Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Loadal   01.11.2010 21:04:21
Ten nahrabovač ten to musel spíše rozhazovat ne? když tam není žadná zastěra nebo deka ? a kolik to má vlastně záběr? jinak super galerka
téesák   01.11.2010 21:07:35
tak už podle názvu to má 9 metrů a nevim proč by to rozhazoval a trochu širší řádek ti nevadí, mě by spíš zajímalo jaký má požadavky kuhn na výkon a jaký má výhody oproti ROC kromě toho že umí středovej řádek což je podle mě zbytečný
Fendtistka   01.11.2010 21:10:23
to Loadal: řady rozházené nebyly, nahrabovač dělal velmi pěknou práci a záběr tutoho stroje je 9,1m, požadovaný výkon je 140 koní. Ostatně mam nachystanou galerii jen na ten nahrabovač, tak tam tu práci uvidíš lépe.
neznalek   01.11.2010 21:24:24
opět vydařenésmile letos 870ka nesenážovala? Jen se divim, že to vozili zase nejmin 15km daleko....
Fendtistka   02.11.2010 06:21:06
to neznalek:děkuji a máš pravdu, jen škoda toho letošního počasí a teď nemyslím, jen senáže. 870 senážovala, dělala louky smile co jsme zahlédli
GTA   05.11.2010 09:12:57
To Pepe: V Nizozemí pásy na řezačkách vidět lze, ale to nebudou originály.Ovšem tam jsou při sklizni kukuřice většinou extrémní podmínky.
Jedním z faktorů, proč se to nedělá, bude určitě cena pásového podvozku.Řezačka taky není tak široká jako kombajn, takže i s hodně širokými pneu se lépe pohybuje po silnici.Dalším důvodem bude fakt, že např. Jaguar 900 váží bez adaptéru nějakých 12 tun, oproti tomu Lexion 600 bez adaptéru asi 17 tun, k tomu nabouchá ještě skoro 10 tun do zásobníku.Takže rozdíl hmotností cca 15 tun ve prospěch řezačky.Při volbě vhodných pneu (případně ještě se systémem dofuku) nejsou u řezaček pásy potřeba.
OŤAS   05.11.2010 11:12:18
Viděl jsem na firemní prezentaci CLAASe někdy okolo roku 1994, to bylo v době kdy nabíhala u řezaček série 800, speciálně upravenou řezačku 880 pro zákazníka z USA,který měl požadavek na pásový podvozek. Tou dobou bylo vyrobeno několik kusů kombajnů COMMANDOR 228 s podvozkem CATERPILLAR, takže takhle vyřešili i tu řezačku a mimo to měla ta řezačka v závěsu za sebou další dva takové podvozky jako z prvních sérií traktorů CAT Challenger,vzájemně propojené a přizpůsobené na přepravu velkoobjemových kontejnerů. Dohromady to byl takový pásový vláček, který byl samostatný v poli , a na souvrati se přehazovaly kontejnery na odstavné nohy a přebíraly si je silniční trucky. Tenhle systém byl ohromující a největší problém v provozu tohoto spřežení bylo uchladit to kvantum hydraulického oleje potřebného na provoz hydromotorů podvozků, takže řezačka měla dost netypickou kapotáž, které vévodil obrovský ventilátor a chladiče.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0066318511962891.s