Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Rasounek   20.06.2010 21:08:16
Fakt smekam jsem naprosto nadsen touto galerii, proste parada. Lahoda pro oko studenta fakulty strojniho inzenyrstvi. Opravdu bobmasmile
klaun   20.06.2010 21:11:05
nádhera!!!!smile krásná práce!!!!už jsem si v jednu chvíli myslel ,že jste se pustili do fungl novýho motoru ,a jak je vidět na dalších fotkách ,asi mu bylo na jednom válci dost horko!!!
Tadas   20.06.2010 21:22:34
Můžu se zeptat proč došlo k tak velkému poškození pístu a vložky válce??A čím jste dělali ty výřezy do bloku motoru??Jinak je to velmi pěkné a zas něco jiného než galerky z našich polí.smile smile
Jakub Medera   20.06.2010 21:38:31
Pravděpodobně došlo k odkapávání vstřikovače, což znamenalo velké teplo nad pístem, které vedlo k odtavení části pístu. Píst se zapekl do válce a ojnice i s pístním čepem se odtrhla. Ojnice potom vymlátila díru do válce. Ovšem tohle nevím na 100 %. Od Irisbusu jsme se nic nedozvěděli. Olej byl vypuštěň a vana vybraná, takže ani spodní část pístu tam nebyla. Jen podotknu, že se jedná o bezvložkový typ motoru, takže tohle znamenalo pro motor konec. Co se týče řezů. Nebylo to jednoduché zvolit technologii, protože standartní frézky používané na školách k výuce nejsou stavěny na tak velkou zátěž. Motor jsme nejprve úhlovou bruskou rozřezali u druhého válce a válec částečně odřezali, poté jsme zarovnávali na frézce každý kus zvlášt, přičemž kus 4 válců jsme každý den sundávali ručně ze stolu. Co se dalo, jsme nahrubo odřezali úhlovkou. Naše výuka skoro každý den do 15:15 a v dílnách můžeme být max do 17 - 17:30, takže jsme toho za den moc neudělali. Hodně nám pomohla 10-ti denní praxe. Ještě jsem zapomněl zmínit, že červená barva = místo řezu , bílá = sání , černá = výfuk , modrá = chladící kapalina , žlutá = olej.
Jirka11   21.06.2010 09:45:13
Velmi povedená práce Jakubesmile smile smile
Matúš.V   21.06.2010 09:57:41
perfektná reportáž!
Honza   21.06.2010 11:33:02
Smekám před klukama, který tohle dovedou. Jste fakt machři. Jinak k té závadě, bych tomu i věřil, že to přesně takhle bylo, protože kapající vstřiky jsou dneska běžnou závadou i u zánovních motorů a to hlavně díky dost nekvalitní naftě, které se dnes prodává téměř všude... Vím to z vlastní zkušenosti, stačí na motoru 50 až 100 tisíc km (někdy i o dost míň) a vštřiky jdou do kopru. A myslím, že u autobusů a zemědělských motorů, kde se podniky snaží nakoupit co nejlevnější PHM je toto riziko ještě větší.
Marek Němec   21.06.2010 15:15:01
No tak tohle je solidní maturitní prácesmile Parádní prácesmile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0065851211547852.s