Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D300, clona: f/9.0, ISO: 200, 1/320s, 18mm

TomášJ.   20.08.2013 15:40:54
30 min přestavba a kolik zabere umytí vozu od hnoje? Rozhodně od něj totiž nebude jenom to čelo, který se vymění. Pamatuju si zde diskuzi, kde se i prodejce z řad crs rozčiloval jaké je pomalu barbarství vozit kukuřici v něčem v čem byl před pár chvílema hnůj a že umytí celé korby trvá strašně dlouho, takže by mě vcelku zajímalo, jak je to zde? Je mi jasný, že se dost práce s mytím ušetří díky výměnnýmu čelu, ale moc nevěřím tomu, že umejt ten zbytek je otázka pár minut...Nezpochybňuju zde nesporný výhody proti odvozu kukuřice klasickým rozmetadlem, to je asi všem uplně jasný, že tohle je naprosto jiná liga, jde mi čistě o tu dobu umytí, na kterou dřív než s tímto annaburger přišel i crs žehralo...
Zetor   20.08.2013 16:02:07
Tušil jsem že tento údaj vyvolá rozruch smile 30 minut je samozřejmě bez mytí. Mytí vozu nebude sranda, dokážu si představit, že zabere 2 - 4 hodiny, odhaduji...

Nepamatuju si přesně ten případ, kdy to tak pohoršilo, ale tuším, že se snad jednalo o odvoz CCMky, nikoliv siláže, ale nechci lhát. A opravdu mít na voze nasazené rozmetací ústrojí je trochu horší, protože z těch frézovacích válců to není lehké umýt. A možnost vozit hnůj v rozmetadlech hnoje není u Annaburgeru novinka, která přišla až s Telelinerem. Ty rozmetadla se s tou přestavbou dělají již dlouho, a myslím, že takové Chomutice mají tu přestavbu od začátku, takže to je cca 15 let.

Už jsem se naučil, co si jako prodejce mohu dovolit říct a co se hodí říct až na dotaz. Nebudu uvádět dobu přestavby 6 hodin i s mytím, protože pak přijde někdo od Fliegla, napíše, že to maj za 3 hodiny, a za mnou pak zákazníci budou chodit a říkat, jaký jsme blbci, že nám to trvá tak dlouho. Poté, co jsem slyšel, jaké mají konkurenti kubíky, patenty, technická řešení, jak nic není problém, tak jsem se naučil, co lze říct beze strachu a kdy si sám podřezávám větev.smile
Rasto   20.08.2013 23:52:24
Nedá mi nezapojiť sa do debaty ktorú načal TomášJ., chcel som to načať včera ale nevyšiel mi na to čas tak ma predbehol. Skúsim to rozvinúť, nakoľko viem asi na ktorú diskusiu Tomáš naráža, a nie je podstatné ani tak čo sa vozilo ako skôr argumenty aké padli.
Takže k veci, údaj 30 minút ani tak nevyvoláva rozruch v tomto smere, asi ako rýchlosť výmeny s podvozkom multiland plus, kde už bolo zopár búrlivých debát že tak rýchlo sa to vymeniť nedá, ja hovorím že všetko záleží od šikovnosti obsluhy. Skôr ide o inú vec, je to už hodne času čo sa tu objavila fotka, ako v rozmetadle na hnoj vozili siláž/senáž, rozbehla sa rozsiahla na túto tému kde sa nemenovaný predajca červenej dopravnej techniky (nie je ich tu veľa) hrdo bil do pŕs aké je to "úbohé" riešenie, vraj je to jednoúčelový stroj na hnoj nie na prevoz rezanky, koľko sa minie nafty a času než sa pomaly vyprázdni, že dochádza ku kontaminácii krmiva (na čo dostal odpoveď že predsa ho predtým umyjú) nakoľko nie je možné poriadne umyť podlahu s reťazovým vyprázdňovaním, že to zaberie množstvo času a mnoho iného...rozmetadlo je rozmetadlo a senážny voz je senážny voz, lepšie riešenie hádam len podvozok a výmenné nadstavby... smile
...a pozrime sa, výrobca prišiel s niečim novým, čo si trh vyžaduje, čím potreboval doplniť sortiment (neviem), preložené do zrozumeteľnej reči jedná sa o unikátny koncept, kde behom niekoľkých minút máme z rozmetadla senážny voz, tu však odpadá kontaminácia krmiva či zložité umývanie na pár hodín, či iné neduhy...hold nenavyberáme si
...toľko môj postreh a poznámka k tejto novinke a k tomu čo načal TomášJ....pekný deňsmile
Zetor   21.08.2013 00:39:16
Takže ještě jednou. Tu diskuzi jsem si tu na FW našel. Opakuji, že se jednalo o argumenty, proč v rozmetadle na hnůj nevozit šrotované zrno a obilí, nikoliv senáž či siláž. Proto ty argumenty o pomalém vysýpání, protože je praxí potvrzené, že vyprázdnit z nich obilí trvá přes deset minut, proto i ta velká spotřeba nafty. Na otázku proč by u obilí měla vadit kontaminace, když to nevadí u krmiva pro krávy, neznám odpověď, nejsem biolog, mohu se jen domnívat.

A opakuji, že výrobce nepřišel s něčím novým, v rozmetadlech Annaburger se vozí siláž a senáž i v naší republice přes 10 let. Nikdo tu netvrdí, že se rozmetadlo nemusí umýt, nikdo netvrdí, že vyměnit nástavby nemůže trvat 6 hodin se vším všudy. Proč se v reklamách a inzerci uvádí hodnoty v optimálních podmínkách, na to se ptejte někoho študovaného v marketingu...
Milda11   21.08.2013 07:04:20
Každé marketingové oddělení lže (nebo lépe řečeno nneříká celou pravdu). Vždy budou,údaje v ideálních podmínkách které málo kdy nastanou....
Praktický význam ukáže až praxe..
Určitě si někdo takový koncept koupí,ale že by to byla nějaká masovka to pochybuju. V každém případě se zaplní další volné místo na trhu, což je účel jak přilákat potencionální zákazníky na svoji stranu...
Zetor   21.08.2013 08:42:10
Úkol marketingového oddělení není lhát, ale přilákat pozornost. Jestli se k tomu použije, pravda, pravda v optimálních podmínkách a nebo lež, to už je na svědomí každého zúčastněného.

A zde se nejedná o podmínky, které málokdy nastanou. Pokud to přehazujete ze senážního vozu na rozmetadlo, tak to mytí tam moc drastické nebude. A někteří lidé ty rozmetadla myjí i normálně a nemusí to řešit při nutné přestavbě. Stejně tak výměna nástaveb, je rozdíl, když shazuji rozmetadlo a čistím podvozek, a když shazuji korbu a dávám tam cisternu. To jde udělat také za jiný čas. smile
TomášJ.   21.08.2013 13:49:22
To Zetor, nechce se mi to hledat a nevím, zda bych to vůbec našel, ale já narážím na jinou diskuzi. Tam se nejednalo o převoz CCM, ale klasický silážní kukuřice.

Asi jedinou výhodou tohoto je to dvojí použití s tím, že nemusím mít (když mluvím o anně) rozmetadlo a korbu/senážní nástavbu což se radikálně promítne do výsledný ceny. Jako marketingovej tah je podlě mě blbost uvádět, jak je to super, že mám senážní nástavbu a rozmetadlo, spíš bych se snažil prezentovat snížení ceny s určitým kompromisem.
Teď jde jenom o to, zda ten kompromis není už opravdu moc velký. Ať je to jak chce, tohle rozhodně nebude levný, levnější (dle mýho odhadu) to bude pouze vůči dalším strojům Annaburger, ale proti konkurenci, to hodně pochybuju. A když se podívám na ten silážní objem cca 35m3, tak už by bylo asi dost na zvážení zda to má vůbec smysl do toho investovat. Jistě bude totiž potom řada podniků, který řeknou, já si radši koupím ZDT s korbou a rozmetací nástavbou nebo Fliegla. Jasně kvalitou to bude někde jinde, ale většina vedoucích se dnes dívá spíš na fakturu.
mates11   21.08.2013 21:07:37
Já jakožto zastánce a obsluha flieglu musím říct že se mi tenhle kousek od Annaburgeru líbí. Jezdím jako službař s flieglem a o žních a když se nehodí mlátit tak rozmetáme čistírenské kaly, takže se stává že během žní sundáváme rozmetadlo 3-4x, je to o zvyku a s tím mytí to taky až tak strašné není. Tím chci říct že to mytí určitě není na 6 hodin ikdyž je pravda že hnůj jde mýt daleko huře. Co vidím jako velkou výhodu oproti výměným korbám je váha a zase co se týče nevýhod tak souhlasím s TomášemJ. že takový tříosý návěs by mohl mít daleko větší objem.
Zetor   23.08.2013 16:07:57
Tak bohužel diskuzi, kde by se toto řešilo u siláže, si nevybavuju. Já jen tamtu s CCMkou. Nesouhlasím s tím, že se jedná o kompromis. To rozmetadlo je naprosto plnohodnotné a jde s ním i vozit objemné materiály. V žádném případě se na to nedívám, jako na senážní vůz, se kterým jde rozmetat. Tím se řeší problém senážních vozů, které jsou u nás téměř neprodejné.

Objem na senáž a siláž je 39,5 m3 (musíš počítat zadní vrata), takže to máš cca o půl kubíku menší objem než tridem Annaburger.

A jistě že to je dražší, než dva vozy od konkurence. Už si viděl Anču, která je levnější? A jinak prosím, bež ke konkurenci, a nabídni si to od nich. U toho bych rád byl. Třeba u ZDT: délka rozmetadla 7,5 m - nelze, pneu 26,5 palce - nelze, průchodnost ústrojí 1,8m - nelze, 3 řetězové dopravníky - nelze. Nebo k Flieglu, řekni že chceš rozmetat na 18 m... Musíš srovnávat srovnatelné, a tady je fakt, že tebou jmenovaná konkurence srovnatelné neumí.

A zkusmo jsem si nacenil Teleliner HTS 20.04 a srovnatelné ZDT, tedy Mega 25 s korbou a rozmetadlem. ZDT je o 7 % levnější. To není mnoho, když si vezmu kvalitu a další parametry, které ZDT neumí. Navíc z těch 7 % ti třetinu umázne první nákup pneumatik.
TomášJ.   23.08.2013 21:55:25
Tak jasně, já jsem to ZDT a Fliegl dal spíš jako příklad, ono je taky konkurence a konkurence. Vždy je s oblibou zmiňováno ZDT, o kterým se tak nějak ví, že na Annu prostě nemá, ale cenově je taky dost jinde. Ale co když pak bude podnik co bude chtít krampe, bergmann, joskin, tebbe, strautmann apod? Pak by bylo velice zajímavý si nacenit dejme tomu krampe 750 s nástavkama 80cm, který má pak ve výsledku objem jako tenhle tridem a k tomu si dát rozmetadlo samson, bergmann, joskin nebo tebbe. Jasně, logickej argument pak opět bude hydro podvozek, hydro oj, o něco větší rozhoz a to, že se jedná o výměnnej systém. (Zde teda asi ne??) Ten argument s těma gumama je podle mě totální kravina, která se tak nějak zažila. Ono je jasný, že na výměnným systému mám jedny gumy, ale taky je jasný, že dva jednoúčelový stroje ty gumy nesjedou tak rychle jako jeden výměnnej systém. Takže ve výsledku to vyjde -+ na stejno. + Ty dva jednoúčelový stroje mohou být nasazeny nezávisle na sobě, což u výměnnýho systému dost dobře nejde a kolikrát ani sebelepší logistika tento problém vyřešit nedokáže a někdy prostě ten podvozek chybí tam, kde by byl momentálně potřeba.

A aby nedošlo k mýlce, já tu ten stroj nehaním, jenom se zamýšlím nad tím, zda existují i alternativy, který by nebyly totálně cenově mimo a podle mě existují. Možná by bylo i zajímavý si zkusit nacenit třeba Krampe 700 + pevný tandemový rozmetadlo Annaburger, jestli by se nějakým způsobem dala udělat cena tak, aby krampe + anna stály stejně jako tohle. Popř. teda Annu 22.79 + rozmetadlo + senážní nástavbu. Jestliže má tohle objem 21 kubíků u rozmetadla a 40 u senáže, byl by i ten 22.79 s 19 a 42 alternativou přímo od crs. Nemá cenu zkoušet naceňovat tridem s rozmetadlem a senážní nástavbou, tam už je jasný, že by to cenově nebylo ono, ale u tý 22.79 by to mohlo bejt ještě možná zajímavý a pokud bych pak potřeboval opravdu nutnou rychlou změnu, bylo by určitě daleko rychlejší měnit dvě nástavby než mejt tohle.
Zetor   23.08.2013 22:14:28
Ty gumy byly myšlený tak, že na ZDT kupuju 3 páry, na Anču dva. Pochybuju, že by byl výrazný rozdíl v rychlosti sjíždění.

Je to jednoduché. Máš 22t rozmetadlo. Pokud chceš vozit senáž a siláž, nejlevnější varianta je senážní nástavba, cca 200 000,-. Pokud si koupíš samostatný návěs, dáš minimálně milion. Pokud budeš chtít vozit obilí, tak vemeš výměnný systém s rozmetadlem, ten je cca o 250 000,- dražší než samostatnej stroj. Dalších 400 000 tě stojí korba. Tedy 650 000 proti jednoúčelovému rozmetadlu, samostatný návěs opět milion. A to se bavíme o rozmetadle na kloubu a návěsu na pružinách, výměnnej by byl na hydraulice. Ten výměnný systém vychází stále dobře, proto se prodává, je to jenom o tom si to spočítat a vyřešit si problémy v provozu. Někde to holt vyřešit nejde, nedá se nic dělat.
Michal Chromý   24.08.2013 23:00:48
To Zetor: Proč byc u Fliegla nemohl rozmetat na 18 m?
Zetor   24.08.2013 23:09:54
S vertikálním rozmetacím ústrojím na 18m hodíš pouze omylem. A i kdyby ses tomu přiblížil přivřením těch vrat, tak nehodíš tento materiál (vlhký drůběží trus). O 24 m záběru, které horizontální rozmetací ústrojí umí s normálním materiálem, se ani nebavím...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0045850276947021.s