Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: Canon Canon EOS 500D, clona: f/10.0, ISO: 200, 1/160s, 36mm

Tuto fotografii nikdo nehodnotil.
David JD   20.02.2016 22:01:07
Pěkná fotka smile Ale aspoň do toho Krampe 6210Rsmile
Honda   21.02.2016 10:34:42
Kdyby potkal na poli kopec, tak i to bude málo nehledě na hmotnost traktoru a hmotnost plnýho Krampe...
tomD   21.02.2016 11:19:54
Bude to asi stejné když se tu nedávno řešila 140tka s 20tunou....za mě to teda idealní není, mám 6530 a 165 ledku,65 návěs...přijde kopec a jedu 9-11km v hod ,v opačném případě to zas v 37 stim traktorem cvičí do všech směrů....za mě nebezpečné,nouzouvé a brzdící plynulost dopravy...viděl bych do 20tky 6175R ideal....
Brano   21.02.2016 11:30:02
No snáď nechcete tvrdiť že by to vozil kopcom plné smile
sim111   21.02.2016 12:09:07
Skôr dúfajme, že to nevozil plné dole kopcomsmile
martin96   21.02.2016 12:14:37
U nás taháme Fliegla které vozí cca. 18 tun Johnem 8220 nebo 8295 R a to bych řekl že řidičům to přijde akorát, tyhle traktory. smile
Zetor   21.02.2016 13:37:13
Je to o přístupu, Němci by do toho dali 175ku... Ty soupravy nejsou tak špatný jak vypadají, ale jak jsem říkal minule, ten návěs tomu musí odpovídat z hlediska pneumatik, brzd a odpružení. Ale takový návěs nekoupíte za 600 000 tandem a za 900 000 tridem. Něco takového stojí v tandemu milion a v tridemu milion a půl.

To tomD: v kopci 9 - 11 km/h.... A to je špatně, protože...? 175ka by tam nejela 30... Z kopce návěs cvičí s traktorem... No, asi je chyba na straně návěsu...

To martin96: Je potřeba se na to dívat jinak. Táhnout 18 tun nákladu 300k traktorem a 150k traktorem může být rozdíl ve spotřebě až 30 litrů/100 km. Neboli někde kolem 25 - 30% ve spotřebě. Za rok, to jsou obrovský peníze.

To je právě problém, jak moc lidí nechápe, jaké peníze pak letí z okna v takových soupravách. To pak naprosto bezpečně zaplatí návěs s dobrými pneu a dobrým odpružením, neboli ten rozdíl 300, resp. 500 tisíc v ceně mezi kvalitním a méně kvalitním návěsem.
tomD   21.02.2016 14:38:19
Jasně zetora to máš absolutně pravdu ,strom 21000 rozhodně není nejlíp odpružený návěs na trhusmile ....chyba ,že se vleču 10 ? Protože brzdím provoz ,když tam pojedu 25 jsem.z toho ošklivého useku pryč a mohou mě na rovině předjet smile ...a co se týče stability tak stim 8-8,5t traktorem to je o dost lepší než s mou 7tunkou...
Zetor   21.02.2016 15:17:11
Ale 25 tam nepojedeš dost možná ani s 300 k traktorem.

Dobrá, ty srovnáváš tuším 4válec s šestiválcem, tam ta hmotnost bude jiná. Ale 6175R až 6210R věřím, že se dají dotížit úplně stejně. Druhá je otázka gum, čím širší, tím lepší. Proto Němci obouvají ty 190k traktory na 710ky gumy, to pak jede úplně jinak a rozhodně to bude levnější, než si třeba koupit 7R...
tomD   21.02.2016 15:31:24
Mám 6val nejmenší, hele gumy a záváží v nich bude dělat hodně to je muj největší problém ,souhlas...já mám srovnání jen s čiplou 8430 a ta tam jede 30 na pohodu,to je výkonově jinde....no mě by zajimala spotreba nějaký 180...já jsem klidne na 70 na 100,celou dobu motor jde na plný navýšení...škoda že nevím tu 84
TomášJ.   03.03.2016 23:19:53
To Zetor - udělal jsem si takový menší srovnání spotřeb v dopravě u nás v podniku. Byť ve finále nic neřikající, kdy řeším fakt jenom spotřeby a časy.

Beru průměrnou spotřebu včetně času, kdy byl traktor foukán řezačkou.

350k traktor + BB 800 - 0,78l/km. 160q fůra - 37,4km - 63 min
210k traktor + BB 700 - 0,83l/km. 130q fůra - 36,7km - 72 min
120k traktor + Gigant - 0,68l/km. 100q fůra - 36,3km - 71 min
105k traktor + Ifák - 0,48l/km. 90q fůra - 36,1km - 69min

Zajímavý je porovnání dat, kdy jede traktor do táhlého kopce s plnou fůrou. V místě, kde 120k traktor jede 19km/h tak 350k jede 39km/h.
Stepan   04.03.2016 06:16:04
TomášJ.: Ty data z táhlýho kopce jsou asi nejzajímavější. Jestli jste kopcovitá krajina a linka nemá rezervy, pak bych u tebe řešil hlavně tu rychlost v kopcu. Zajímavý by určitě bylo, kdyby jsi vyměnil návěsy a sestavil soupravy 350k traktor + BB700 a 210k traktor a BB800. Vidělo by se hned jestli to má vliv a nebo ne. Za mě můžu říct, že u nás by to mělo nepozorovatelnej rozdíl, u tebe by to ukázalo, jestli je schopnej jet 210k traktor s těžším návěsem do táhlýho kopca stejnou rychlostí jak s měnším. A u 350k bych se zase díval po spotřebě, jestli se snížila.
Zase na druhou stranu u nás je prakticky všude rovina. Proto bych volil vždy co největší návěs. U nás i 170k traktor dosáhne plné rychlosti (40km/h) s nákladem 200q a to na celé trase (min. na 98%). A jestliže jede náš JD plnou rychlostí na nejvyšší kvalt, žere stejně ať táhne cokoli. Proto ta výhoda většího návěsu/nákladu. Další fakt je, že cesty po kterých jezdíme jsou v čímdálvíc katastrofálnějším stavu, takže plné rychlosti často nedosahujeme a potom už můžu táhnout i slabším/lehčím traktorem větší návěs a nemá to takovej vliv na bezpečnost a i pohodlí. Kupříkladu znatelnej rozíl mi přijde jízda do 37km/h a nad tuto rychlost. Pohodlí a hlavně bezpečí se za max. rychlosti 37km/h zdá nesrovnatelně lepší.
Zetor   04.03.2016 08:39:44
Co to je za ten 210k traktor?
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0052402019500732.s