Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
chomyz   13.06.2011 17:27:11
Vida, to jsem ani nezachytil, že v Měříně už mají tolik kusů ř. 8600smile Mohu se optati, zda je to směřováno jako prosté zvýšení výkonnosti parku resp. náhrada Zetorů/Tater a nebo už obměňují starší řady MF - protože pokud vím, tak se tam MF držely od nejstarších pořád v provozu (což oceňuji)?
cendar   13.06.2011 18:35:07
A co minulý rok zkoušený Fastrac, ten se neosvědčil?
Radek 8250   13.06.2011 19:26:46
V Měříně nejspíš nahrazují Tatry,Liazky,autovleky a co já vím co ještě mnohem efektivnější technikou. K těmto 86tkám a ostatním kupovali asi 6 nových tridemů výměnných systému Annaburgersmile
Zetor   13.06.2011 19:32:54
Mají 4 kusy 8660 a k nim 3x 29.79 a 1x 32.79. Mám dojem že opět náhrada za Tatry, ale ty si nějaký nechali...
Jakub Medera   13.06.2011 19:42:03
Obhospodařují pořád pozemky na severu Moravy? Protože tam právě odvážely Agrotatry od řezačky a docela rád bych viděl jak by MF zvládaly ty tridemy v kopcích, které tam jsou. Další nevýhodu bych viděl v max. rychlosti traktoru oproti Tatře. Z Měřína je to do lokality, kde mají pozemky cca 150, možná i víc km.
téesák   13.06.2011 19:52:17
měřín nemá jediný středisko, maji ještě docela velký středisko v Drnholci což by mělo bejt někde na tý moravě, v těch končinách se vubec neorientuju
Zetor   13.06.2011 20:05:00
Jo, já myslím že tam mají pozemky stále, kolem Fryčovic. Však ono ani na tom žďársku není zrovna rovina. Ale ono to má dobrou stabilitu a když se s tím jezdí rozumně, tak to jde.

Ale je to prostě o nákladech. Na vzdálenost 5km z pole na jámu stačej dva Annaburgery. Tatry by byly 4. Dva lidi, dvě vejplaty, to sou pořádný pálky. V rozmetání hnoje se není o čem bavit. Tam je výkonnost úplně jinde.

A samozřejmě z Beskyd nevozej na jámy v Měříně, maj ty střediska tam v těch lokalitách, takže to nejsou tak velký vzdálenosti. Pouze na ten transport. A ten Massey maže tuším 50km/h, takže ta Tatra o tolik rychlejší není.

Jinak další dvě střediska jsou na Moravě, jak praví téesáksmile
Jakub Herot   13.06.2011 20:15:43
čau já jsem ze sev. moravy .
Loni tady majitel Měřína koupil jedno družstvo , které se zabýva produkci mléka letos sem přišly mové MF a to 230koní 140koní a 100 koní do krm. vozu mají taky 2 annaburgry ale ty byly dříve než to tu koupil . Ty tatrovky měly jít tady na to střediko ale asi je poslal někde jinde (kamoš co tam dělá říkal že je ještě středisko v jesenikách)...

A další středisko jsou již zmíňované beskyd Fryčovice a.s. ten se zabývá pěstovaním brambor smile

Více by mohl snad říct nesquo ten pracoval (pracuje) ve Fryčovicíchsmile

A ještě teď jsou tady řečí že chce majtel meřína koupit příšti rok další družstvo v Palkovicích tam mají dojné krávy a prasata atd.. A budou stavět BPS
Jakub Medera   13.06.2011 20:16:52
Z Beskyd? To si nerozumíme. Já se ptám na pozemky okolo Šumperka, směr Jeseníky. Tam, kde měly ( mají ) pozemky jsou kopce typu modrá až červená sjezdovkasmile
Zetor   13.06.2011 20:24:02
Aha, hory jako hory, no co chceš od Pražákasmile U Šumperka mají asi 760 ha, alespoň z toho co povídaly jejich interntové stránky. Věřím že jsou chytrý, tak si nějak poraděj. Je možný, že tam posílaj jen ty Tatry, je možný že tam pošlou tridemy. Nafoť a dej vědětsmile
Zdenek Srytr   13.06.2011 22:30:15
Jen upřesním.
Středisko Měřín, má stále ty původní a první čtyři systémy HTS 29.79 a traktory MF 8460/ Challenger.
Tyto nové stroje tzn. řada 8660 a k nim odpovídající HTS systémy (popsal je Zetor), tak celá tato čtyřka šla do střediska u Žďáru nad Sázavou výměnou za Tatry.
Navíc na výpomoc do Měřína, kde je Challenger a HTS 33.79 (galerku s tímto strojem najdete u kolegy Metallica), jezdí i tato drnholecká souprava. Letos jsem ji potkal na jaře, při vyvážení jímek, přímo v Měříně. smile
mates   14.06.2011 08:09:37
Je to tak nějak jak tady popisujete. Tatry jsou na středisko v Jeseních, kde právě dnes začínají senáže. A na přepravu velkých vdáleností je lepší využít kamiony (na vzdálenosti mezi střediskem na moravě, vysočině i v jeseníkách a ve Fryčovicích).
chomyz   15.06.2011 16:54:58
Tak to jsem rád, že staré kousky MF tam zůstávají v provozusmile . Jinak s těma tridemama je to samozřejmě známé a dost i v médiích, ale dost mě překvapuje, jak málo je marketingově využíváno to, že v 1 podniku je tolik traktorů nové řady 8600! Koneckonců i tolik MF celkově, byť to může v něčích očích být trošku sníženo tím, že je to "domovský" podnik prodejce... Ale možná jen sleduju špatná médiasmile (Neví někdo, jestli jsou tyhle konkrétní 8660 ve verzi s nebo bez AdBlue?)
Radek 8250   15.06.2011 19:50:45
AdBlue asi mít budou co já vím tak bez něj to šlo koupit cca první rok výroby než přišla v platnost nová emisní norma a od té doby ho mají všecky ještě jsme vedli debatu,že to snad šlo bez něj jenom u menších né u 8690 něco takovýho to bylo ale už si to přesně nepamatujusmile Na 100% to teda nevím ale myslím si,že ho maj.
mates   16.06.2011 07:40:40
Tyto MF AdBlue nemají.
chomyz   17.06.2011 17:41:22
to Radek 8250: Jo máš pravdu u áčkové normy jen 8690 to měla ve standardu, ostatní "na přání". Samozřejmě s novou emisní normou už jsou všechny verze s modrým víčkem... Škoda že tyhle jsou bez AdBlue (i když jsem to očekával) protože s ohledem na intenzitu provozu těchto traktorů a množství shodných kusů mohly být zajímavé provozní zkušenosti s 1. generací SCR...
Radek 8250   17.06.2011 21:10:09
Každopádně nedávno představené nové 86 už ho rozhodně mají všechny a mají daleko větší katalyzátor vejfuk je mnohem mohutnější a další kosmetické změny tam proběhly. Dokud byla možnost volby s SCR nebo bez ve většině případů se prodávali bez. Jelikož se to v zemědělské technice objevilo poprvé né všichni tomu byly nakloněny z hlediska ceny, větších provozních nákladů (což samozřejmě není pravda) poměr močoviny k naftě cca 5% je zanedbatelný v porovnání s menší spotřebou nafty. Budoucí majitelé měli spíš obavy jak je to s distribucí močoviny atd. Dnes již na výběr není a kdo chce tento traktor musí s Ad Blue počítat ale rozhodně tím neprohloupí. Finanční problém může nastat pouze v případě poruchy systému kde nejdražší položkou je již zmiňovaný katalyzátor ale procentuelně vzato poruchy těchto systémů nejsou tak časté a už vůbec ne tak velkých rozsahů.smile
verek   17.06.2011 22:51:16
Zajímalo by mě: Kdyby mi došla močovina - čisté náhodou a teoreticky, co by se stalo, kdybych do té nádrže nalil normální vodu?? Vím, že se to tam lít nemá, ale co kdyby???smile
Jiri Rakus   17.06.2011 23:09:26
Známý,co jezdí na Manu tam snad nic jiného(kromě STK) než vodu nelije. Sám jsem byl svědkem, jak jsem s nim jezdil minulý týden.Takže má odvěď zní ano
Nesquo   18.06.2011 20:37:46
No tou vodou si nejsem moc jistý, v nadržích by měly být čídla který ti skontrolujou kvalitu močoviny a pokud je špatná nebo si ji vypotřeboval, měl byseti traktor dostat do nouzového režimu, ale obejít se dá vše takže kdoví.
Radek 8250   18.06.2011 21:00:03
No s vodou to slyším prvně ale pravda je,že když dojde močovina tak se sníží výkon dám příklad z mojí vlastní zkušenosti s NA tam to bylo cca takhle dám příklad nejdřív 25% výkonu dolů s tím 500km a pak už to nejede vůbec.
tomík6910   19.06.2011 12:46:24
Slyšel jsem, že čidlo sledující koncentraci močoviny se vloží do malé lahve nebo nádobky s AdBlue a do nádrže se pak lije čistá voda. Má někdo podobnou zkušenost.
chomyz   21.06.2011 17:18:18
to tomík6910: Tak to je hoodně zajímavý nápad, to by možná mohlo fungovat (než vodní kámen odrovná čerpadlo a trysky - jak se aspoň tvrdíva...)smile
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0094101428985596.s