Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Filip 90   12.05.2009 12:24:35
Hm hezká kombinace. Já zas jednou viděl jak s ní táhly HTSku cisternu bohužel jsem neměl foťák.
živočich   12.05.2009 15:42:50
Jak by vypadal K 700 A asi třeba s ZDT20
verek   12.05.2009 16:20:11
živočich : To nevím ale někde na netu jsem viděl K700A s tridémem Fliegl - velmi nádherná kombinace.
žluťas   12.05.2009 16:26:54
Pěkná kombinace. Něco jako starší Fastrack s tandemem Fliegl smile
Jirka K.   12.05.2009 18:15:26
to verek: Kirovce s tříosým FLIEGLem (kterého zřejmě máš na mysli) agregoval donedávna jeden podnik v Plzeňském kraji. Bohužel se nám tu nikomu tuto nevšední kombinaci nepodařilo zachytit.
(jak se říká: tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne . . .) smile

"Ucho se utrhlo" a od loňského roku už oba tridemy zapřahají traktory JCB Fastrac nebo John Deere 8420 a Kirovec si vychutnává zasloužený odpočinek (tedy co se dopravy týče).
verek   12.05.2009 19:54:50
Jirka K. : Bohužel, byli to fotky z Německa. Škoda, že to nemůžu najít. Viděl jsem to někde na foru.
Bugoo   12.05.2009 20:58:59
kírovce s flieglem sem taky podkával cestou do školy vypadalo to dobřesmile
Jirka K.   12.05.2009 23:18:16
to verek: mám na mysli fotky německého fotografa, byly zveřejněné na nejmenovaném německém webu, focené ale v ČR ! ( v roce 2007)

(odkaz na ně přes SZ nebo si dejte tu práci a hledejte na našem FORU)
chomyz   13.05.2009 16:22:11
Velmi zajímavá soupravičkasmile Může mi prosím nějaký znalec Škodovek osvětlit, proč se tento traktor v dopravě nepoužíval (pominu-li Fortise)a nepoužívá ani na sklonku kariéry? Je to kvůli kloubovému řízení nebo chybějícím vývodům/závěsům na něco nebo kvůli nějakému specifiku téhle mašiny? Díky
Libor169   21.05.2009 09:49:04
Docela zajímavá otázka od chomyze. Taky jsem nějaký čas jezdil se škodověnkou a proto mě otázka zaujala. Moje vysvětlení by bylo. ŠT 180 byl tahač. A v jeho vrcholné době neměl čas na odvětví dopravy. Jelikož nic silnějšího krom kirana nebylo, tak jeho hlavní pole působnosti byla orba a příprava půdy. Ty co byly v přípravě půdy, tak většinou jezdily na dvojmontáži a ono přehodit všechna čtyři kola, nebyla práce na hodinu. A s dvojmonážema to bylo trochu široké. Potom na ty devítituny stačily 160tky. Ale pamatuji si že byl rok, že jsem i já se škodovkou zasáhl do odvozu řepy od Holmera. Jenže to byl už listopad a vlhko. Tak se posháněli všechny silné traktory včetně ŠT. Někde na FW jsem taky viděl ŠT s valníkem při řepách. A někde na německém webu jsem viděl ŠT s trídemem, ale byl to model.smile
chomyz   22.05.2009 17:07:38
to Libor169: Díky, já ani nemyslel za starých časů, to byla doprava úplně někde jinde, spíš tak někdy v době, kdy už mnohde Škodovky z polních prací vytlačovaly západní traktory (v té době často ještě kupované bez vzduchu a závěsů) a začly se objevovat větší návěsy/přívěsy. Šlo mi hlavně o to, zda to lze teoreticky agregovat z hlediska závěsu a propojů. Zřejmě ano, převodovka byla automobilní, takže hlavní problém byl asi v tom kloubovém řízení?? Nebo to nikoho nenapadlo - to bych se divil když vidím některé agregace které se zde objevujísmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0065381526947021.s