Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop
vlevo nahoruobrvpravo
obr
Exif: NIKON CORPORATION NIKON D60, clona: f/9.0, ISO: 200, 1/320s, 34mm

Tomas-192   11.10.2016 16:35:06
Nejsou to služby Triol ?? Letos jsme je potkali na jižní moravě, byla to pěkná podívanásmile
Case225   11.10.2016 18:11:13
Je to ta parta co jsme fotili. smile
OŤAS   12.10.2016 20:51:44
A heleme se, koukejme se, Schuitemaker na Tatře? Vidím poprvé a zírám. Nevíte někdo více informací kolem tohoto provedení? Dodavatel, objem, váha nástavby a kolik tun v tom asi vozí. Rád bych viděl i více fotek. Díkec.smile
Zetor   13.10.2016 00:02:39
Tak dodavatel je sám Triol, začali s tím, když se asi Romill, dnes už jen NovaSteel ukázal....jak to říci... No prostě asi je nebavily dodací termíny rok a víc...

Objem a tuny souvisí, váha.... Všechno je to na jedno brdo, stejný objem, stejná váha, ať to je Bergmann, Romill, Schuitemaker nebo Annaburger... Rozměry jsou jasně daný.
OŤAS   13.10.2016 20:51:03
Takže jestli jsem pochopil, rozdíly by měli být asi nejspíš v ceně a v barvě. Osobně by mě ještě zajímalo jak by to bylo např. s výtlačným čelem jako třeba systém Fliegl, jde o to aby se ta nástavba co nejvíce využila. Přeci jenom kupovat to pouze na přepravu objemných pícnin.. i když Bergmani potvrzují že lze vozit i obilí, ale přeci jenom nikdy se to nevyprázdní dočista. Což by byl docela problém u nás při sklizni osivových odrůd.
Zetor   13.10.2016 23:28:07
Ano, a v tom, že někdo (no asi jen Anča) tam má tři řetězy, a že někdo říká, že je dobrý nápad v tom vozit obilí. Pak je rozdíl, jestli to tam někdo přidělá pořádně, nebo na suchý zip... Fliegl na to jde, i s rozmetadlem, ale tak to je cesta do pekel. 445ky gumy a koleje 9 - 12 metrů od sebe, to je krok o 20 let zpátky... A obecně i rozmetání výtlačným čelem je překonané. Kdo chce využít podvozek, tak holt výměnný systém... Korba, cisterna, rozmetadlo... Když by se stejné nástavby daly použít i na traktorové podvozky, tak to už by byl kumšt...
Miroslav Hladký (ZDT)   14.10.2016 08:51:09
@Zetor: Kumšt by to byl, ale nevylučuje efektivní provedení takovéhoto stroje sama legislativa? Hlavně v oblasti technických požadavků, maximálních rozměrů v jednotlivých kategoriíích apod.
Zetor   14.10.2016 23:48:02
No, zajímavá otázka... Tatra v tomto provedení má větší problém s legislativou, než některé návěsy. Oboje bude většinou přetížené, takže to není to pravé ořechové víceméně v obou případech. Problém spíš byl, ža čtyřosá Tatra je příliš malá a pořádné nástavby od Annaburgeru se na ní nevejdou... Musí se brát ty malé, a to pak je ve výsledku k ničemu...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0039010047912598.s