Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Zetor   12.05.2011 12:49:25
Zajímal by mě nějaký oficiálnější důvod, proč se v tom nepokračovalo... Přeci jenom ostatní firmy to nabízí a to poměrně dlouhou dobu...smile
Proxima   12.05.2011 18:19:43
To netuším, na strankách výrobce jsem nic nenašel, ale řekl bych že Bergmann to měl dřív něž nějaký Annaburger. Jelikož tyto návěsy jsou v podniku od roku 2005. Ale co jsem slyšel tak jsou problémy s výtlačným čelem. smile
Honza.S2   12.05.2011 18:36:02
Tohle dokonce není ani nástavba přímo Bergmannu, je to od jiného dodavatele. Původně to mělo být jako výměnný systém. No a co mám informace několikrát ověřené, vždy stejné rovnou z podniku, tak je to spíš trápení tyhle dva návěsy. Problémy s čelem, vytláčení hmoty, výška vozu, stabilita atd.
Zetor   12.05.2011 19:05:33
Tak já měl spíš na mysli Fliegl... Tu výšku a s tím spojenou stabilitu bych tipoval také jako problém.
Martin Hruška   12.05.2011 19:38:27
Taky se pokusím přidat něco podnětného do diskuze, protože o tomto případu vím své. Před časem jsme v Unčovicích předváděl SchubFix HTS 22.18 na hydraulickém odpružení. Jezdil s tím starým Case IH několik dní, bez problémů vycouval na žlab. Takže jen info pro Proximu, že Annaburger byl i prakticky zkoušen v Unčovicích. Kolega mechanizátor si vybral jinou firmu s úplně jinou technikou náprav a tak to vypadá jak to vypadá.
Když se podíváte kde je zadní otvor a kde je spojler, bude vám jasné kde mohou vzniknout první problémy.
Ta nástavba viděla firmu Bergmann možná v lakovně nebo několik hodin. Původem od holandské firmy Evers, stejně jako HAWE. Vysoké postranice znamenají také vyšší těžiště a proto musí mít tento vůz s těmi nápravami co má pořádné problémy na mírném svahu se stabilitou. Je to můj názor a zkušenost. Spíše než prototyp firmy Bergmann je to prototyp firmy P+L. Vůz jsem si prohlédl na dvoře v Unčovicích před řadou let.
Matúš.V   12.05.2011 20:16:04
Bergmann upustil od tohoto systému pre zmienené dôvody. ďalší bol váha tohoto vozu keďže bergmann ide cestou ľahkých senážnych návesov.
Možno by bol tento voz zaujímavejší na hydropneumatickom podvozku, ale to je len úvaha.
Nie som si úplne istý, ale evers pravdepodobne dodáva korby aj pre kaweco a sgt. ak sa mýlim tak ma opravte.
Proxima   12.05.2011 21:25:31
Tak díky panu Hruškovi za osvětlení, o Anně v Unčovicích jsem vážně nevěděl. K té vratkosti, o moc vyšší jak obyčejný tridem výměnný systém Bergmann to není. Ale osobně si myslím kdyby tam byla náprava navíc a delší vana, tak by to stabilitě pomohlo. Taky je pravda, že ta vana na tom dvounápravovém podvozku je uložená vysoko... S vratkostí si chlapi asi hlavu nelámali, když jsem viděl ty rychlé výjezdy z pole a návěs jak je nakloněný smile Pokud vím tak je na obilí ani nepoužívají ... Výhradně jen na senáž a siláž.
libor   15.05.2011 21:24:01
Používáme je na obilí,řepku,kukuřici,senáž,hnůj. zatim jsme to nepřevrátily kolíbe se ale drží - nesmíme se dívat za sebe.
Proxima   15.05.2011 21:33:46
to libor : Jak je to s těsností čela? A výtlačným čelem, já se doslechl z okolního podniku, že docela nespokojenost. Mohl by jsi nám to přiblížit?
libor   16.05.2011 05:54:51
při řepce tam trochu proteče tak kyblík za den
Proxima   16.05.2011 12:18:29
Takže jedna bába povídala... Dík za upřesnění, jeden kyblík za den to je formalita smile
libor   16.05.2011 21:03:01
trochu problémy s čelem tam jsou je to systém s popeláře. je tam taková hydraulická spleť . Měl jsem tady přímo Němce dělaly tam úpravy a jde to ted mi odešlo čidlo (koncák) za 2 hodky opraveno. Jinak není problém vytláčet v dole je to i výhoda sklopka se dost naklání při sklopení když zůstane vyset u vrchu je to dost nebezpečny mě tyto problémy nezajímají přijedu vytlačím a jedu a taky vytlačim i na místě.(neroztahám to). stabilita jak se to vezme naklání se to hodně ale zatim jsme to nepřevrátily až na spadnutí do příkopu (chyba řidiče). problém je výška mohly to vyřešit zmenšením a radši protažením a bylo by to supr. nebýt KNB s univerzální lopatou asi by sme neměli čim nakládat . ale dá se zvyknout.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.01065993309021.s