Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Jakub Rozum   22.06.2009 13:58:39
Krasavecsmile
JD8200   22.06.2009 14:02:39
dyt je to stejné až na maličkosti
Filip_SK   22.06.2009 16:50:07
ako vidim celkom dobry novy design mu dali, na takeho prcka celkom vysoky vykon
challengerak   22.06.2009 16:52:23
Tak ono co taky měnit na nejlepších pásákách na trhu... smile
Ale nový je interiér kabiny, za tu přístrojovou desku by se nestyděli ani ve Star Treku :) hydraulika a něco s ISOBUSem. A hlavně jsou obě řady načipované na vyšší výkon :)
Filip_SK   22.06.2009 19:40:55
motory do toho davaju SISU nie?
len skoda ze do toho nedavaju plynulu prevodovku (aj preto pan Milata nakupil Fendtysmile ) od Fendt-a tu pouzivaju dokonca aj CASE-y a samozrejme vsetky znacky koncernu AGCO ale bez Fendt-áckej elektroniky

smile
George8030   22.06.2009 19:43:36
sice hezký,že má 355 koní,ale ať napíšou,od jakého kvaltu využívá teprve ty koně smile ... všude Challenger píše maximální výkony a i jiné firmy,ale plno věcí je JEN marketingový tahsmile ...jen mě nadzvihl ten komentář "nejlepší pásák na trhu" smile a znam člověka,co by tady dokázal kohokoliv utlouci argumentama,proč být hodně opatrný s tím "nejlepší pásák na trhu" smile
VonVagel   22.06.2009 19:46:14
To Fendt Trisix: Mas v tom trosku zmatek...Milata mel Fendty driv nez Chalangery,CASE nepouziva prevodovku VARIO,rekl bych tam bude motor CAT...
challengerak   22.06.2009 20:05:29
Takže začnem tím, kterej pásák na trhu je lepší než Challenger a hlavně proč? :)
2 George: Míříš asi na ochranu podvozku. Myslíš, že JD ji nemá?
Pásák ukazuje svoji sílu na poli. Tyhle věci jako je max. výkon od jaký rychlosti, jak dlouho vydrží pásy apod. sou prostě mimo mísu... :) Stačí se podívat na výkonnosti, spotřeby apod...
Motor i převodovka jsou přímo od CATu.
Zetor   22.06.2009 20:49:03
No chtěl jsem tu nejprve napsat nějaký výsledky ze zkušebny, ale on zrovna ten Challenger vychází celkem dobře. 875B oproti JD 9630T lehce větší tah, větší výkon, za to ve vysokejch otáčkách velká spotřeba, která se přibližuje k JD u nižších otáček. No jelikož zastávám názor, že u výkonných tahačů nějaký ten kůň a kN navíc nehraje roli, zůstává pak otázka, co že to bude rozhodovat o prodeji traktorů.... Podle mě servis a cena... A každý ať si udělá obrázek... No a u JD bych ještě vyzdvihl podle mě lepší navigaci... smile Tak závody začínají, letos je zatím stav myslím 1:1 (pouze Cčka a nepočítám předváděčky)... Tak uvidíme příští rok... Letos tipuju vítězství Chall, neboť jiný JD tu už podle mě nězačne jezdit... Příští, to by mohlo být zajímavé...smile
Filip_SK   22.06.2009 20:50:28
to VonVagel:ja viem ze ich mal skorej aj to ze challengery kupil neskôr ale v poslednej dobe ked kupoval traktory tak preto kupil Fendt-y lebo maju Vario prevodovku, sice utiahnu menej scraperov ale maju Vario
ohladom prevodovky v case - chod sa opytat servisaka do firmy Traktory Morava-neviem ako sa uz vola ten clovek

to challengerak: vien ze prevodovku maju od CAT-u ma tusim 16/16 stupnov
deutz215   22.06.2009 20:56:08
takže traktory Case, NH, Steyr majú plynulú prevodku ( pre niektorých Vario) od ZF..čiže žiadna Vario od Agco, teda Fendt-u ..
George8030   22.06.2009 20:57:16
to challengerak: tak byl jsem v podniku ve středních čechách a tam si to MT 765 moc nechválili smile no tak mě přijde výkon docela ztěžejní,proto si ten stroj kupuju,abych měl zaručený nějaký výkon a né,aby mi Challenger uváděl klamavou reklamu a to nemluvim jen o téhle firmě!!! to samé jak dlouho vydrží pásy ...pro zemědělce,co si tuhle mašinu kupují,zase docela jedna z prioritních informací ... co se týče spotřeby,ty stroje se pohybují cca kolem podobných čísel! neřikam motory CAT jsou spolehlivé,ale taky neoplývají svým ekonomickým provozem zrovna,co tak sleduju od lidí smile neřikam,že JD je na tom lépe co se týče výkonu,ale normálně uvádí veřejně,že plný výkon je využit až od 8 převodového stupně ...oproti jiným!!! takže si myslim,že tady člověk ví co kupuje a né,jako když si jeden člověk koupil pásový traktor od Challengeru a nechal si ho změřit a byl strašně křekvapen,že tam ten výkon prostě neni ... výkonosti si zmínil ...nedokážu říct,kdo je na tom lépe,ale vzít dva pásáky o výkonu 500 koní a srovnat je v denním výkonu a spotřebě,tak si myslim,že z 75% to bude o obsluze!!! ... když s tim obsluha neumí,tak prostě bude jezdit za víc ...a to mam s JD 9530T vlastní zkušenost ... kdy bylo poznat sakra rozdíl v obsluze na spotřebě a výkonu smile a hodně nám k tomu může přispět i Michal Málek si myslim smile ...já neřikam,že JD je lepší,jen tady prostě tvrdim to,že psát o Challengeru,že má nejlepší pásáky na trhu,nevim zda je vhodné!!!
Jano SK   22.06.2009 21:04:16
TO GEORGE 8030: MT 765C ma maximalny vykon 355 HP pri 1.800 ot/min merane podla normy ECR-24 bez ohladu na to, ktory je zaradeny kvalt. Jedine elektronicke obmedzenie motora ma najsilnejsi MT 875, kde je plny vykon 609 HP az pri vyssom kvalte.
George8030   22.06.2009 21:10:43
to Jano SL: dík za přiblížení infosmile
jinak co se týče hodnot a toho všeho okolo co kdo naměří ve zkušebnách a na předváděcích strojích,tak je to moc fajn,ale praxe pak je stejně úplně jinásmile hlavně by ste museli otevstovat každý jednotlivý kus daného stroje a to je nemožné,takže pak je celá diskuze jen špekulování mě jen šlo o to,jak už jsem několikrát zmínil,že psát něco o nejlepších pasácích neni na místě!!!smile
challengerak   23.06.2009 14:06:11
Navigaci má od letoška Challenger novou, takže v tom problém nevidím.
Klamavou reklamu u Challengeru..., když si někdo kupuje pásáka. Chce ho stejně nejdřív vidět na poli. To je asi tak stejný, jako když někdo neví, jaký je rozdíl mezi powerboostem a max. výkonem... :) A vysvětlil to už Jano SK.
Pásy vydrží tak 2-3x víc než pneu... :)
Obsluha sice ovlivní dost, ale podle toho, jak mluvili lidi o JD, tak docela dost museli řadit... Takže to vypadá, že JD má míň automatizovanou převodovku...
Motory v Johnech mají nižší objem, takže s krouťákem na tom budou hůř.
xhlel   25.06.2009 09:57:11
Když to čtu, tak mě jen překvapuje, že nikdo ze zastánců žlutých neuvedl, že Challenger má mnohem lepší odpružení podvozku - Mobil-trac, a právě proto má lepší tahové vlastnosti než John.
carrera.rapida   25.06.2009 11:29:26
No trošku o panu Milatovi a jeho strojovém parku vím. Kupoval a kupuje si Fendty kvůli převodovce do zemních fréz, protože jako jediný traktor dokáže jet 0.3-0.4km/h na plný plyn, což je rychlost té frézy. Jinak se moc těší na trisix co jsem se bavil. A co se týká chalengerů 875b tak jich měl 8 co vím. Jeden stojí od podzimu u nás smile .... a koupil je kvůli tomu že chtěl něco, co by utáhlo 2 scrapery.(Fendt utáhne jen jeden). Tak se tam prodejci netrhli, byli tam od case s Quadtrackama, ale problém byl že když je zapříhli do scraperů tak se rozskákali. Není tam nic co by pružilo a jak se to rozskáče tak se to zastaví. Pak tam byli různí koláci ale tam je problém s šířkou s převozem a když to nemá 2montáž tak se zase zahrabávají. Takže asi tak.
Tomas1   25.06.2009 11:35:15
Tak u catu Bčka odpružení jako nic moc, oproti JD je to koza, celkem velký rozdíl...nevím jak ted ty Cčka...
carrera.rapida   25.06.2009 12:30:38
7Břada žlutých je opravdu koza .... asi kvůli ceně tam není podvozek mobi-track ... 8Břada už má tenhle vychytaný podvozek ... moc jsem s ním toho nenajezdil ale je krásně vidět, jak při jízdě pás poskakuje a kabina se vůči němu jen pohupuje ... je to hodně pohodlné .... svoje dělá i vlastní hmotnost cca 21 tun bez závaží... když jsme challenger vybírali, tak jsme zvažovali i quadtracka, má lepší tahové vlastnosti ... v zatáčkách táhne pořád stejně kdežto challenger ztrácí ... a taky je mnohem delší ... z toho plyne lepší rozložení hmotnosti.... ale problém je to skákání .... a pak taky délka ... cca 7.5m bez závaží už je docela dost .... s johndeere jsme srovnání neměli .... protože 2 máme a čím novější typ tím horší ....
.... před 3mi lety jsme vybírali mezi fendt 930 a JD 8520 a jak cenou, tak spotřebou tak i užitnými vlastnostmi vyhrál Fendt ..... Teď má najeto 3000mth a byla to super volba ..... ještě k tomu challengeru a spotřebě ..... měli jsme trošku strach ze spotřeby ale na jaře tahal 8m horsch terrano a oproti předchozímu fendt 930 TMS který je hodně úsporný byla spotřeba na hektar větší o cca 1.5l ..... jezdil po rovině 1450 otáček a pohoda ....
všechno je to o obsluze .... viz 2 lidi v JD7810 s 4.5m diskem lemken solitair .... jeden vyjede 300l nádrž za 8 hod a druhý za 12 .....protože jeden jede na 2100 otáček kde už JD žere jak tank a jeden jezdí 1800-1900 ... výkon stejný ..... je to jen o tom co zařadí za rychlost a jak moc zmáčkne plyn .... tohle všechno ve fendtu odpadá protože je tam TMS ......
dělá si to elektronika sama a líp než nejlepší traktorista ..... akorát je to složitější nastavit a tak s tím staří chlapi nechtějí jezdit ....
challengerak   25.06.2009 13:48:07
2 carrera.rapida: To s tím Fendtem do fréz UŽ není samozřejmě pravda, protože jak typ převodovky, tak její řízení (TMS) dostali od novýho roku jak Challenger, tak Massey... Case nemá zdaleka takový tahový vlastnosti jako Challenger (a určitě ani JD), ale skákání nemá s odpružením skoro nic společnýho...! :-D To je o dotížení... :) Kloubák na kolech bez dvoumontáží samozřejmě nemá smysl...
challengerak   25.06.2009 14:04:14
2 Tomas1: Sory, ale to co si napsal je vyloženě hloupost.

2 carrera.rapida: Že řada MT700 nemá mobil-trac si vzal kde? :) Samozřejmě že ho má :) Skákání - zase se musim opakovat, že to je o dotížení... Co ste za nim tahali, že vám skákal???
Tah v zatáčkách nechápu, na souvrati máš spuštěný nářadí? Pochybuju... Tahově je na tom z pásáků Quadtrack nejhůř. Už jen kvůli tomu, že má menší plochu pásů.
Co si napsal o spotřebě - porovnáváš kolák a kloubák, to je prostě neuvěřitelnej kec :) Jaký je rozdíl v prokluzu mezi pásákem a kolákem??? :) Spotřeby by se mohly rovnat leda tak hodinový, ale že za tu dobu udělá pásák nepoměrně víc, je asi každýmu jasný, už jen z nářadí co se za co dává...
carrera.rapida   25.06.2009 15:52:45
1)tak jsem studoval MT700B na jejich stránkách a podvozek opravdu má ... omlouvám se za tuhle informaci .... měl jsem to z druhé ruky od člověka co s MT700B jezdil když jsme byli na předvádění a říkal že 700 víc skáče oproti 800 protože nemá mobi-trac .... (njn důvěřuj ale prověřuj) ....
sypu si popel na hlavu

2).... ony totiž nejsou zatáčky jen na úvrati, kde samozřejmě je nářadí zvednuté a není potřeba tolik tahové síly ale z vlastní zkušenosti vím, že když něco táhnu MT800B a potřebuju řídit (korekce navazujícíh jízd) .... tak dojde k poklesu výkonu protože se musí jeden pás urychlit aby to zatočilo .... tohle u quadtraca není, protože řídí kloubem a z toho plynou lepší tahové vlastnosti při téhle činnosti ....

3)porovnání plochy pásu mezi CAT a CASE je problematické, protože jse víc šířek .... ale pokud vezmu konkrétní pásy na našem CAT 875B tak rozvor je 3000mmxšířka pásu762mmx2pásy=4.57m2, pro case je to složitější protože nevím přesně kolik je rozvor jednotlivých podvozků ale cca jsem to odhadl na 1600mm(pokud někdo může změřit, budu rád) při stejně širokých pásech tj.760mmx4kousky=4.86m2, to je malinko víc .... takže horší tahové vlastnosti má, ale ne díky menší ploše pásů ... já osobně si myslím že to je díky odpružení ..... stejně jako kolový traktor s přední odpruženou nápravou nebo ještě lépe s odpruženými polonápravami má lepší tahové vlastnosti než traktor z nápravou pevnou o stejném výkonu ....

3) spotřebu jsem porovnával s kolákem proto, že tahali oba stejné nářadí s plus mínus stejnou spotřebou na hektar a oponoval jsem george8030 který psal, že cat motory nejsou úsporné .... snažil jsem se to uvést na příkladu z vlastní zkušenosti ... že cat motor je úsporný pokud s ním jezdí obsluha, která to umí a využívá přesně tolik výkonu kolik potřebuje .... a hned jsem pochválil systém TMS kde tuhle práci převzala automatika ....

4)myslím že spotřeba na hektar se dá srovnávat, nevidím to jako úplný kec .... on totiž pasák pokud tahá horsch terrano a jezdí 15km/h jako fendt tak toho víc neudělá .... ale zvládne to se skoro stejnou spotřebou byť má skoro 2x větší výkon, to že je malinko vyšší je asi tím, že je těžší než fendt a když jede vozí si sebou 10t mrtvé váhy .... zase to nadežene tím, že nemá skoro prokluz .... taky by to chtělo o trošku větší zátěž od nářadí, protože motor je na cca 40% zátěže a to nepracuje v pásmu otáček s nejmenší spotřebou ... .... ale to už je jiná pohádka o tom že nejde koupit všechno najednou .... hlavně jsem tím chtěl říct že CAT motory jsou relativně úsporné a že hodně záleží na obsluze, jak jsem se snažil pak popsat na zkušenosti se JD 7810 a diskem

5) to že od nového roku už vario je ve více značkách traktorů vím, ale pan Milata je kupuje už dlouho a v té době kdy vybíral první, tak to byl jen Fendt, který zvládl na plný plyn 0.3-0.4km plynule a pak tuším ještě vyhovoval massey s dyna-VT ale tam byl problém se spolehlivostí při nasazéní s frézou.... napsal jsem to protože hodně dřív někdo řešil, že Milata měl nejdříve CAT a pak Fendt, tak jsem se to snažil uvést na pravou míru .... a ted už asi nebude přecházet, protože je s FENDTy spokojený, navíc je to otázka servisu a financování, které při takovém odběru jsou asi trošku někde jinde

6)dotížení traktoru aby neskákal má taky svoje meze .... Case quadtrack skákal když tahal 2 scrapery u pana Milaty(2x20t), byl dotížen co to šlo a jak jednou nadskočil tak už začal hrabat a zastavil .... bylo to při předvádění, když se vybíraly nové traktory a vyhrál CAT875B .... o tuhle zakázku všichni moc stáli a tak se prodejci CASE moc snažili aby ji dostali .... viz. ten pokus s jednomontážema na kloubáku .... který byl od začátku odsouzen k nezdaru .... smile
carrera.rapida   25.06.2009 16:18:59
... ještě takový detail .... asi by jsme tohle měli řešit ve foru a ne ve fotogaleriích ... nevím jestli se to bude administrátorům líbit .... jestli to chce ještě někdo řešit tak můžeme založit forum a tam to probrat ....
Polci   25.06.2009 16:26:15
Jen malou pozámečku k bodu 5) Dyna VT je převodovka od Fendtu, stejně jako u Challengera. Netuším, zda měl Massey problém se spolehlivostí při nasazení s frézou, ale mnoho dílů je shodných s Fendtem. Proto by mě pouze nástinem zajímalo, se spolehlivostí čeho měl problémy?
Pan Milata používal Fendty odpočátku již ve lesních frézách, je jedním z nejvěších zákazníků firmy Fendt, baví se přímo s firmou Fendt, servis si zajišťuje sám, jelikož má minimálně jednoho (teď už možná více) z nejlepších servisáků na Fendta v republice, financování netuším, ale nákupní ceny má jistě velmi zajímavé...Jestli je spokojený i s novými 936 by mohl říci pouze on sám či někdo z jeho spolupracovníků.
carrera.rapida   25.06.2009 16:40:16
2 polci: o massey toho moc nevím, jestli ta DYNA-VT byla již předloni vario od FENDTu a nebo to byla plynulá převodovka typu JD autopower .... jen jsem se bavil u pana Milaty, že zkoušeli kde co a že Masseye vyhovovaly zadání (traktor 300koní a plynulý pojezd) ale byl problém s elektronikou (ráno nenastartoval, někde nějaký studený spoj) a uložením vývodové hřídele pro pohon frézy .... možná špatný kus .... viděl jsem ho ve fréze zapříhlého u nás při stavbě dálnice .... práci zvládal, takže to bylo spíš o té celkové spolehlivosti a možná i ceně a servisu (ale to už jen odhaduju) .... u Milaty jsou velcí fandové FENDTu (asi oprávněně pro jejich využití nic moc vhodnějšího není kromě traktorů postavených ze stejných dílů jako FENDT, možná Xerion s převodovkou ZF a vyšším výkonem a možná trakcí ale s tím nemám zkušenosti a taky tam je asi problém s cenou) ... a na pásový CAT docela nadávají protože nesplnil jejich očekávání ..... jinak uložení vývodových hřídelů mění i na FENDTech .... ta fréza jim dává zabrat .... jen u Masseye to přiišlo dřív než u FENDTu .... hodně rozhoduje náklonnost k té které značce .... a u Milaty vyhrál FENDT .... smile
carrera.rapida   25.06.2009 16:56:47
... hlavně jde o to, že by Massey musel být výrazně lepší než FENDT .... pokud jsou jeho užitné vlastnosti stejné jako u FENDTu tak není moc důvod měnit a znova řešit servis a podobně ....
... když tam přijede nový traktor tak jsou k němu dost skeptičtí a museli by sednout na prdel že tenhle traktor je o hodně lepší než FENDT .... a to jde dost špatně když jsou konstrukčně téměř stejné .... proto zkoušeli CAT 875B a čekali od toho zázraky .... když se nepovedlo tak je ted prodávají ....
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.010365962982178.s