Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Adam 94   18.10.2009 21:06:10
pekna galerie smile
Standa P.   18.10.2009 21:25:06
můžeš mi říci co je na té galerce pěkného?? ! smile
TomášBoura   18.10.2009 21:26:02
Kudrne, nezávid. Jinak je to fakt pěkná galerkasmile smile
Standa P.   18.10.2009 21:27:00
vždyť je uplně nádherná smile smile smile smile
TomášBoura   18.10.2009 21:27:56
ted již máš pravdu.smile
Marek Němec   18.10.2009 21:28:00
Koukám že má na kapotě prodejce ,opravdu je to koupený přes PaL?
JohnDeere8430   18.10.2009 21:30:07
PaL tam montoval pouze navigaci.
RickJ   18.10.2009 21:53:15
Supr galerka (opět), hodně se mi líbí styl tvého focení, je vtom vidět nápad, super netradiční fotky. Jen tak dál.
Jo a abych nezapomněl, fotka č. 11 mě fakt dostala.smile smile
Matúš.V   18.10.2009 22:01:41
Nie som si na 100% istý ale ako P&L ho mohol predať Milo Zobina z Agrotechnik.

Kubo fotky sú veľmi pekné!
JohnDeere8430   18.10.2009 22:05:31
Matúš.V - psal jsem že P&L tam pouze montoval navigaci
xhlel   19.10.2009 08:44:58
Oujééé, už je to tu zase smile
Ochrana podvozku je u MT875 a řádově to funguje stejně jako píšeš o jelenoj... ty neupozorněnej zákazníku... smile
Lexion700   19.10.2009 10:05:07
Nádherasmile počítám, že ten carrier zvádl jako malinu. Pro takovej stroj co má skoro 600hp je optimální tak Horsch ATD18 nebo FG18. Ale nevím kdo by tu s tím jezdil?
carrera.rapida   19.10.2009 10:16:55
... ono těch 600 koní vypadá jako monstr číslo a že to nejde využít ale třeba 8m terano v pracovní hloubce 16 cm po první mělké podmítce u nás na jílovitých půdách bylo docela dost a že by měl CAT nějak navrch se říct nedá .... aby udržel 14 km pracovní rychlost tak jel v některých místech už opravdu na doraz ..... (ne, na spotřebu se opravdu neptejte) ... takže 18 m záběr je spíš do lehkých půd a nebo na mělkou podmítku (vi.z třeba světový rekord v podmítce, to se jezdilo pomalu v písku a hezky po rovině) ... to samé lemken gigant s rubínem 8m záběr ... když se to pustí do země tak proti kopci už moc rezerva není .... při snaze o ekonomickou jízdu (otáčky cca 1750/min) je ten motor poměrně lehce využitelný ... a pak se dá dosahovat i hodně dobrá hektarová spotřeba .... mám srovnání se stejným tahačem v sousedním podniku ..... tam s tím jezdí chlápek s jockerem 12m stejným jako máme my .... ale protože se mu to nechce nastavovat a nehledí na spotřebu (takže motor točí stabilně přes 2000ot.) tak má 7l/ha ... u nás cca 5l/ha ....
JohnDeere8430   19.10.2009 16:15:23
Musím že někdy má problém , jinak tahá Köckerlinga Vectora 9m v hloubce 25cm

Pásy sou široké 762mm.
GTA   19.10.2009 17:52:14
To George: Mě by jenom zajímalo, jaké poznatky a postřehy z praxe tě vedly k myšlence, ža tyto pásy jsou na přenesení výkonu 583 koní málo....Viděl si snad někdy, aby takto "obutý" pásak stále jen hrabal?Jistě, hrábne si kažý stroj, když se jede v extrému.
K tomu maximálnímu výkonu-když je to tak hrozné tajemství, tak kde si k té informaci potom přišel ? Informace typu "prý" a "zdá se mi" a pod. jaksi postrádají jakákoliv fakta.
Inu, je vidět, že jsi členem jiného fanklubu.smile
JohnDeere8430   19.10.2009 20:01:10
to GTA:Já ho viděl hrabat smile A stojí to za to!
GTA   19.10.2009 20:06:30
Tak jestli si viděl, tak ok.smile V jakých to bylo podmínkách, to byl nějaký extrém ne?Nebo jízda do zatáčky...smile
JohnDeere8430   19.10.2009 20:07:55
jízdy do zatáčky to jsou akorát ovratě což je hrabal skoro pořád .Jinak v kopcu v druhé podmítce si hrábne a někdy až moc že to ani nebudu radši psat.
Tomas1   19.10.2009 20:12:12
To je uplně normální, já to znám moc dobře z 765B...
GTA   19.10.2009 20:12:27
Jestli je to ten pásák(jako že asi je), který tahá při kypření ten 9m Vector, tak bych se ani nedivil, že mu v kopcích může docházet trochu dech a hrábne si.Přeci jenom devět metrů při kypření je už nějakej odpor, v kopci už extrémně.
JohnDeere8430   19.10.2009 20:16:15
Ano je to on .Teď ho netahal tak do hloubky , ale i tak si někdy hrábne no.
Jano SK   19.10.2009 20:55:37
TO JD 8030: To, ze nic oficialneho nenasiel o MT 865C - ochrana prevodovky podla podla zaradenych stupnov alebo rychlosti je dane tym, ze nic take nie je na stroji instalovane, nema to ziaden pasovy Challenger okrem MT 875C, kde klesa vykon na uroven MT 865C pri rychlosti pod 6 km/h...
Taktiez Challenger nema obmedzenie vykonu pri pouziti 3bodoveho zavesu alebo PTO a rychlosti pod 2 km/h ako stroje jedneho ineho vyrobcu...
Hamsa   19.10.2009 21:27:53
Třeba by Vám k tomu řekl něco pán co s tím tahá skrejpry a nějak moc to nefunguje při malých rychlostech.Jinak ještě jedna zkušenost s pásákem ať jiné barvy,pokud se ty koně opřou do Terána tak ho dokážou i dost poškodit.Při té síle motoru a přenosové síle a váze většinou tahač nepovolí,ale něco jiného ano a nehrábnul .smile
Jano SK   19.10.2009 22:20:25
Hamsa - nie je to tema do FW, ale pan co taha skrejpry vie, aka je odporucana pracovna rychlost tahaneho scraperu a aku dosahuje pri svojich mierne extremnych aplikaciach.
jirka   20.10.2009 06:37:52
Hele, Borci, narovinu. Tohle věčné napadání jen proto, jakou barvu trenclí člověk nosí, to je trošken přízemní. Popřemýšlejte a zkuste se nad tím pozastavit. Však je to uplně jedno. Jakmile se tu objeví s názorem někdo z prodejců, servisáků či šéfů firem, hned je něco špatně, páč "haní" něčí techniku. Ale nějak si neuvědomujete, že je to taky jen chlap a jeho zájem je stejný jako všech, co si sem našli cestu. Tedy zemědělská technika. Jasný, kopou za nějaký tým, ale to většina z nás. U nich je to profese. Ale určo to neznamená, že by je ostatní týmy nezajímaly. Takže ponechme barvy stranou. Lidi dělají práci a je důležité jak ji dělají, ne pro jako firmu. Taky mám na hadrech vyšito Fendt nebo Claas, ale pokud mi teď někdo dá klíčky od jelena, půjdu jezdit a rád, že poznám něco nového. Tak si tu nehrajme na barvičky a neberme do pusy první argument typu: "Ty jsi ten a ten, ty jsi zaujatý." To je jako když se neonacisti hájí tím, že jsou vlastenci. Jasný, drsný příměr, ale je to tak. Celkově, bylo by dobré, kdyby se komenty přesunuly k profesionalitě, ne k vzájemnému napadání. Však ti lidé, kteří jsou ochotni sem něco napsat (někdy po té smršti, jež se tu strhne, se jim už spíš upřímně divím) o tom něco vědí. A buďte rádi, že se sem věřejně přiznají, za jaký tým kopou. Je tu spousta rádobyhrdinů, kteří se jen schovaní za pseudoanonymitu internetu do kadého naváží. Proto je dobré si jich vážit.

Jo a ještě jedna drobnost, když už jsem se odhodlal sem psát. Je to k jinému tématu, ale nemám čas to pohledat. Tuším, že právě George8030 to tu nedávno nakousl. Měl jsme možnost letos strávit žně za volantem. Potkal jsme i kluky z FW. Jsem rád, že tam byli, páč zrovna oni, jak jsem poznal, dělají pěkné fotky, potud všechna poklona. Ale není od věci si promyslet, jak na to. Člověk pak za tím volantem nadává, kde všude se kdo plete a je to o strach. Jasný, chceme co nejlepčí záběry,ale třebas není od věci zajít za tím člověkem co jezdí a zkusit se domluvit ve smyslu, chci vyfotit to a to, můžete mi tak a tak najet? Nikdy jsem neměl problém, aby mi někdo vyhověl a ani já bych neměl problém vyhovět. Jasný,není to pózování na celý den, show must go on, ale také není účelem naflákat stovky fotek, ale třebas dvě, ale dobré. Je to tak bezpečné pro všechny. Zkuste nad tím popřemýšlet, něco už je kaskadérství. A nejhorší je, že když jsem ještě fotil, dělal jsem to samé. teď si teprv uvědomuji, jaký jsem byl hlupák.
challengerak   20.10.2009 09:40:06
To že ten pásák nemá tenhle výkon je prostě standardní Deerovskej výmysl. Kterej vychází z toho, že někde něco zaslechli, ale skutečnost nevědí a kloudně ani netuší. Opakuje se to tu každou chvíli...
smile
Ochrana je jen na MT875 při pomalých rychlostech. To je celý...
TomášJ.   20.10.2009 09:40:43
Jakube jak ty jsi se dokázal zvednou je až neuvěřitelné. No všechna čest. smile smile
Jano SK   20.10.2009 12:36:49
TO George 8030 - Mozes poslat tie vysledky z brzdy udiveneho zakaznika ( aj na SZ )? Zatial jedine objektivne o vykone strojov co som videl je test na Nebraska, ktory ma kazdy k dispozicii.
Michal CZ   20.10.2009 13:49:56
to George8030: Taky bych měl zájem o tyto "zaručené" informace od toho člověka z vyšších sfér zemědělské techniky. Je to někde publikované, nebo k dostání, nebo je to zase jedno z mnoha "měření" provedených dle požadavku objednavatele (a sponzora současně)?
A kde vzali tu brzdu na pásový traktor???
Honza.S2   20.10.2009 15:26:23
George8030 - to co píšeš "že plného výkonu je dosaženo až od určitého převodového stupně,z hlediska ochrany převodovky", tedy omezovač má třeba i Case Quadtrac, nebo alespoň tedy STX450, a je mezi zákazníky známo že to je i u Challengeru MT875. A myslím, že víš k čemu to u těch tahačů je, takže za tím žádné klamání zákazníků prostě nehledejsmile
Zetor   20.10.2009 16:13:08
Pánové, to co tady řešíte je trošku zcestné. Za prvé, ty ochrany při těch nízkejch převodovejch stupních jsou trošku zbytečný, protože zemědělskej traktor při těch rychlostech správně neprovozujete. Pokud chcete tahat podmítač na 4. kvalt, tak to je škoda nafty. Tyhle malý kvalty použijete akorát tak v tom skrejpru. To, že je omezovač v STX 450, to mohu potvrdit, také jsem to slyšel (a očividně tam je právem, když jsem se dozvěděl, kolikátou převodovku má ten kus, kde to odpojili), a to co říká George8030 o majiteli, který si změřil pásovce na brzdě, to také neslyším poprvé. A jelikož se tam dá očekávat tuhý soudní spor, tak nám asi těžko ty výsledky někdo dá, nemyslíte? Jinak nemohu potvrdit, jestli to omezení mají i jiné modely než 875ky. Ale pro zemědělství naprosto zbytečná věc, řešit ty omezovače.
Zetor   20.10.2009 16:43:50
No tak každej prodává jak umí... Já myslím, že těch věcí o kterejch se prodejci nezmiňují, bude víc... Ale to ať si každej rozhodne sám...smile Co se týká šířky pásů, tak u CATrošů jsem viděl jen několik 865ek, který jsou roztáhlý na portálech na větší šířku, ale širší pásy jsem neviděl. Oni by totiž přišli o jeden prodejní argument, a to 3m přepravní šířku. Holt Višňové je jiná kapitola, oni maj jinej přístup a šířku (správně) neřešej...
GTA   20.10.2009 17:17:25
Tož ale pořád jaksi nebylo řečeno, kde jsi přišel k oficiální informaci, že CAT ty omezovače používá(teda kromě nejsilnějšího modelu, o kterém je to známé), potažmo proč si pouštěl tyhle smyšlené informace mezi "širší veřejnost".Mě to přijde docela zvláštní, vyprávět komukoliv nějaké smyšlenky a nepravdy, ať už se to týká čehokoliv.
Zetor   20.10.2009 17:35:08
No i když se mě otázka přímo netýká, tak mě jedna věc fascinuje. Že o modelu 875 je to známé.... Tak když to bylo aktuální téma, tak to rozhodně známé nebylo, když ani majitel stroje, kterej si jich koupil několik, o tom nevěděl. Jen jestli se to neoznámilo, až když byl problém na světě... A jinak nevim, kde George uvedl, že se to týká jinejch modelů než 875... Resp kde řekl, že neměl na mysli jen 875ku...
JohnDeere8430   20.10.2009 17:44:37
To George8030: Tenhle catroš má přepravní šířku 3.2m smile
GTA   20.10.2009 17:56:28
Napsal-u Challengeru....Ok, jestli si pod tímto lze představit pouze jeden konkrétní model, tak jsem asi jedinej, kdo to hned nepochopil.
Kdy nebo komu to řekli, to se asi zjistit nedá.....a naopak.Myslím, že slovíčkaření není potřeba tam, kde je něco jasně napsané, takže nač spekulovat nad nějakým myslel, nemyslel a pod.smile
Já osobně nemam se zemědělstvím ani okrajově nic společného, je mi jedno, jeslti okolo mě jezdí stroje zelené, modré nebo bledě růžové.Je to jen moje hobby.Jen mě zaráží, jakým způsobem si tu čas od času musí někdo něco dokazovat a přihřejvat si vlastní polívčičku, většinou formou více či méně negativní kampaně oproti konkurenci.Fajn, ať vynáší do nebes "svoje barvy", poukazuje na jejich přednosti a pod.Chápu, že neustálá propagace je nutná a důležitá, ale nevím, proč to někteří dokážou pouze za pomocí negativních poznámek směrem ke konkurentům.(Inu, zřejmě inspirace u našich politických špičeksmile )
JohnDeere8430   20.10.2009 18:29:41
Papírový tvrzení . Ten pásák jezdí u nás co fotil Kuba takže vím o čem mluvim.smile
xhlel   21.10.2009 14:21:25
Zase jedna zbytečně vyhrocená diskuse...
MT865C má výkon takový jaký má a že by ho dosahovala jen za určitých podmínek je prostě jen pomluva a z toho to tady celý vzniklo.
MT875 se do zemědělství skoro nedodává, takže proto to možná "zemědělská veřejnost" neví. Nepotřebuje, když koupí MT865ku... Že by měly tyhle pásáky nedostatečně široké pásy je taky docela slušnej kec.
A provozovat kloubáky bez dvoumontáží je minimálně napováženou...
Jano SK   21.10.2009 15:17:01
To George8030 - moj posledny prispevok do tejto diskusie. Asi budem za zleho, lebo to bude osobne, takze mi to mozno zmazu.... Ak chces dat svoje komentare na urovnen p.Hrusku ( alebo koholkvek ineho ) a pouzijes jeho meno, tak sa snaz, aby aj obsah bol porovnatelny s menovanym!! Je tu ale zasadny rozdiel - p.Hruska pouziva na argumentaciu FAKTY, ktora pozna so svojej praxe. Ty si zatial uviedol DOMIENKY a NAZARY, ktore si od niekoho pocul, nic z toho nie je pouzitelne na akukolvek slusnu debatu, hoci im davas punc serioznosti "vysoko postavenou osobou". Nazory je mozne mat na design alebo chut piva, ale vykon motoru a pod. su exaktne meratelne hodnoty, ktore proste su alebo nie su take, ako ich deklaruje vyrobca, boli namerane na brzde a pod. Jednoducho ber to ako fakt, ze pasovy Challenger ma system ochrany prevodovky (vola sa MSPS) iba pre MT 875C ( do 7.prevod.stupna), pre stroje MT 865C a 855C iba ak sa objednavaju ako stroje v specialnej scraperovej specifikacii do 6.prevodoveho stupna. System sa aktivuje (znizi vykon motora), ak trvala prevadzka pri plnom vykone motora trva viac ako 2 minuty. Este inak povedane, ak sa aktivuje system ochrany, stroj nepracuje v spravnych podmienkach! Kedze sa jedna o 7.prevodovy stupen = 8.24 km/h alebo 6.stupen = 7.31 km/h, zjavne sa nejedna o polnohospodarske aplikacie, ako uviedol Zetor... HOWGH
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.013077974319458.s