Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Stepan   20.08.2007 11:11:17
V prospektu píší, příkon pro TopDown 500 300-350PS.
Honza.S2   20.08.2007 12:25:51
Z toho tuším že máš k němu výtky. Tak je napiš a nekřič tady do tmy.. Nebo z ní vyletí ruka a dostaneš po papuli....
TomášJ.   20.08.2007 13:39:33
to Honza.S2 já bych k němu jednu malou poznámku měl, podle mě - nikomu to nehodlám vnucovat má malou a nepřehlednou kabinu, je jasný že mi tady bude hodně lidí tvrdit, že to neni pravda, ale tohle je čistě můj názor a v žádnym případě ho tady nikomu nevnucuju a moje druhá poznámka je 196402 EUR v základní výbavě.....Podle dnešního kurzu je to asi 5,3 mil ... Jinak proti tomuto traktoru nemám zhola nic..smile
jirka   20.08.2007 13:51:43
No, jak píšeš, reakce zákonitě musí následovat. Ale o tom to tu je. Bohužel jsem v nové řadě Fendtů neseděl, každopádně kabina je větší než u starší devítistovkové řady a jelikož mám možnost hodnotit, pak ta kabina není (bavím se o té starší verzi) nijak malá. Jistě, pokud tam chceš jezdit se spolujezdcem, pak je to tam vyřešeno poměrně krkolomně, ale když to vemu kolem a kolem, lidem s normální postavou to nijak nevadí. Nehledě ale na fakt, že traktor je koncipován samozřejmě pro řidiče. A ten má prostoru až až. A to opravdu mluvím za sebe z vlastních zkušeností. A nebo jinak. Jasný TGčko nebo MX, to je takovej pojízdnej obývák. Ale možná hloupě se ptám "K čemu?" Celý den v tom trávíš sám, takže k čemu kolem sebe potřebuješ hektolitry místa? I když možná sem deformován tím,že jsem v tom nestrávil nijak závratný čas a třeba bych pak pochopil smysl toho. Podle mě je kabina Fendtů akorát a to zase mluvím o starších řadách, tudíž u této je to o to víc. Co se týče ovládání. Jak říkám, nemohu mluvit o nové verzi, ale vycházím z faktu, že každá nová verze je krokem vpřed od té starší a opět musím říct, že povídat o Fendtu, že má složité ovládání (nebo nepřehledné) může jen člověk, který s Fendtem nikdy nejel. Když to zjednoduším, pak i uplně blbej učitel, za kterého tu před spoustou lidí sem, se to dokáže naučit bez problémů. A popravdě mi nic intuitivnějšího a takzvaně "user friendly" než ovládání Fendta nepřijde. A to tyhle nové řady mají ovládání ještě mnohem snazší v několika věcech, jak jsem se dozvěděl,než starší řady. Jak říkám, jde o to v daném stroji strávit několik hodin a pak teprv hodnotit, co je a co není přehledné. Když sme poprvé nedávno seděl v Axionu, taky mi to na první pohled přišlo nepřehledné, ale je jasný, že za chvilku má člověk všechno pod kůží a neni sebemenší problém. A cena? Všechno něco stojí.smile A pakliže si najde kupce, a je evidentní, že najde, pak je ta cena asi přiměřená.
jirka   20.08.2007 14:08:39
Jinak opravdu děkuji, že někdo v Čechách myslí také trošku na to, po čem jezdí a dá na svůj traktor, i když jak tu píšeš za tak vysokou cenu, takový nádherný bačkůrky. Pravda, Michelinky to nejsou, ale i tak moc děkuju. Je to radost pohledět.
Jirka K.   20.08.2007 15:15:40
Tenhle podnik se rozmýšlel mezi dvojmontážema a širokýma pneu - výsledek vidíte sami . . .
Jinak kabina je opravdu prostorná a komfortní, i se spolujezdcem je tam hafo místa.
Honza.S2   20.08.2007 15:28:32
Pokud to bude někdo srovnávat s NH nebo Case tak se mu může zdát menší. Neberu to nikomu, každýmu se líbí jiná věc. Jezdil sme většinou na JD, tam je ovládání traktoru jednoduchá záležitost. Do nové 936ky sem se dostal pořádně až v Nížkovicích na předváděčce. Ovládací prvky jsou sdruženy do jedné opěrky is terminálem to máte po ruce. JD má v kabině poměrně místo ale tohle mi přišlo ještě prostornější. Možná to bude znít jako blbost, ale ten traktor jakoby vycházel z Challengeru MT 800.
Jirka K.   20.08.2007 15:52:42
Ještě poznámka k TopDownu - v době, kdy se čekalo na tohodle mazlíka, ho tahala 930ka Vario TMS. Vetší kopce s nim prostě nevyjela - musela to pak dodělávat 936ka, když dorazila . . . Rozdíl ve výkonu zhruba 60koní, ale je to sakra znát.
moe134   20.08.2007 16:44:58
MANITOU tak toto je moja rec JD 8530 je krajši aj lepšismile
jirka   20.08.2007 17:16:29
To moe 134: Buď okamžitě svůj příspěvek smažeš nebo zedituješ tak, abys vysvětlil proč to říkáš to co říkáš, nebo ti dám spoustu prostoru si takovéto komentáře nejdřív setsakra rozmyslet. Časové znamení ohlasí vypršení lhůty ve 20:00. Tohle tu už nestrpím. Bu´d budete argumentovat, nebo nebudete psát vůbec.smile A to platí pro všechny. Nenechám na FW dělat bordel. Každá galerky zapráskaná nějakým rádoby chytrákem. Už toho mám tak akorát. I když mám svejch starostí dost, tak tohle si vošéfuju.
Macek   20.08.2007 17:23:59
máš fakt Jirko,některý komentáře sou fakt zbytečný,dej sem moe134 nějaký argumenty pro svoje tvrzení a pak to bude mít smysl
R@dys   20.08.2007 18:23:16
to Macek..moc krasnej stroj a ješte k tomu spíčku mezi stroji na zpracování pudy(Vaderstad) a Fendtik to je krása..maš kliku..smile ..mě se ještš nepoštěstilo se s ním svest...parádní galerka..a ještě otazečku Maci nebo někdo kolik ten Topdown stojí? 5m...
smile
JUKWA   20.08.2007 18:26:26
Ty kola jsou na něm opravdu parádní.smile
Macek   20.08.2007 18:43:04
to R@dys:cena topdownu o záběru 5 m by měla být v závislosti na kurzu koruny něco kolem 1,4 milionu korun.
R@dys   20.08.2007 18:54:05
ehm k te debatě TomášJ - Jirka...tět jsem si přečetl vaše komentáře a dívam se že Tomáš opakoval to co před nějakým časem u jedné galerky take kupodivu s Fendtem a opakuje pořád to samé mala kabina velká cena...Tome jak pozoroju tak určitě nejsi příznivcem značky Fendt nic vezlem 100 lidí 100 chutí jak se řiká...ale mohl bys mě řect o co je Fendt u tebe horší než ostatni traktory????u tebe jsem nikdy nevyděl žadnou odpověď ohledně debat Fendt a jine traktory..jak si spominaš taky jsme měli spolu debatu..jestli mužeš tak k tomu nečo napiš třeba s praxe...třeba jak si vede jinej traktor o proti Fendtu..nebo cokoliv..smile jinač nic ale vubec nic ve zlem..smile
R@dys   20.08.2007 18:55:53
to Macek..díksmile
HUGO   20.08.2007 19:38:01
to:R@dys
Tomáš tušim nekritizoval Fendt jako takový jen reagoval na Honzu svou vítkou

Jinak by mě docela zajmalo jak je to s komponenty v rámci agca...jáké společné komponenty využívají,a včem je naopak Fendt "jedinečný"? (MYSLÍM HLAVNĚ TO O ČEM SE ZDE ZMÍNIL HONZA,TEDY propojenost FENdu 936 A CHALLANGERů VYŽŠÍCH ŘAD...)-
jirka   20.08.2007 20:20:27
Takže ač sem se trošku zdržel, žádná změna. Nu, berte to jako ponaučení. Vždy sem byl příznivec druhejch šancí, ale kde není vůle....
Honza.S2   20.08.2007 22:32:39
V rámci Agca se bude nejvíc sdílet převodovka. Massey Ferguson, Challenger, traktory AGCO MT, (White) jsou stejny vlastně Massey Fergusony. Pásáky Challenger a Fendt jsou originál.
Možná jeden nedostatek k 900. Nejsou u nás tolik prověřeny ještě. A jedna nevýhoda, nedejbože aby od něho obsluha ztratila klíče. Protože potom už s traktorem nikdo neodjede i kdyby měly v podniku tři traktory a od všech stejné klíče. Každý je zakódovaný k danému traktoru a je jeden.
TomášJ.   21.08.2007 00:30:35
to R@dys Hugo ti to vysvětlil za mě, ale odpovím ti i já, je to přesně jak píšeš 100 lidí 100 chutí, jasný jsem deformovanej cenou i kabinou Case a NH,, Nikdy jsem se tím na FW netajil, že jsem příznivcem těchto značek, ale kritozovat FENDT to ne,,,,!! Já jsem s ním měl tu čest jen jednou a to rovnou ze třema, dokonce to byly ty starší modely - jirka jistě ví co myslim, ale prostě na mě tolik nezapůsobily, jo jasný nejezdim s nim - třeba kdyby u nás nebyly stroje CNH ale FENDT tvrdil bych něco jinýno, třeba taky ne...V 936 jsem měl možnost sedět jen jednou, neřikám že je to špatný, možná to neni ani složitý ale na chuť jsem tomu nepřišel...Další moje poznámka nejsem žádnej traktorista, ale student, ale názory na tohle mám hodně dlouho stejný...
Ale k Fendtu - Proč píšu pořád to samý? Když se najde někdo kdo chce, aby se psaly vítky, tak je napíšu, vím někde už jsem to tady psal, ale je to taky to jediný co můžu fendtu vytknout,,Proto to taky píšu pokaždý když je diskuze k fendtu,, jasný hodně lidí si o mě řekne nějakej blbec co zas chce bejt zajímavej, jo nikomu to neberu!! Jenže když se najde tolik lidí co fendty může a i kdyby na nich bylo opravudu něco špatně stejně by to neřešili tak se přeci někdo najít musí kdo to napíše i nějatej ten malej zápor...Dále bych taky moh něco napsat o převodovce Vario, Fendt s ní měl taky těžkou cestu, když přesvědčoval svoje zákazníky převodovkou, kterou jiný traktory neměly a je viděť že to špatná cesta nebyla - jo je to bezesporu hodně zajímavej vynález, ale kolik lidí tady ví, že ji Fentd nevyvinul?? Je to práce firmy steyer,, Fendt jí za hodně zajímavej okolností získal (jen co mí říkal prodejce víc nevim) a zdokonalil jí, ale původně jí taky nevyvinul...
Ale ještě se taky vrátim ke svýmu předchozímu příspevku a nebudu tady psát slohovku na téma Fendt. Byla to opravud reakce na Honzu S2, která se dala odě mě tak trochu očekávat, já jsem taky čekal, že se na můj příspěvek ozve jako první jirka a stalo se....
A poslední věc co napíšu je, že k traktrorům fendt necítím žádnou antipatii a ani je nehodlám na FW nijak poškozovat protoře to jsou hodně dobré stroje, ale vždy když se začne diskutovat na téma Mercedes traktor- budu já mezi prvními kdo bude psát proč??...
smile smile smile
Ještě omluva za překlepy a chyby ale o půl jedný v noci po mě nidko nemůže chtít zázraky..smile smile
Honza.S2   21.08.2007 08:39:47
Všechno cos napsal je tvůj názor. To ti neberu. Ale hodně ses spletl s tou převodovkou. Nevyvinul ji žádný Steyr ani jiný výrobce, ale možná se budeš divit tomu že ji vyvinul čech který pracuje pro Fendt. Tahle převodovka byla první. Steyr a ostatní pokud si pamatuji tak přišly až později.
jirka   21.08.2007 08:41:53
Zlobte se na mě jak chcete, ale tohle je trošku nepodstatné, ne? Důležité je, komu to nejlépe celkově funguje. A to je, co si budeme nalhávat, Fendt.smile
TomášJ.   21.08.2007 10:11:31
To HOnza.S2 nebudu se s tebou hádat, ale s tou převodovkou se nepletu, neřek jsem že steyr vyvinul, přesně tu převoduvku co má teď fendt, ale steyer byl první...Jo a ještě něco vím, že jí Fendt uvedl na trh jako první,,smile ale to neznanemá, že jí taky první vyvinul...smile
rado79   21.08.2007 11:12:47
Princip diferencialnej bezstupnovej prevodovky je dost stara a znama vec.
Fendtu sa tomu podarilo vychytat vsetky "muchy" (dufajme)
a dokazal to natlacit na traktorovy trh ako prvy.
Dalsia vec je to, ze Fendt neponuka ziadnu alternativu k bezstupnovej prevodovke ako to robi konkurencia.
Honza.S2   21.08.2007 11:51:13
Nepodstatné to celkem je... Ale přemlouvat mě o tom nikdo nemusí. Jen pro upřesnění(snad se nebude nikdo zlobit a zhltne to) ji vyvinul Ing. Robert Honzek, dokonce ji má patentovanou výhradně pro Agco Fendt.
libor   21.08.2007 21:13:43
Ano byl to čech a u zetoru ho nechtěli a tak dělá pro Fend
Macek   27.08.2007 10:32:59
to TomášJ:moc by mě zajímalo,jak si došel k té ceně 5,3 mil. Kč v základní výbavě.I když je kurz koruny jednou takový a jednou makový,tak 5,3 milionu za základní výbavu je holý nesmyslsmile
johan   25.09.2007 17:01:29
hele to co taha potrebuje 80koni po metru smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0098109245300293.s