Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Matúš.V   19.11.2009 20:19:47
podobne ako Oťas a Martin pekne zdokumentované!
Michal súhlasím s tebou, že niektorí popredný výrobcovia by mohli trochu pridať na marketingu a samozrejme aj prospektoch, čiže výzva na nás ktorí fotia radi a pekne.
simba na výstave určite bola.
Čo sa týka kinze tak agritechnicu ignorujú, ale myslím si, že v blízkm období ich začne viac zaujímať aj Západná Evrópa a ako to býva u kinze zvykom prevalcujú konkurenciu smile
Jano SK   19.11.2009 20:59:41
K tym prospektom taka poznamka - mal som moznost byt na BAUME ( vyznamom podobna vystava, ale na stavebnu techniku ) - skoro na ziadnom stanku velkych vyrobcov nebol ZIADEN papierovy prospekt - pozadie ale ma svoju logiku:
1. vsetko je na webe ( malo by byt u danej firmy..)
2. kto naozaj odborne nieco chcel, bolo mu to odborne vysvetlene
3. kto chcel nieco kupit nechal svoju adresu a dosiel predajca s podkladmi na konkretny stroj
4. ked sa spocita, kolko papiera sa vyhodi za rohom do kosa, rozdavaju sa zberacom radsej CD, kde su vsetky prospekty.
A to nebolo v roku 2009, kde sa setri na nakladoch.
Zetor   19.11.2009 21:12:07
Matúš to pochopil nejlépe, skrze prospekty jsem narážel na úroveň celého marketingu firem. Z těch jmenovaných ani ta kvalita internetových stránek není kdoví jaká... Prezentační videa, zkušenosti z provozu, atd, to je spíše rarita na oficiálních stránkách většiny výrobců, i dealerů, u nás i ve světě.

To Jano SK: myslíš to dobře, já vím, že ano, ale papírový prospekt má jednu nespornou výhodu. ARCHIVACE. Najdi mi na internetu jmenovitý výkon motoru pro JD 7710... To tak lehké nebude, že? Nebo pro jakýkoliv jiný stroj, který už není v nabídce. A těch otázek, kterých tu padlo na to, co znamená Evolution a podobně... Co já bych dal za prospekt k těmto starým strojům, například Lexionům...
challengerak   20.11.2009 09:27:26
Teda napsat, že tam něbylo nic moc zajímavýho!!! :D
Např. Challenger - úplně nový RoGator + nový TerraGator s plynulou převodovkou je nic? :)
A k těm prospektům... :) Ono je to těžký, ale když se projdu po Živce, Techagru apod. a vidim ty tuny prospektů, co sem bez smyslu rozdají, tak to nechápu. Všechno na křídových papírech, stran nemálo, kolik takový průměrný prospekt stojí? Pro firmy to sou peníze vyhozený z okna...

Pokud ti stačí výkon, tak JD7710 máš tady:
http://www.tractordata.com/td/003/td3210.html
Zetor   20.11.2009 09:40:43
to Challengerak: no tak expozice Challengeru je tam teda uvedená lehce neprávem, protože to byla jediná z AGCA, kde sem se dýl zastavil, hlavně kvůli Terra Gatorům. Tam jsem se i bavil s nějakejma lidma ohledně toho Rogatoru nebo pásovců na Slovensku. A to že ten novej Terra Gator má plynulou převodovku, to jsem nějak zaregistrovat nestihl, což souvisí s tím, že za den se to prostě stihnout nedásmile A co se týká té stránky, tak o té jsem nevěděl, takže díksmile
Jakub N.   20.11.2009 13:16:56
Rád bych zareagoval na otázku marketingu a hlavně na jednu z posledních vět od challengeraka. Pokud, jak je zde na FW vidno, jste takovým zastáncem značky Challenger a bojujete za ni všemi prostředky, tak se divím, že dokážete napsat větu typu, že kvalitní prospekty jsou pro firmu vyhozený peníze z okna. V dnešním období "krize", je právě vyspělý a promyšlený marketing a perfektní propagace značky a jednotlivých strojů jedním z nejdůležitějších aspektů, jak zapůsobit na potencionální zákazníky. Nehci se zde navážet do konkrétních firem, ale už jen pro mě, jako čistě neodborného návštěvníka takové výstavy, jako je agritechnica, ale každé akce tohoto typu, je na první pohled důležité, jak se zde ta a ta firma prezentuje, jestliže přijdu ke stánku nejmenované firmy, kde je u pultíku spousta hostesek, které se mě ihned v angličtině zeptají, zda bych rád nějaké informace, nebo co bych si přál a po krátkém rozhovoru na mě vybalí perfektně zpracované, speciální technikou vypracované dvd a špičkové prospekty, tak je to pro mě ihned impuls, abych se u této firmy zdržel déle, prošel si jednotlivé stroje, popř. se ještě poptal na cokoli...když ale jdu kolem expozice, kde na malém nočním stolku vidím pár papírů, na nich fotografie, které by zde na FW ani neprošly, tak se očkem mrknu co to vlastně je za firmu, ale dál se zde ani nezastavím!! Z mé vlastní zkušenosti vím, že pokud člověk a firma chce, dají se vytvořit prospekty, fotografie a videa na vysoké úrovni a cena je víc než přijatelná, někdy až podnormální(tak by si to zejména představovali české "firmy") a firmu to doopravdy nepoloží, ba naopak se to vrátí v podobě více potencionálních zákazníků. Prezentace, ať už webová, formou prospektů, různých akcí, které mají promyšlenou strategii...atd...to je v dnešní době jedním ze základů úspěchu!

Když trošku odbočím, vrtá mi ještě jedna věc hlavou, Annaburger a jeho dopravní technika je zde na FW vidět v podstatě každý den, počet prodaných kusů tedy opravdu nebude malinký, když jsem ale uviděl stánek, pokud se tomu tak dá říct, této firmy, byl jsem zděšen, že není tato firma schopná si nechat natisknout alespoň několika stránkové kvalitní prospekty o jednotlivých možnostech a typech. A přitom je to tak jednoduché, kvalitní produktové fotografie je zde na FW schopno nafotit již několik fotografů, dát tomu grafiku, jednoduchou, ale přitom elegantní, žádné přehnané efekty a přidat texty je otázkou několika málo hodin, připravit to pro tisk a vyexportovat v pdf pro tiskárnu....to taktéž i zde na FW zvládne několik jedinců. Nechci zde hanit tuto firmu, to v žádném případě, ale nedalo mi to, abych zde neuvedl tuto myšlenku. Takových případu, jako jsem uvedl teď, bylo na Agritechnice velké množství, bohužel ještě i horších a přitom ta jména firem nejsou zas tak neznámá.
challengerak   20.11.2009 13:55:59
:) Dík za pěknou úvahu :)
Jop, Challengery se mi líběj, proto mám i nick podle značky. O tom žádná :)
Nebudu se dlouze rozepisovat. Značky typu Chall, Fendt, CNH, JD atd. mají tohle dobře zvládnuté, takže tam s prospektama problém stejně není...
A třeba na Annaburgeru vidíš, že stroje se prodávaj víc z pole než z papíru nebo webu :)
Jen mě překvapil komentář k tý grafice. Já když sem tohle dělal, tak byla cena cca 200 Kč/30 minut. A to už je slušná řádka roků... to mi teda zas tak laciný nepřijde :)
Jakub N.   20.11.2009 14:02:41
Jasně, Annaburger se dobře prodává, o tom žádná, ale jen prostě pokud se tak prodává, tak by neměl zapomínat i na tuto stránku, protože z těch co znám, tak prostě slyším jen negativní reakce na jejich stánek a úvahy nad tím, co to vlastně je, když to řeknu takhle. A i když se to třeba nedotkne přímo prodeje, nevymluvíš mi, že to dobré jméno společnosti nedělásmile Co se týká ceny grafiky, ano je to poměrné drahý job, záleží ale právě na tom, u koho si necháš tu grafiku dělat, v mém komentáři, jsem to uvedl spíš v ohledu na možnosti několika jedinců zde na fw, kteří by to dokázali a nevyšlo by to dotyčnou firmu až tak draho, tak jsem to myslel, jinak samozřejmě souhlasím s tebou.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0065679550170898.s