Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
maclos   15.04.2009 13:45:25
Bude mať tento stroj aj Yara senzor a GPS?
Filip_SK   15.04.2009 16:17:19
zaujimavesmile ...podobá sa to na MB Unimog akurat ze to nema "nos"
jenda 77   15.04.2009 17:31:14
Zajímalo by mě, jakou může jet s timhle obutím rychlostí, klasická osmdesátka to asi nebude a jestli to musí být zaneseno v TP?
marcelbb   15.04.2009 19:12:39
Zaujímalo by ma či k tomu existuje aj nejake rozmetadlo maštalného hnoja???smile
Standa Kučírek   15.04.2009 23:18:06
Proč by nemohl jet 80? Podívej se kolik jezdí Fastrak na šípovém vzorku... smile
jenda 77   15.04.2009 23:30:53
No protože fastrac zřejmě nedosahuje takový váhy, jako naloženej náklaďakám a nebude mít tak vysoko těžiště, tudíž by to mohlo při tý osmdesátce celkem slušně klouzat. A nevim jak by se na to tvářili četníci, kdyby toho Mana zastavili, přeci jenom berou fastraca pořád jako traktor. Taky je asi otázka jestli na něj dají potom klasickou sklopku a budou ho používat v dopravě.
Martin Hruška   16.04.2009 12:27:02
Pokusím se odpovědět. Tato verze je určena na rozmetání hnojiv a vápna. Aby mohla jezdit po poli, jsou zde pneumatiky 600/45-22,5" Alliance radial ,vepředu 445 mm guma.
Díky schválení gum na 70 km/h je elektronicky omezena rychlost na 70 km/hod s těmito pneu. Vedle toho dostane podnik normální silniční gumy, nechá si udělat korbu a přívěs a bude jezdit jako normální náklaďák. Jedná se o omezení z důvodů schválení gum, které mají max. nosnost při určité rychlosti.

Hlavní nasazení tohoto stroje ale bude na poli.

Jinak úpravce MANu nabízí tato auta jako tahače na tahání senážních vozů a cisteren, dokonce i s mechanickým náhonem. Pokud zde jsou speciální radiální kola, pak může jezdit i 90 km/h.

Tohle auto je normálně děláno na rychlost 110 km/h.
jenda 77   16.04.2009 16:19:15
Pro MArtina Hrušku: děkuji za upřesnění, já si to myslel, že je to auto hlavne na práce v poli, chtěl jsem se právě zeptat zda ho budou využívat i v dopravě a budou ho muset přezouvat. Ono na těhle gumách by to při vyšších rychlostech byl asi docela slušnej hukot.
Jen jestli se můžu ještě zeptat jakym způsobem se tam ten omezovač přenastavuje, zda se to nemusí celý přehrávat atd. Odpovězte klidne na SZ . Děkujismile
chomyz   16.04.2009 16:32:04
No ty pneu mě taky zajímaly, variantu s možným přezutím na klasiku jsem ani nepředpokládal - asi to nejde jen jednoduše přehodit ráfky? Předpokládám, že je nějaká spec. úprava náprav na výše uvedeném stroji. Nebo pak jen shodí Alliancku a nahodí tupláky?? To by bylo hodně promakané...
Mohu ještě dotaz, v jaké kategorii je to zařazeno - předpokládám N3G?
Martin Hruška   17.04.2009 09:59:00
K tomuto autu jsou připraveny silniční pneu, vepředu úzké a vzadu dvojité.
Vůz má mezirám s nasazeným mailerem, hydrauliku a brzdy pro přívěs, na autě je ve dvou místech připevnitelný závěs.

Brzdná síla auta se nemusí přestavovat, protože pneu mají podobný průměr. Co se musí přestavit je omezovač rychlosti, protože pro Alliance je nastavena hraniční rychlost 70 km/h. Nastavení rychlosti provede MAN servis.

Vůz pro zemědělství je speciálně upraven jedním z mála specialistů na přestavby vozů MAN do zemědělství. Auto od nás je opravdový speciál.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.006443977355957.s