Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
verek   04.11.2007 18:50:20
to musí být miliony ročně za na naftu ne??
Broník   04.11.2007 18:52:03
Výdaje za palivo jsou vhledem k našim podmínám v normálu.smile
Broník   04.11.2007 18:57:57
Pro K 700A: Záleží na podmínkách.Na jaře smyky odvádí práci pěknou.
TomášJ.   04.11.2007 18:59:14
to Broník z fotografickýho hlediska musim uznat, že si se hodně zlepšil. Galerka se mě líbí smile
Honza   04.11.2007 19:07:01
No když na to tak koukám, tak ten podnik docela chápu. Vzhledem k tomu, že mají jen takové silné stroje, tak zřejmě mají taky v podniku nářadí jen za tyto stroje. Pokud by chtěli obnovit park, tak by museli obnovit i nářadí a nebo koupit něco podobně silného, např. STXko a pod. Nevím, jak tento podnik hospodaří (dluhy a tak) ale kdyby pořizoval takové silné nové stroje a nářadí, tak by se jednoznačně dost fest zadlužil (leasing). To znamená, že pokud nemá v současnosti dluhy, tak má sice větší náklady na pohonné hmoty ale nemusí splácet půjčky. Navíc podle stavu polí určitě nebudou výnosy na špatné úrovni, takže za produkty něco vydělá a zbytek pokryje z dotací. Nehledě na to, že na těchto strojích si všechno opraví sami - žádná elektronika a pod. Beru to čistě "selským rozumem"
Zamozřejmně uvítám jakékoliv reakce na tento názor.
Pavel Toman   04.11.2007 19:08:17
Co se týče tý spotřeby. Je obrovská, ale družstvo na tom není moc dobrře. Takže nový traktor s menší spotřebou si dovolit koupit nemůžou. Galerka se moc povedla.
Broník   04.11.2007 19:12:23
To Pavel Toman: Špatně na tom nejsme,jen zatím není důvod ty traktory nahrazovat,tak proč měnit něco,co funguje?
Jirka K.   04.11.2007 19:20:28
to Pavel Toman: Velkej nesouhlas chlapče !!! Zajímalo by mě, kdes vzal info, že na tom jsou Janovice špatně smile Tipuju, že tak usuzuješ čistě jen podle strojovýho parku... Opak je pravdou - jako jedni zmála platí včas, co si člověk u nich nasmlouvá tak dodrží. Jedná se o fungující podnik s poměrně dobře zvolenou podnikovou strategií, ač mírně konzervativní v některých směrech (viz. např. již zmíněný strojový park).
Příště si něco nejdřív zjisti, než zahlásíš s prominutím takovej BLÁBOL, jak na tom jsou špatně !!!
Pavel Toman   04.11.2007 19:27:18
To Jirka. K: dozvěděl jsem se to od jednoho řidiče z Měcholup. Prý docela výrazně redukují živošnou produkci, což je v místních podmínkách docela sebevražda. Ale nechci se za někoho schovávat, řekl jsem jen to co jsem slyšel. O ZD Janovice jsem si osobně nezjistil nic. takže se omlouvám. smile smile
steyr_mx   04.11.2007 19:27:31
ja som pocul ze so spotrebou to neni az tak zle.....vraj ked sa vyrata spotreba na 1 ha je len o nieoc vyssia nez u dakej skoda 180 alebo zts 162
Jirka K.   04.11.2007 19:31:22
Doporučuju nepouštět se příště veřejně do rozborů, jak na tom ten či onen je finančně . . . (kdyžtak máme SZ, máme maily, dokonce něco jako ICQ).
Ale třeba se někdo z jejich vedení podíva dneska večer na FW, mrkne se na zkreslený info o nich a bude mít docela veselej závěr víkendu.

Zajímalo by mě, kdo "od nás" ti tohle povídal . . . Nesmíš věřit všemu, co někde zaslechneš, hmm. S tou živočisnou nemáš pravdu. Možná tak někde na horách by byla sebevražda od ní upouštět smile
Martin x   04.11.2007 19:46:43
Nevim kde ste přišli na to že je to žrout, U nás tahá radličkový podmítač a střídá se v něm s Fendtem 924 Vario a skoro vždycky vyjde na spotřebu líp Kirovets než Fendt. Ale záleží taky na řidičovi. Bavil sem se s jedním co dřív taky jezdil s kirovetsem a říkal že s bránama nebyl problém dostat se i pod 5 litrů/Ha. Stačilo to jenom mu nešlapat na krk. Jinak pěkná galérka, mě se kirovetsi líbí. smile
CASEák   04.11.2007 19:50:53
hosi tak aby bylo jasno, tydle krasavci zerou 100 na 100 ...(100 litru na 100 km)smile smile
Zetor   04.11.2007 19:58:33
Pokud Vím, tak Massey Ferguson 8460 taky žere 100 na 100, a to je o několik generací jinde. A ten Case na tom nebude o nic líp....smile Spíš bych to uváděl v l/ha.
steyr_mx   04.11.2007 20:00:55
no tak cesta je cesta tam aj nam steyr mx 240 zozral hodne myslim na 100km kolo 80 litrovsmile
Polnohospodar   04.11.2007 20:05:53
to CASEák: neviem odkedy sa pri polnohospodarskych strojoch udava spotreba na kilometre,vies to nejak objasnit?
Cisto teoreticky: zober za ne sedem metrove disky a prejdi s nimi 100km,spocitaj kolko to je hektarov a potom vypocitaj spotrebu podla tvojich cisel.Vyjde spotreba 1,4l na ha.To by asi bral kazdy.Ale tu sa spotreba udava trosku inac.smile smile smile
vasek   04.11.2007 20:26:14
To je zas debata. Docela by mě zajímalo, kolik z Vás diskutujících má alespoň nějaké praktické zkušenosti s Kirovcem. Bavíme se snad o spotřebě na hektar a né o tom kolik si vezme na kilometr. Jak už bylo řečeno, pokud řidič zvolí rozumný styl pracovní jízdy a má možnost zapřáhnout adekvátní nářadí odpovídající možnostem stroje, může se vejít do docela slušné spotřeby. A ještě jedna věc. Víte někdo jak je to u Kirovce s pohonem náprav? Pokud si dobře pamatuju, nechal se pohon zadní nápravy vypnout a třeba po silnici se jezdilo jen na předek.
steyr_mx   04.11.2007 20:28:14
to vasek: otec mi nieco take raz rozpraval ze s predkom sa jazdilo dobre....ale on mal skodovku 180
vasek   04.11.2007 20:34:30
to steyr mx: S jízdou po silnici jsem to myslel tak, že řidič mohl jet jen na předek pokud chtěl. Ale u Št 180 to bylo možné jen v případě, že ulít kříž, nebo celý kardan k zadní nápravě.smile
Polnohospodar   04.11.2007 20:50:04
Kirovec je traktor na ktorom som sa ucil jazdit smile ,skor som vedel soferovat toho obra,ako otcovu pionierku smile ,Ale to bolo este za sociku,spotreba nikoho vtedy nezaujimala,nadrze maju cez 600l,
(630-640l),pri podmietke s diskami to vydrzalo tak 20hodin.U nas v okoli sa uz nikde nepouzivaju,posledne stroje sa doviezli zaciatkom 90 tich rokov a tie uz tiez dozivaju.Motor vydzi,ale tie prevodovky pomaly treba kazdy rok opravovat.Treba uznat,ich slava uz zasla,vyvoj ide dalej,neviem kolki ste mali moznost sediet v kabine toho stroja,vyvojovo na urovni Zetora 6911,ale mna by ste do toho dostali len tak na nostalgicku jazdu.K tomu pohonu kolies asi tolko:hnana bola predna naprava,zadna sa pripajala ale podla toho co som poznal ludi co s tim jazdili nik to nerozopinal ani len na ceste.smile Neviem ako v Cechach ale u nas na Slovensku a aj v Rusku sa ten stroj vola KIROVEC a nie KIROVETSsmile smile smile
cehak   04.11.2007 22:16:42
to Jirka K. - má pravdu jedná se o podnik který není před krachem. Že mají tento vozový park je zapříčíněno jednak tím, že obnova by byla prakticky sebevražda a jednak, že vedení není zrovna nejmladší a mají konzervativnější strategii, s kterou neudělají žádné rekordy ale zaručují jim jistotu. Jenom pro zajímavost v jednou tom Kirovci mají motor z tanku. a to bych vám přál vidět jak jedesmile
FarmWEB   15.12.2007 18:48:59
Po přečtení přízpěvků vidím,že prakticky nemáte osobní zkušenosti s tím to strojem.
Začínal jsem na K700,nyní jezdím s K 7OOA na kterém máme najeto 20 OOOMotohodin,bez jediné větší opravy pominuli,letošní výměnu čepů kloubu.
Protože Kirovce používáme v orbě,tak používáme kola z K700,která se vejdou pohodlně do brázdy a mimo jiné přispívají k snížení spořeby paliva,která je nižší než byla u Š180N,kterou používáme nyní jen jako čelní nakladač a stohař.
Nádže na palivo má dvě pod kabinou z obou stran.Celkově na 55Olitrů jejich nevýhoda je že nejsou propojené a tak se z kabiny musejí přepínat,protože přepad jde jen do levé nádrže.Tak že se může nezkušenému řidiči stát že mu dojde nafta a přitom jednu nádrž má plnou.
Kirovec má převodovku plně řazenou pod zatížením bez použití řídící jednotky jako to mají Case -Steiger pro Americký trh,tedy žádná elektronika.Jen dvě páky na řazení a jedna na dvě skupiny vpřed a jednu skupinu vzad.
Kabina nezapře dobu před 35roky(kdy vyjel prví K700),jen naklápění volantu tehdy předstihlo dobu.
Odpojení pohonu zadní nápravy pro jízdu po silnici byl standart.
K700 měl ještě přední nápravu odpruženou listovýmy pery,tak že jízda po silnici při rychlosti 45km/h byl opravdový luxus,o kterém se tehdejším konkurentům ani nezdálo.
U K700A a dvanáctiválcového atmosferického K701 přední náprava odpružení nedostala,přesto jizda kolem 40km/h je klidnější než u Case STX 480,který se kolem 32km/h nechová nijak přesvědčivě.
Ekonomika provozu se nedá s novýmy stroji podobné konstrukce nebo výkonu srovnat,protože už pořizovací cena je astronomicky nižší než u konkurence a ani výměny olejů a s tím faktůry za filtry se nedají s konkurencí vůbec srovnat.
Doma taky jsme nejdříve modernizovali budovy a technologie živočišné výroby,nové zahraniční traktory máme ty které používáme téměř denně na výměnu Kirovce dojde až nakonec,protože je to těžký traktor používaný jen v přípravě a setí,či orbě.
Kdybychom měli jít opět do kloubového traktoru,tak jedině do nového Kirovce 710,ale spíše bychom za něj pořídili nějaký klasický 250-300koňový traktor,aby mohl být výce účelový.Neboď nové modely kloubových traktorů jsou určeny převážně jako tahače na pole a svou šířkou mají omezenou pohyblivost po silnicích.

farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0081820487976074.s