Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
NEW HOLLAND TM190   02.09.2008 20:30:15
stroj mozno dobry ale nevizera dobresmile smile smile
Jarda   02.09.2008 20:35:00
Má FW team nějaké postřehy z testování?
maclos   02.09.2008 20:36:18
Fotky slušné, stroje schopné, no mňa by zaujímali nejaké prevádzkové info, aj keď mám dojem, že to sa na sklo nedostanesmile
Chudej farmar   02.09.2008 21:29:19
no akorat by me zajimalo jestli je to takove prase nebo nema klimu v takovem prachu jezdit s otevrenym zadnim oknemsmile jeste je moznost ze testuje kolik prachu uvnitr snesou tlacitka a potenciometri nez prestounou premavatsmile
Matúš.V   02.09.2008 23:36:46
aký to má pritlak v porovnaní z pásakmi???
JUKWA   02.09.2008 23:56:20
Koukám, že v Rostěnicích se dějou věcismile smile
Martin   03.09.2008 07:23:23
Podle meření které se provádělo vyšel TRISIX úplně stejně jako pásový STX 530smile .
maclos   03.09.2008 10:03:36
To asi v ťahových skúškach, ale čo taká spotreba, verím že to taktiež sledovali, bol nejaký výrazný rozdiel v týchto dvoch rivaloch?
xhlel   03.09.2008 10:41:59
No, mě by to zajímalo v porovnání s Challengerem... páč Quadtrac je jen quadtrac.
Ale tyhle věci se normální smrtelník v tuhle chvíli stejně nedoví... :)
Už jen proto, že na podvozku toho ještě určitě mají co ladit :)

Uvidíme taky, co ty dvě varia udělají se spotřebou... To by mohla být docela výhoda :)
Agross   03.09.2008 12:32:43
Case steiger je hezčí tohle se jim moc nepovedlosmile
xhlel   03.09.2008 13:09:47
Tak kvůli vzhledu si to nikdy nekoupí, takže tohle je úplně mimo mísu... smile
To o tahových vlastnostech v porovnání s Casem uvěřim až to uvidim na Nebrasce nebo něčem podobnym... protože se mi to zdá pořád dost nepravděpodobný...
Ale na druhou stranu Trisixovi i trochu fandim :)
VonVagel   03.09.2008 13:22:02
Zalezi na pneumatikach jake ma obute:) Pokud navic pouziva dofukovani myslim ze stycna plocha 6 kol se bude urcite priblizovat neli predcit pasove stroje...
cibik 225   03.09.2008 17:06:12
aki to ma vikon?
smile
maclos   03.09.2008 17:16:32
Typujem niečo okolo šesťsto koný, ale neviem ty to presne dokázať, veď niekto iní sa snáď nájde kto vie gramatykusmile
Matúš.V   03.09.2008 18:15:01
na čo je dobré nezávislé hustenie pneumatík????
Jakub N.   03.09.2008 18:40:01
výkon je 400 kW , tzn. 540 koní
Petr   03.09.2008 20:35:15
Co se týká tahových vlastností, tak jak už psal Martin, je na tom stejně jako Quadtrac. Kdo tomu nechce věřit, ať tomu nevěří. Ovšem hlavní kouzlo tohoto stroje je v univerzálnosti. V pohodě se uplatní v dopravě třeba se Siga systémem nebo v těžších polních pracích. Takovou alternativu vám momentálně žádný jiný traktor konkurenčních značek v segmentu nad 400 koní nenabídne. Osobně jsem k Trisixovi byl ze začátku velký skeptik, ale teď už mu předpovídám hodně velkou budocnost...PS: Na druhou stranu, v době těchto testů ještě ani nebylo jasné, zda-li se bude v tomto projektu dále pokračovat nebo ne.smile
VonVagel   03.09.2008 20:44:36
Vim co mas na mysli:) Ale v konecnem dusledku ten traktor bude stejne delat jednu vec...Ja jsem pro at se v projektu pokracuje...At nam cesti zemedelci ukazou co vsechno se da s TRISIXEM delat:)
maclos   03.09.2008 20:46:28
Už sa teším na to, kto ho prvý zapriahne do obracača sena a povie, že spotreba je v pohode, lebo ovšem je to VARIO, dokonca double Vario, čiže dvojnásobné šetrenie na PHMsmile
Václav   03.09.2008 20:52:54
Po dvou dnech strávených za volantem Xeriona mohu prohlásit, že i když tihle "drobečci" budí respekt, jsou velice obratní jak na poli i na cestě. Projekt Trisix má určitě taky svoje místo na slunci.
SmékalT   07.09.2008 10:43:16
Já osobně jsem zastáncem inovací, protože kdyby jsme chtěli jen to co už máme a někdo to už dávno vymyslel...tak lozíme po stromechsmile
Tatra Jamal 163   07.09.2008 21:51:03
Myslím si že tří nápravový traktor už byl dříve v čechách a už ve dvou provedeních. Podvozek z Tatry. Prý to má dobré jízdní vlastnosti.
Václav   07.09.2008 22:19:33
Už ve třechsmile a Trisix má taky podvozek z Tatry, takže ve čtyřech.smile
xhlel   08.09.2008 08:46:43
2 VonVagel: Pro tvoje info: Pásy mají pouze třetinový tlak na půdu proti 4 kolům, proti dvoumontážím (8 kol) mají stále o cca 40% menší tlak. Což je pořád dost, protože nemluvíme o nějakých 150 koňových traktorech... :) Další věc je prokluz, který je za relativního sucha u pásů jen 2-3%... A rozdíl ve výkonosti se s kypřejší půdou ještě dál zlepšuje ve prospěch pásů.

Takže napsat, že při správným a dobře nahuštěnym obutí může dokonce předčít pásové stroje je jen takový výstřel do nebe :) Nebo si nedokážu představit, z jakých údajů to vzešlo :)
TomášJ.   08.09.2008 16:27:44
to xhlel nereaguju na tvůj koment vůči VonVagelovi. Ber to tak nemůžeš vyrobit stroj do všech podmínek...To je prostě naprosto nereálný. Ano pásy by byle lepší ALE můžeš z pásama na silnici do dopravy? Ne vid? A trisix když bude v dopravě tak by to mohlo bejt hodně zajímavý smile
xhlel   09.09.2008 10:05:58
Tak s tim přesně souhlasim, TomášiJ! :-) A v tomhle by mohl mít Trisix právě velkou výhodu - tah + doprava smile
I pásáky jezděj dopravu, když je potřeba, tak je potřeba. Myslím že tu byl Challenger z Nivnice v dopravě :-)

Ale VonVagel napsal, že styčná plocha se přiblíží, ne-li předčí pásy...
A to je jako bych napsal, že se od teď budou Fendty devítistovky prodávat za půl milionu kus... smile
Zetor   09.09.2008 20:35:09
Teď mi prosím vás vysvětlete, jak tohle chcete inteligentně využít v dopravě?! S čím? Dyť za to neexistuje návěs. Když zapřáhnete klasickej tridem, stejně víc jak 40 nesmíte jet kuli návěsu (o tom že na silnicích u nás a s našema řidičema je to nemožné ani nemluvím), sice to nebude cítit, ale Fastrac s tím taky solidně poletí, rozdíl tam zrovna valný nebude. A víc stejně nepoveze. Někdo tu zmiňoval Sigu... Pokud vím, platí nějaká norma na hmotnost soupravy. Dejme tomu, že to je 48 tun (nevím jestli 48 nebo 42). Traktor váží 20, návěs osm, zbývá 20 tun nákladu. Tak to je jak když plivne do toho návěsu... Navíc si uvědomte, jakej výkon se spotřebuje na rozpohybování takovýho monstra! Tahač vás vyjde na 3-4 miliony, váží tak tipnu 6 tun, bude mít nižší spotřebu... A co pneumatiky na Trisixu? Ty asi nebudou na silnici... A pochybuju, že to někdo nechá jezdit po dálnici, nebo že tomu povolej 80km/h. Jedno z toho určitě bude podmíněný tachografem... Takže teorie pěkná, ale.... Nezavrhuju ten koncept, naopak, jsem pro rozmanitost. Ale že by udělal díru do světa v dopravě...? No to nevím... Třeba mě někdo přesvědčí o opaku...
TomášJ.   09.09.2008 22:40:17
Michale tak u nás do dopravy nevím, stejně tak si nejsem jistej spojením ČR trisix. Ale v Něměcku v dopravě si myslím, že by se uživil. Můj názor
Petr   10.09.2008 10:59:59
Přesně na to co píše Zetor jsem se vyptával společně s Martinem pana Honzka. Taky nás zajímalo využití Trisixe v dopravě v našich podmínkách. Přiznal, že u nás se pro něj sotva najde nějaké optimální využití, ale zároveň dodal, že tento traktor není určen jen pro Evropu, ale především pro Ameriku, Austrálii a východ, kde takové omezení jako u nás neplatí. A právě v těchto oblastech by mohl být správně využitej.

Jinak osobně bych se Trisixovi ani u nás nebránil, myslím že si cestu k zákazníkovi najde. Pro příklad budu mít podnik třeba se 2000 ha, budou žně a budu jednak potřebovat zajistit odvoz od kombajnů, ale taky první podmítky. Mám dvě možnosti, buď si pořídím dva slabší traktory, kde jeden bude podmítat s 6m diskama a druhej bude odvážet. Nebo si pořidím jeden velkej traktor tzn. Trisixe, který přes den bude odvážet třeba se Sigou ( i přesto, že nebude na 100 % využitej) a přes noc bude podmítat s 12m diskama. Co bude podle vás lepší? Mít dva slabší traktory, podmítat s polovičním výkonem nebo mít jednoho na půl nevyužitého Trisixe a dělat přes 100 ha za noc....PS: Možná jen teorie, ale zase bez teorie přece není praxe... já v tom určitý efekt vidím. smile
Petr   10.09.2008 11:13:44
A co se týká velkých kamionů, tak ty o žních už nikdy více! Aby nás v devět večer nechaly dvě hodiny stát na poli s plnýma zásobníkama kvůli tachografu, tak to v žádném případě. Na jednu stranu se těm řidičům nedivím (je to o hubu), ale o žních, kdy je každá minuta drahá to prostě jinak ani nejde! Krom toho v podniku, kde se sklizí dokud to jde tzn. do rána.
rado79   10.09.2008 19:33:08
Petr, teória je to pekná, ale nemá zadné dvierka, ktoré tie dva menšie traktory majú. Čo ak v noci zaprší...
Koľko by to tých chlapov bavilo prepriahať náradie smile
Petr   10.09.2008 19:51:25
To rado79: V jednom podniku kousek od mého bydliště je věc naprosto běžná, že traktor jezdí přes den třeba se silážním vozem a na noc přepříhá do podmítače...není na tom nic neobvyklého. V Rostěnicích Steiger přepříhá na jaře třeba i třikrát za den a nikdo se nad tím nepozastavuje. A to jestli by to chlapi bavilo nebo ne je už věc druhá.
Pokud v noci zaprší, tak většinou druhý den se nesklízí (nebo až odpoledne) do doby optimální vlhkosti může v klidu dál podmítat...
Zdenek Srytr   10.09.2008 19:52:55
Když zaprší a tím myslím,že zaprší,tak se nehne nikdo,ani pás,ani kolo a co se týče přepřahání,tak to je úplný nesmysl,myslím,že když si tohle někdo koupí,tak i kdyby se obsluha na hlavu stavěla,tak se přepřáhne a pojede se co to dá.smile
Zkus jiné důvody,tohle je vážně out of game.
rado79   10.09.2008 20:10:11
Je to Fendt, preto som nenapísal ak sa na ňom niečo pokazi ...
Ale čo ak predsasmile . Čím stiahnete dole to meganaradie?
Týmto nechcem nijak spochybňovať šesťnápravovú koncepciu ani túto značku. No jedno porekadlo vraví: Ve dvou se to ...smile
Petr   10.09.2008 20:18:03
No možná, že ve dvou se to lépe táhne, ale taky platí: risk je zisk a čas jsou peníze...a jak píšeš je to Fendt, ten se přece nemůže pokazit! smile smile smile
Zdenek Srytr   10.09.2008 20:20:55
Čím?
No když se tohle dítě osvědčí tak proč ne dva?
Když můžeme mít 3 kloubáky a 2 pásy v jedné firmě nebo 5 Lex 600,proč ne?
A čím nahradíš?
Nahradíš něčím menším,bavíme se o farmách nad 10000 ha,tak proč to řešit.V tomto objemu ha by si stejně s jedním díru do světa neudělal...
Ale je to jen modelový příklad,zatím nic víc.

rado79   10.09.2008 20:24:52
Zdenek ano, konaj lokálne a mysli globálne smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.011787176132202.s