálenost?
deno   09.04.2012 11:58:30
no pozerám že sa na tej jame vymenilo veľa nakladačov ktorý s nich sa ti najviac pozdával na jame?
KydlaTRS   09.04.2012 12:17:04
Děkuji všem, jsem rád, že se líbí. smile

to jiri600: Focení probíhalo v 6-ti dnech. smile Průměrná vzdálenost byla 9 km. Po schválení galerie jsem si uvědomil, že poslední den se vozilo ze vzdálenosti 14-ti km. smile smile

to Honza.S2: Majitel je s řezačkou maximálně spokojen. V okolí mám 4x FR 9060 a nikdo si zatím nestěžoval. A z toho 3 FRka řežou pro BPS. smile smile

to PYTEL, Standa Kučírek: Asi jsem to napsal nesrozumytelně.... Ono když tě řezačka 10x za hodinu sníží otáčky na bubnu nebo vypne a zapne buben tak jde spotřeba nahoru. Prostoje třeba 5-10 minut. Jes to stejné jako v autě, když pojedeš stále stejně (např po dálnici) tak tě to bude žrát míň PHM než když budeš každých 5 min zastavovat a pak prudce zrychlovat (např jízda po městě). A napsal jsem, že při prostojích byla spotřeba i 90 l/hod, což znamená, že mohla být 80 l/hod, 85 l/hod atd.... Nevím co je na tom k nepochopení... smile smile smile
TomášJ.   09.04.2012 12:32:36
to Honza.S2 - taky jsem na podzim fotil FR 9060 co patřila službaři, na spolehlivost jsem se ptal a bylo mi řečeno, že je to spolehlivější než Claas, kterýho má taky. Jezdí s ní jak pro dobytek, tak pro BPS a opravdu na to pěl jenom ódy, jak je s tím spokojenej. (pozn. má staršího Jaguara, takže je to pochopitelný)
Standa Kučírek   09.04.2012 12:36:23
V pořádku, mě nešla do hlavy jen ta hodinová spotřeba... smile
Standa Kučírek   09.04.2012 12:48:02
To TomášJ.: To myslíš pana Málka?
JAGUAR*   09.04.2012 13:12:34
Tak jako tak, když tu spotřebu versus výkon srovnám s již zmíněnou značkou s kterou mám také tu čest, tak ta spotřeba je docela drastická....
Martin Hruška   09.04.2012 14:47:32
Tady ta diskuze má dvě roviny. Otázka spolehlivosti nových modelů řezaček New Holland a druhá je spotřeba.
Jeden můj dobrý zákazník měl v ČR úplně první novou řezačku New Holland a první rok si s ní po stránce servisu užil. Potom dostal novou a od té doby je to v pořádku, pravděpodobně jako u ostatních ,které u nás jezdí. Spolehlivost beru ale jako samozřejmost o které bych ani nediskutoval. Každá hodina linky s řezačkou, kdy stojí se dá počítat na 20 000,-Kč ztráty(minimálně).
Druhá věc je spotřeba a opotřebitelné díly, a tady musí porovnávat praktici. V praxi se ale na tuto věc při výběru strojů zapomíná (obecně nezaávisle na typu stroje) a majitel nebo pan ředitel vidí jen částku,kterou dostane od prodejce.
Poslední poznámka k tomu co je vidět v galerii. Perfektní zachycení situace, pěkné fotky a taky ukázání reality, jak to vypadá, když si podnik pořídí 1,2 MW bioplynovou stanici a nebere v potaz dopředu co ho čeká. Logistika je v tomto případě trochu problém. Nejde o kritiku toho podniku, aby to nebylo špatně pochopeno, jde o obecnou situaci, kdy si podniky postaví za 50-70 mil.Kč bioplynovou stanici a vůbec nevědí co bude následovat. Podobná věc je i s aplikací fugátu.

Jano SK   09.04.2012 21:30:31
DENO: dovolim si komentar k nakladacom a ich nasadeni:

Jedine porovnanie, ktore ma vyznam je JCB436 a Liebherr 538. Obidvaja maju stit na rozhrnovanie silaze sirky 5 m. Doosan ma obycajnu lopaty so sirkou 2.5 m, takze jeho praca je o polovicu menej efektivna. Samostatna kategoria je teleskopicky manipulator TH 407, stroj ktory nema ani 8 ton, motor ma 120 HP, lopatu si sirkou 2.5 m a podla mna jeho zaradenie do takejto linky je lahko za limitom jeho moznosti.

Zaujimave by bolo teda porovnanie Liebher 538 ( 143 HP, 12 ton ) a JCB 436 ( 170 HP, 14 ton ), kde Liebherr je ( asi ) jediny vyrobca na svete, ktory v tejto kategorii nakladacov pouziva hydrostaticky pojazdy, JCB ma powershift. Toto by sa mohlo prejavit na rozdielnej spotrebe, aj ked oba stroje by zdaleka nesli na plny vykon. Dovolim si tvrdit, ze hodinova spotreba oboch bude nizsia ako u TH 407, nehovoriac o spotrebe na tonu materialu. Doosan bude koli nevhodnemu naradiu tiez mimo hry.
kuky    09.04.2012 21:51:01
mám takovou technickou otázku: jak to vypadá, když je motor zatížen na 125%?
neznalek   09.04.2012 22:02:18
asi jako když zvládneš unést 100kg, ale naložíš si 125 kg smile
GTA   10.04.2012 10:23:12
To je mi tedy technické vysvětlení..... U sebe bych to pochopil, kdyby mi někdo naložil na hrb 125 kg, tak zalehnu a je hotovo, ale u motoru, jakožto mechanického zařízení produkujícího práci, mi to už tak jasné není.
OŤAS   10.04.2012 12:41:29
Ber to tak že 100% je optimální zatížení motoru vzhledem k jeho jmenovitým otáčkám a spotřebě. Pokud se dostávám do vyšších zátěžových špiček tak dochází k efektu navýšení výkonu, což je u elektronicky ovládaných motorů možné a potom se můžu dostat i na 125% výkonu. Enormě k tomu ale narůstá spotřeba. Pokud bychom se bavili o motorech, které byly ovládané pouze změnou polohy hřebenové tyče ve vstřikovacím čerpadle a tím pádem změnou dávky paliva, tak už bychom se nebavili o zatížení ale o přetížení, což přináší pokles otáček, zvýšenou kouřivost a vysoké přehřívání. Elektronicky ovládané motory mají výhodu že jejich řídící jednotka dokáže upravit velmi rychle poměr vstřikovaného paliva k závislosti na zatížení, ale také hlavně předvstřik, který dokáže rozfázovat na několik cyklů během tisíciny vteřiny.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0097248554229736.s