Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Rasto   13.10.2008 14:07:27
Opäť "special" farba pre Polcihosmile S akou spotrebou jazdila táto súprava v porovnaní s predchádzajúcousmile
verek   13.10.2008 14:12:55
Kolik to má roků??
Polci   13.10.2008 17:27:26
to verek: Rok výroby 2003 do provozu šel v květnu 2003. Je to jedna z posledních vyrobených kulatých 900...
to Rasto: Těžko srovnávat spotřebu. Na tom poli, kde jezdila ta 824 s tuplákama byla úplně jiná hlína. Zatím to vychází zhruba stejně. Budu mít přesnější hodnoty koncem týdne... Komfort je však neporovnatelný. smile Uděláme i vývod z externí řídící jednotky a bude možné přepínat mezi 200 a 260 k...
verek   13.10.2008 18:21:01
Tak na ty roky vypadá velmi pěkně.Jaká byla cena, původ - Německo?
Ale tohle už je podle mého hovadismus.Navýšit to tak moc, chudák motor.smile
Polci   13.10.2008 19:28:38
to verek: Na ten "hovadismus" jsi přišel sám. Kdyby jsi o tom trochu tušil, jistě by jsi věděl, že všechny stroje řady 900 (kromě 930) jsou úplně stejné a výkon je udělán pouze elektronikou - řídící jednotkou.Takže pokud z toho uděláš 924 či 926 je to pořád stejný "chudák" motor i všechno ostatní.
Je výhodné, pokud se sežene 916 či 920. Nedělala nikdy těžkou práci, většinou dopravu. Ten motor není tak utahaný jako třeba u 926... Původ Německo, cena velmi příznivásmile
verek   13.10.2008 19:43:05
Jen řídicí jednotkou?Já měl za to, že se to řeší převážně větším turbem.Tak to se omlouvám.Díky za vysvětlenísmile ale jakto, že tady 9X0 tak moc nehulí?smile
George8030   13.10.2008 20:01:14
mě by jen zajímalo,jak je to tedy celkově řešené,když Polci píšeš,že celá řady 900 je stejná,akorát výkony zajištují řídící jednotky na motoru ....takže pochopil jsem dobře,že mam traktor 916 a můžu z něj udělat bez problému 926 ??? ...tím,že změnim software na ECU nebo tedy komplet jinou řídící jednotku ...
Polci   13.10.2008 20:16:06
to verek: S tím hulením viz popis ke galerii... z 99% předvstřik, doladí se potenciometrem.
to George8030: Pochopil jsi to dobře. Musí být kompletně nová řídící jednotka, plus možnost naprogramování... nebo to udělat externí řídící jednotkou (to máme my) a následně mít možnost přepínat výkon z kabiny... Jednu dobu byly v Rakousku poměrně populární Fendty 711 a 712... Než fabrické servisáky z Bavorska napadlo si jich pár změřit na brzdě a byla z nich samá 716... Problém je pro toho, kdo by to tak udělal, že je tam jeho softwarový "podpis". Stejně je to s 50 km/h, také se zjistí, kdo to naprogramoval.
FLYMANN   13.10.2008 21:20:45
JJ, to je pravda, nám jezdil Claas 540 C 20km/h a pak nám to přeprogramoval servisák a jezdil 30 km/h, jenže byl problém s počítačem, že to neměřilo hektary a neukazovalo rychlost, tak to musel vrátit a teď nám přišel DINO z Křemže a ten je zablokovaný na 40 km/h, jinak prej může lítat 65 km/h smile
Dzanito   13.10.2008 22:04:29
Tak to je maso. Myslel jsem že pro vyšší výkon traktoru potřebuju silnější motor a ne že stači přeprogramovat palubní počítač nebo něco jiného co tam je.
George8030   13.10.2008 22:30:01
jde to jak u které značky smile ...některé značky maji jištění proti navyšování výkonů jednotlivých řad,aby jsi z nižší řady neudělal silnější ...vše se montuje podle výrobních čísel atd a různé programy na jištění ...a přijde mi to tak mnohem lepší než tyhle předělávky a zásahy ...
FLYMANN   14.10.2008 08:29:31
No co máme John Deera 6530, tak tam je u převodovky PowrQuad navíc jeden stupeň, abys moh jen 50 km/h smile
xhlel   14.10.2008 09:16:06
Když zvyšuješ výkon (kor dyš je to razantněji), tak tě zajímá minimálně motor, převodovka, koncáky a chlazení... a ještě něco možná někdo doplní... :)
FLYMANN   14.10.2008 11:31:12
No zas tak to pravda není, pže třeba u traktoru, např. řada 6xx0, tak u šesti válců se jen dá jiná řídící jednotka, jinak vše je stejné, mají i stejný objem..
xhlel   14.10.2008 11:46:26
Že je motor stejný je jasný, převodovka kor u varia asi taky, ale koncáky a chlazení... to se mi nezdá no :-)
Zvednout výkon u 200 koňovýho traktoru o 30% je celkem o slušnou porci navíc... :-)
Polci   14.10.2008 11:51:49
Koncáky i chlazení jsou stejné...smile Ta bedna je úplně stejná jako 920,924 či 926. Stejný motor, stejné chlazení, stejné koncáky, stejná kabina, stejná hydraulika, stejná elektronika, stejná převodovka... Navíc to bude koncipované tak, že je to přepínatelné. Takže je předpoklad, že tam těch 260 k nepojede pořád. Proč budu jezdit s prázdným vyvážákem po silnici na 260 k ???
Polci   14.10.2008 11:59:13
Oprava. Hydraulika není stejná...916 a 920 mají nižší výkon čerpadla o 5l, tudíž i nižší zdvihovou sílu než 924,926 či 930...
FLYMANN   14.10.2008 12:11:20
Tak ono když si vezmeš u aut jde taky zvednout výkon až o 30% pomocí řídící jednotky, ale to auto už nevydrží tak dlouho jako ve standartnim nastavení, ale tam to na ten zvednutý výkon jezdí pořád..
Polci   14.10.2008 12:38:19
S těmi auty je to o něčem trochu jiném. Tam ten výkon zvyšuješ oproti sérii. Tady z něj děláš stroj stejné řady, který je koncipovaný na 290 k... To znamená, že majitelé 926 by se měli strachovat...Dle této teorie jim stroj nevydrží.smile
FLYMANN   14.10.2008 13:07:49
Jj, s tim souhlasim..
xhlel   14.10.2008 14:44:04
Hm, tak to je zajímavý... :-) Minimálně u chlazení sem si jistej, že se dávaj různě velký chladiče i uvnitř řad, ale evidentně ne všude... :) Takže oukej :-)
FLYMANN   14.10.2008 16:49:03
Tak to je asi něco podobnýho jako když u toho JD se na 50 km/h přidá jeden stupeň v převodovce a u Fendu stačí jen přečipovat řídící jednotku, asi záleží na značce a s tim chlazenim...
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0086698532104492.s