Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Ondra A   20.05.2011 13:53:55
Koukám, že se pomalu začínají do ČR dostávat. Co jsem slyšel jeden už má svého majitele v Hradci králové smile
ErroRiq   20.05.2011 15:45:37
Podla mna ta spotreba nie je ziadny zazrak. Kedze predpokladam je to iba spotreba nafty. Pripocitat k tomu ad-blue a si na rovnakych cislach, ked nie horsich. Inak tato zostava sa mi velmi paci. Tu vidno naco bola okrem dopravy 939 konstruovana. Nie na zvysovanie zaberov ale na vyssie vykony zvysenim rychlostismile
Jano SK   20.05.2011 16:04:55
ErroRiq: Trochu matematiky:

1. spotreba nizsia o 2 l ( 12 l / ha ) t.j. povodne 14 l/ha = 14.3 % nafty menej.
2. Adblue spotreba cca. 7% spoteby nafty ( presne vie asi vodic )

cena nafty bez DPH: 1,2 EUR/l
cena Adblue bez DPH: 0,3 EUR/l

Rozdiel na 1 ha:

povodne 14 x 1,2 = 16,8 EUR / ha
s Adblue: (12 x 1,2) + (12 x 0,07 x 0,3) = 14,7 EUR

Rozdiel je 2,1 EUR / ha v prospech AdBlue pri dnesnych cenach.
honzabru   20.05.2011 16:45:24
Druhá a třetí fotka se mi velice líbí. Třetí fotka je zejména barevně přesně trefená. smile
ErroRiq   20.05.2011 17:13:27
Jano SK: tamto bol iba moj laicky odhad. Dakujem za presny vypocet. Podla toho vyzera potom SCR technologia velmi priaznivo a velmi by ma zaujimalo preco potom vyrobcovia sli v predchadzajucej norme cestou EGR. Samozrejme viem ze SCR je drahsie, ale aj vyvoj EGR nieco stal a skutocne potrebny bude az o par rokov.smile
Zetor   20.05.2011 20:21:54
To Jano SK: ta nižší spotřeba není díky AdBlue, ale díky vyššímu výkonu a lepšímu přenosu na podložku!!!

Samozřejmě každému je jasné, že AdBlue a podobný hovadiny je cesta do pekel. A seriozní prodejce traktorů vám na rovinu řekne, ať kupujete, dokud to tyhlety serepetičky nemá, protože pak nikdo neví co se stane.

To ErroRig: Máš pravdu v tom, že to není o zvětšování záběru, ale spíše o vyšší rychlosti a výkonnosti.

Jinak motor narozdíl od 936ky nezakouří když je v tahu, tam je patrný rozdíl...
jarakasek   20.05.2011 20:48:23
Taky tam musím někdy vyrazit
rado79   20.05.2011 21:09:20
Zetor,
teraz predajca povie kupujte kym mam este kusy bez. Potom povie, ze to vlastne funguje a kupujte lebo to ma mensiu spotrebu.

statistika hladi iba na predane kusy, nie aku maju vybavu smile

pri kolkych podobnych zmenach (bezpecnostne predpisy, technologicke zmeny,...) ludia neverili a krutili hlavami
teraz sa nad tym nikto nepozastavi

cas ukaze aky to je krok, tak isto cas pomaha zabudat ...
Tom77   20.05.2011 21:27:42
Souhlasím s honzabru, mně se nejvíce líbí třetí fotka. Moc by se mi líbila ve wallpapers a myslím si, že by si tato novinka zasloužila samostatnou galerii. Mě by rozhodně potěšila.
Jano SK   21.05.2011 21:40:39
ZETOR: ja som len spocital, co bolo uvedene. Ale napriek tvojej skepse voci AdBlue si nemyslim, ze ta spotreba je nizsia iba pre silnejsi motor - rodiel vykonu motora 7 % a rozdiel spotreby je 14%. Co sa tyka lepsieho prenosu na podlozku netusim z coho vychadzas - ine pneu ?

Ci je AdBlue "cesta do pekiel" tiez neviem, ale kedze je moznost adblue alebo EGR a vsetci vyrobcovia motorov okrem JD a CAT isli do Adblue, asi vedia preco.

Inak to cmudenie ( a vyssia spotreba paliva ) bol ( je ) znamy efekt pri motoroch s internou recyklaciou ( Stage IIIa) - motory boli pridusene a cucli si nazad trochu spalenych plynov. To sa teraz odburalo, prave cez adblue mozu ist motory opat na optimalny vykon ( teplota horenie, spotreba ), ako to bolo Stage II do 2008 roku.
JENDA Š   21.05.2011 23:26:39
Zdravím chtěl jsem se prosm Vás zeptat zda někdo neví rozměr zadních pneu a zdali traktor nemá dofuk. Děkuji za odpověď. Jinak pěkná galerka.smile
Zetor   22.05.2011 00:59:34
To Jenda: Zadní pneu jsou Trelleborg 900/60 R 42. Dofuk nemá, ale tyhle nový traktory už by ho měly mít v nabídce přímo z fabriky. Ale snad to zatím ještě nejde, co jsem slyšel...
CBS   22.05.2011 18:48:38
EGR a SCR majú spoločné iba to, že pomáhajú znižovať emisie. Vplyv na soptrebu SCR má, ale je takmer zanedbaťeľný. Ak ti výde AdBlue nemal by byť problém s dojazdom bez. SCR je určite lepšia cesta ako EGR. EGR má vurčitých režimoch negatívny vplyv na spotrebu a zasiera motor karbónom.
Honza   23.05.2011 21:57:12
Zetor: co se týče AdBlue, tak s tím nemám zkušenosti u zemědělských strojů, ale poměrně značné zkušenosti s tím mám u Mercedesu Atego. Vozidlo máme na firmě od roku 2006, auto má nejeto 580 000km, tankujeme do toho naftu (ne ekodisel!!) a AdBlue, a auto pořád šlape jako hodinky... (přepočet na motohodiny si musí udělat každý sám...)
Je pravda, že pro majitele nebo provozovatele to nemá absolutně žádný význam, motoru to na výkonu nepřidá ani neubere, ale taky to neni ten důvod, proč to ve stroji je.
Od počátku je to kvůli snížení emisí a to opravdu funguje spolehlivě... A pokud to přijmeme jako fakt, tak by to mělo v podstatě prospívat nám všem. Jinak u menších motorů je to řešeno tak, že je tam zjednodušeně řečeno dvojí turbo a dvojí spalování splodin, takže se dosáhne vyšší normy euro aniž by se takovala tekutá močovina.
Jinak je pravda, jak se píse výše, že AdBlue v podstatě tankovat vůbec nemusí, a stroj jede uplně stejně... Ale nikdo neví, co do dlouhodobě uděla, ale je jasné, že emise budou uplně někde jinde.
Takže bych nebyl tak skeptický s cestou do pekel...smile
Jano SK   24.05.2011 14:47:44
Honza: Co sa tyka toho tankovania AdBlue - v novych traktorovych motoroch sa musi dotankovat, je tam cidlo - ak nie je AdBlue ( alebo odide cidlo ) klesne vykon motora, aby sa motor dostal do normy s emisiami, co moze byt aj 50% - tak na akurat na dojazd. Prve serie Fendt-ov 800 / 900 s SCR pre nemecky trh nemali toto obmedzenie, ale stroje vyrobene od aprila 2011 to uz maju vsetky a spatne by sam mal software zmenit aj na uz vyrobene kusy.

Dost vela sa AdBlue venuje DLG ( nemecky zvaz polonohospodarov ) - robili realne testy spotreby AdBlue voci nafte a vysledok je 5 - 10% s priemerom 7% spotreby nafty.

Takze zaujimave budu testy DLG, Nebraska a pod., ak to na tom budu motory JD EGR Stage IIIb, na reklamu EGR teraz davaju hodne vela penazi. Vsetko ostatne bude AdBlue, CAT v pasakoch Challenger ostanu terajsie motory StageIIIa ( motory C9, C15, C18 - dopredaj 2 roky), neviem co sa bude montovat do XERIONOV ( novy CAT C9.3 ?)
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0075900554656982.s