Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevoobrnahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D3000, clona: f/5.6, ISO: 200, 1/80s, 55mm

Ajluft   28.05.2013 13:11:30
Tady se asi pěkně blokuje náprava co ?
tomD   28.05.2013 14:57:26
Na co blokovat? smile U nuceného řízení nesmysl..
Kulis   28.05.2013 21:36:32
s nuceným řízením nemám zkušenost tak se ted blbě zeptám.....nápravy se při couvání neblokují?
deere-hanys   28.05.2013 21:51:41
Při nuceném řízení se natáčí většinou 1 a 3 náprava a natáčí se tak že pomáhaji i při couvání
Kulis   28.05.2013 21:57:24
aha to je dobrý já jezdil s tridemem ZDT mega 25 tam bylo jen nájezdové nebo jak se tomu říká a při couvání s blokovanou napravou to bylo tak akorát nato slíknout gumu :-(
martinko   28.05.2013 22:22:01
Jeantil GM 160 (tandem) tiež pri cuvaní sa vždy náprava zamyká , niekto by mi to mohol objasniť. smile
Zetor   28.05.2013 22:25:58
U nuceného řízení náprav se nápravy natáčí dle úhlu natočení mezi ojí a traktorem, což se snímá buďto takto hydraulicky, nebo elektronicky. Zde se nápravy nijak nezamykají. Výhodou nuceného řízení je možnost couvání do zatáčky a také to, že se nemusíte starat o odmykání náprav v zatáčkách, což je u tridemů s velkými pneu (tedy né s těmi co má tento kus) téměř nutnost. Tento systém má ale také své nevýhody a pořizovací cena je pouze jednou z nich. Pokud tímto systémem návěs vybaven není, jedná se o takzvaně náběžně řízenou nápravu, zde se nápravy zamykají při couvání, jízdě po svahu a při rychlostech vyšších než cca 15 km/h.

Koukám, že tam ještě nemají na oji zábrany proti namotání pístnice na kolo... To přijde časemsmile
Martin Molva   29.05.2013 09:44:25
Kulis: už i ZDT Mega 25 má možnost nucenýho řízení....

Jinak Zetor to myslím řekl výstižne. Problém vlečný nápravy je, že při odblokování není ve válcích, který natáčejí kola, tlak a samotný natočení je vyvozeno od styku pneumatiky s podložkou. Kolo je tedy volně otočný a to by mohlo mít při rychlých průjezdech zatáčkou fatální následky. Proto je nutný nápravy zablokovat, stejně tak i při couvání. Při blokaci se do válců vpůstí olej a náprava funguje jako pevná. Tyto neduhy odstraňuje nucený řízení, ale jak psal kolega - je to drahé :) ale pro největší tridemy s velkým rozvorem je toto řízení velice důležité, řekl bych skoro až nutností.
Jakub Rozum   29.05.2013 20:43:42
Řidič si to nucený řízení chválil, ale jezdil s tím chvíli a na co si stěžoval bylo to jak píše Zetor. Nemůže traktor vzít tolik do rejdu , protože by vzal zadním kolem už pístnici.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0043749809265137.s