Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Milda11   19.12.2013 18:54:55
Existuje nějaké porovnání tatra vs Man???
Proxima   19.12.2013 18:58:49
To asi jo, akorát že Man je oproti Tatře takový chrastítko. Alespon tak mi to přišlo smile Přece tahač není zas tak vychytanej smile
Raskiss   19.12.2013 19:08:11
Me by spise zajimalo jak dlouho trvala vykladka toho Panava?
ales750   19.12.2013 19:23:53
Nestopovali jsme to, ale nijak dlouho to netrvalo. smile
Alex   19.12.2013 19:29:53
Už jenom ta hnaná náprava navíc u tatry musí být oproti tomu manu dost znát smile
Zetor   19.12.2013 19:32:11
Já mám za to, že ten MAN má taky hnanou přední nápravu. Ale srovnáváte obyčejný nákladní auto se speciálem, to se těžko srovná... Jinak Tatra asi vždy vyjde líp díky podvozku...
Alex   19.12.2013 19:35:04
Myslel jsem to tak kolego, že ta TATRA má vzadu o hnanou nápravu navíc smile a 6*6 je v mokru většinou víc než 4*4
sim111   19.12.2013 19:35:06
Keby nemal to by na tom poli teda moc nespravilsmile
Proxima   19.12.2013 20:44:38
Tak jelikož mi před chvílí byla osvetlena situace rád přispěju postřehy. Srovnávat to opravdu nejde. Jak psal Zetor. Je to specíál versus tahač.... Ovšem nějaké postřehy jsem právě exkluzivně získal smile Tatra je sice 6x6 ovšem Man je lehčí a kolikrát prý dokáže ujet víc s 4x4 navíc bývá obut i na šípákách což je sto a jedna. Co se týče provozu: Tatra pochopitelně vyšší spotřeba rozdíl cca udajně o 20-30 litrů. Bandit versus Panav: Podle informací Bandit dokázal v průměru odvozit takřka to samé v tunách co Panav s rozdílem cca 1 fury na den. Na Mana se připravuje do budoucna dofuk pneu, který Tatra ovšem již má. No a rozhodující je pořizovací cena což je každému jasné kdo na tom bude nejhůř. Co se týče speciálu Mana jak všeci víme majitel si jej poskládal sám doma takřka "na koleně" a to se cení smile Snad nejaké info, které situaci osvetlí. Sice Man proti Tatře vypadá jako chroustek, ale práci asi odvede smile
Milda11   19.12.2013 21:42:06
ten rozdíl ve spotřebě je za den??? to by nebylo tak strašné.... Předpokládám že man nemá reduktory v kolech.... a pak 6x6 má přinejmenším větší valivý odpor....
Matúš.V   19.12.2013 22:43:36
Rozdiel v spotrebe môže byť daný aj rozmerom pneu, pretože tatra má menší ráfik. Nemyslím si, že by to robilo tak veľa.
Zaujímavý by bol možno výsledok spotreba/odvezené tony. pokiaľ je dený rozdiel v phm cca 20-30l tak ak panav odviezol o rozdiel jednej fúry tak by to možno bolo skoro isté ak som to dobre pochopil.
Čo mne osobne sa na tatre páčilo najviac tak stabilita a pohodlie. kým sa man vytackal na pol plyne s poľa, lebo ho drgalo tak tatra už dávno letela po ceste. Toto by tiež mohla byť jedna s príčin vyššej spotreby, ale tiež to môže byť len konšpiračná teória :)
stenlynko   20.12.2013 07:09:38
tak Tatra bola pohodlím v teréne vždy na čele vďaka podvozku... polnápravy na vzduchu budú vždy pohodlnejšie ako pevná náprava
Ares 836   20.12.2013 10:58:40
Podle mě, ten Man taky asi nebude typickej tahač, když má K80smile. A nemá Tatra silnějsí motor?
jiri600   22.12.2013 11:17:59
Pohodlí každého auta dost záleží na konfiguraci. Neznám auta z této galerii, ale pokud má DAF na Tatrováckém podvozku mechanicky odpruženou kabinu a MAN má podvozek i kabinu na vzduchu, tak si myslím že rozdíl v pohodlí nebude tak znatelný. U silničních tahačů je MAN co se týče pohodlí na špici.
Spotřeba dost záleží na jízdním stylu každého řidiče, ale chápu že v takových podmínkách se "na spotřebu" moc jezdit nedá.
Bylo by fajn tady zveřejnit jakou spotřebu měl DAF a jakou MAN.
Pája   22.12.2013 15:02:53
To jiri600: Máš sice pravdu, ale mimo Tatru, kde je unikátní podvozek, který nejde žádnou výbavou nahradit. Tatra Phoenix je standartně odpružena vzduchem, a troufám si s jistotou tvrdit, že tento MAN má přední nápravu odpruženou mechanicky. Ale největší podíl na pohodlí má absence přední nápravy.
Pro zajímavost: První nákladní vozidlo s klasickým žebřinovým rámem BEZ PŘEDNÍ NÁPRAVY je nové Volvo FH, ale zatím pouze jen za příplatek.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0079231262207031.s