Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Brano   17.03.2009 21:33:51
Bude to aj v televízí niekedy?
Rampa   17.03.2009 23:52:16
Pokud se jedná o natáčení pořadu "Zašlapané projekty", tak si to nenechám ujít, protože je tam plno zajímavých informací smile
OŤAS   18.03.2009 20:07:19
Podle posledních zpráv už se zpracovává pořízený materiál, a pokud se všechno stihne, tak je v plánu nasadit nový díl s pracovním názvem "Kombajn pro muzeum" do 14ti dnů.smile
Zároveň mám pro vás ještě jednu zajimavou zprávu. Redakce dokumentaristiky při ČT má zájem nasadit do konce roku ještě jeden díl věnovaný tentokrát traktorům v ČSSR. Takže pokud by někdo měl nějaký nápad nebo námět ,sem s ním na FW a nebo mé SZ,ten kdo přinese opravdu něco podnětného a zajimavého se bude moct zůčastnit natáčení osobně.
Ještě k tomu dodám, byl by to další z dílů cyklu "Zašlapané projekty",tzn. něco co se vymyslelo , navrhlo , fungovalo, ale nemohlo se vyrábět, z jakýchkoliv,např. z politických důvodů.
vasek   18.03.2009 23:35:21
Já osobně bych se přimluvil za LT 230,260. Tyto stroje na svoji dobu předběhly svoji dobu o pěkných pár let. Jen namátkou, jedná se o 12,5t kloubový traktor s klimatizací, odpruženou přední nápravou a kabinou,elektrohydraulikou, přípravu na zadní vývodový hřídel,některé verze měly automatickou převodovku ZF nebo Praga a dokonce otočné řízení a mnoho jiných vychytávek a konstrukčních zlepšeních oproti ŠT 180. Bohužel se asi příkazem začaly tlačit K700 a jeho následovníci a pokračování vývoje a hlavně uvedení do sériové výroby jaksi nezbyla potřebná"politická vůle". Zašlapal se tak do země další z mnoha našich dobrých výrobků. Když vezmu v ůvahu, že toto všechno bylo vymyšleno a alespoň zkušebně uvedeno do provozu na přelomu 70 a 80 let, tak mnozí dnešní výrobci ještě ani nesnili o odpružených kabinách a podobných věcech. Ještě podotknu, že pojezdová rychlost byla cca 40 - 45km/hod což je na tu dobu také velice dobrý údaj. Je to jen mmůj soukromý názor a nevím jestli by se dal ještě najít někdo, kdo by tehdejší vývoj znal podrobněji.smile
Zetor   19.03.2009 00:02:24
Možná i taková Pouštní Bouře... To je také zajímavá koncepce...
jirka   19.03.2009 05:36:02
Pouštní bouře ale není vůbec zašlapaná. Naopak.smile
Jaroušek   19.03.2009 14:32:50
CO je "poštní bouře"?
Metallica   19.03.2009 14:36:50
podívej se na tuto galerii:

Autor: Martin
Test prototypu podmítače BISO
OŤAS   19.03.2009 19:13:55
Přátelé moc vám děkuji za to, že se k tomuto tématu začala rozvíjet zajimavá diskuse. K příspěvku od vaska bych měl dotaz. Máš nějaké podklady k tomu LT 230? Já osobně co vím, tak jsem se s ním setkal jednou na Strojírenském veletrhu v Brně, byl vystavený v modrožluté barevné kombinaci a měl dvojmontáže a jednou byl na Zemi živitelce v hnědé barvě a myslím že měl i Terra-pneu. Problém tohoto traktoru bylo asi nešťastné načasování jeho vzniku, protože v té době nebylo u nás na trhu vhodné nářadí pro jeho využití, to za prvé a pokud se nemýlím, byly tam i dost velké problémy s přenosem energie přes převodovku a diferenciály, ve zkouškách se to dost sypalo. Co se týká Kirovce, ty už se sem dovážely od počátku 70.tých let , tedy asi o 10 et dříve než začal vývoj LT 230.
Díky i za nápad od Zetora, ten mi spíš vnuknul myšlenku Trisixe, nebo spíš jednoho z jeho duchovních otců. Myslím si že pan ing. Honzek, kdyby dostal u nás lepší příležitost a podmínky, tak jsme mohli mít jako jedni z prvních na světě traktor s vario převodovkou.
Taky mě osobně napadla myšlenka proč se nepokračovalo v projektu Inotech (nebo Inotrac?). A proč se během několika měsíců poté začal vyrábět designově velmi podobný Agrotron?
Děkuji i za příspěvky v SZ.
Ještě k vývoji traktoru nad 200 ,který probíhal v Zetoru ke konci 80.tých let.Byl vyrobený funkční model se 6.ti válcovým motorem s plným přeplňováním Intercooler. Po motorické stránce neměl problém, ale problém byl dostat výkon motoru na podložku, včetně problému přenosu síly přes převody, nízká váha traktoru a nedostatek nářadí pro další agregace. Projekt byl upraven na výkon motoru okolo 130 koní a zhruba v roce 1993 bylo rozhodnuto o nákupu 6.válcových motorů SAME.
nad 200 koní
krajic   19.03.2009 20:07:19
Mě by třeba napadl projekt pásového ZTS 183 P. Na netu se dá najít i naskenovaný propag. materiál. Nevím jestli je i zde na FW. Ve zkratce podvozek převzatý, upravený a vzduchem odpružený BVP, gumové pásy s uhlíkovými vlákny, výkon 136 kw, max rychlost 50 km/h......
Proxima   19.03.2009 20:19:15
Jo o tom sem slyšel, byl i u nás v podniku kdysi dávno na předváděčce smile
deutz215   19.03.2009 20:31:42
tu bol tiež na predvádzačke..ak by bolo treba tý chlapi čo na ňom jazdili ešte stále robia na družstve..neni problém
drzma   20.03.2009 17:53:00
tak to koukam kde si to nafotil čeče to je fakt super smile smile smile
josefo   11.04.2009 10:42:02
Taky se přimlouvám k LT 230 smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0074400901794434.s