Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
hrusko99   22.01.2012 09:13:45
Fuu krása smile Aki to ma vikon ? smile
Hlavis94   22.01.2012 09:56:26
moc pěknej jelen a jmenovytý výkon je 360 koní smile
Bosch   22.01.2012 09:59:21
Chtěl jsem se zeptat,jaké měl široké zadní kola. Já mám u 8310 osmistovky.
Proxima   22.01.2012 10:08:55
Toto jsou pouhé 710tkysmile
PALI-9   22.01.2012 14:07:12
To už áno!!!smile smile
stano99   22.01.2012 17:58:01
ten výkon je presnejšie :
Menovitý: 360koní
Maximálny 369koní
Maximálny +IPM 409 koní
ale je to v norme (97/68EC) potom je ešte udávaný výkon v norme (ECE-R24), čo činí pár koní hore dole smile
PavelCZ   22.01.2012 19:20:02
To je opravdu krásasmile smile
miruna   22.01.2012 21:19:42
slabé dotížení traktoru. když traktor zabere tak musí být prokluz značný. zhrnu to: dotížení není v tomhle případě ekonomické a trpí i pneumatikysmile
miruna   22.01.2012 21:20:32
jinak ještě moc pěkné fotky a pěkný kouseksmile
neznalek   22.01.2012 21:24:47
při tomto výkonu asi ani moc zabírat nemusí....
Zdenda Deere   22.01.2012 21:27:39
Co to je za řeči, že dotížení traktoru není ekonomické? To dost dobře nechápusmile
Tomas1   22.01.2012 21:37:22
miruna: Tohle mi prosímtě vysvětli, první mluvíš o tom že je to slabé dotížení, a pak že trpí pneu?? Tyhle johny nepotřebují brutálně dotěžovat jako jiné traktory..
Proxima   22.01.2012 21:49:33
No jak píše neznalek - tenhle drobek, s tímto pluhem a s těmito radličkami ani nazahrábl. Jen si hrál a to byl v hloubce 30 cm možná víc v maximálním záběru pluhu smile smile S tím dotížením to taky docela nechápu, ale pokud bude v dopravě předpokládám, že hravě závaží shodí, tak jako to chodí v jiných podnicích běžně. smile
George8030   22.01.2012 21:59:03
takovéhle traktory a těmito výkony jsou ideální prostředky pro velkoobjemové cisterny s aplikátory širších záběrů a prácí v PTO smile ...samozřejmě do tahu taky dobré,v kombinace s plynulou převodovkou a dvojmontážemi nebo proměnlivým dofukováním kol na širokozáběrové kompaktory,které potřebují pracovat ve vyšších rychlostech smile ... do orby stačí bohatě slabší traktory ...tady chápu,že pokud jiný není a nebo nový traktor chtěji prostě na max. využít. Ale na orbu je i koeficient mám za to,jak to vypočítat a jaké by mělo být dotížení v kg/1hp a u nás se dal do 8r. pluhu Kverneland PW 100 (mezinápravový) 8320R a při hloubce 30cm a maximálním roztažení pluhu na 4m si s tím traktor na většině pozemcích hraje. Jsou minimální vyjímky a uježděné souvratě,kdy i tento traktor ten pluh za sebou pocítí - ale jak řikam,to už musí být.
Proxima   22.01.2012 22:11:30
Tak tento traktor byl od dožínek nový a nasezen byl zatím stále jen s pluhem, co bude dál netuším, ale věřím, že bude i jinak využíván. V podniku by měl být v budoucnu ještě jeden a ten by měl mít už dvoumontáže a tahat bude osmimetrovou secí kombinaci Spirit. Měli by nahradit Fendty 930 smile
George8030   22.01.2012 22:39:55
to Proxima: určitě se budu těšit na další Tvé galerie z tohodle podniku smile ...s tou secí kombinací to bude zajímavé. ...jinak ikdyž dělám JD,tak prostě mi nikdo nevymluví,že JD patří k jedněm z nějlépe,ba možná jsou nejlépe vyvážené traktory!!! Kde jim stačí mnohem menší dotěžování,než jeho konkurentům
VonVagel   22.01.2012 22:46:00
Když je něco težké tak je jasné že stačí malo aby to bylo ještě těžší:)
Standa Kučírek   22.01.2012 22:52:36
Nejde o to jak je těžký, ale jak má rozloženou hmotnost... Hlavní roli hraje motor položený nad přední nápravou smile
Jakub Medera   22.01.2012 23:46:07
Proč ho taky nevyužít v orbě, když většinu pozemků se v tomto podniku naorává. V porovnání s 8520tkou, která tahala dříve tento pluh si s tím 8360tka hraje a to je dobře. Na fotkách není pěch, ale běžně je s pluhem agregován i pěch a ten má taky nějaký odpor. Pokud vezmu složení traktorového parku, tak je tento traktor momentálně nejsilnější traktor klasické koncepce v podniku. Pak až jsou kloubáky 9520 a 9630, které se do jejich orby nehodí. Fendt se jim neosvědčil ( jestli to je rukama nebo strojem nevím ).
JOhn Deere 8100   23.01.2012 11:07:01
A má PowerShift nebo AutoPowr?
Zetor   23.01.2012 11:24:54
Od řady 8030 výše má každý nejsilnější traktor osmičkové řady vždy a pouze Autopowrsmile
TomášJ.   23.01.2012 13:53:48
Kubo chápu to tak, že s tím pluhem měl JD 8520 co dělat? To mě nějak moc nejde na rozum. 7 radličnej pluh uplně běžně i u nás v těžších půdách tahají traktory 190K. A že by teda 9 radličnej pluh nějak moc cejtil traktor o 335k se mi nějak nezdá. Nebo je tam nějakej velkej rozdíl ve spotřebě, prokluzu? Neviděl jsem to, ale zdá se mi to trochu divný. Je jasný, že tohle má o 80k víc nebo tak nějak, ale už 335k je poměrně dost. Takovejhle traktor pokud není na pásech si myslím, že má daleko lepší využití v těch velkoobjemovejch cisternách jako tu psal george.
VonVagel   23.01.2012 14:38:16
To Standa Kučírek: Napiš mě jaký traktor má jiné rozložení než 50:50- 45:55 na přední nápravě. ¨
Jaký je rozdíl když není motor nad přední nápravou? Když bude mít stejně rozložení třeba 45:55 oproti traktoru který nebude mít motor úplně nad nápravou.
Falko   23.01.2012 14:45:17
to TomášJ: u nás letos po kukuřici muselo tahat Stx 535 rozpojený 8 radličák, protože to nikdo jiný nedokázal a i ta 535 toho měla plný brejle...
Tomas1   23.01.2012 15:00:28
Stačí se mrknout naněkterá videa z pullingových soutěžích, co jsou nejlepší tahače.. Radost pohledět oproti těm druhým, i když je to trochu jiná kategoriesmile smile
George8030   23.01.2012 15:10:17
to Tomas1: pullingové soutěže jsou trošku o něčem jiném bych řekl,než klasický tah - kdy musí být produkována efektivní a ekonomická práce. smile ...
co se týče toho STX 535, na extrémním mokru i pásový podvozek má problémy ...kdyby ste ten pluh rozpojili a zkusili do nějakého traktoru,co má pneu "žiletky" ...osobně jsem s tím měl zkušenost s 8100,která byla obuta na žiletkách pneu (nevím ten rozměr) a 8220,která byla na 710 vzadu a 600 vpředu a po té rozmočené krustě tancovala (silově neměla problém,ale přenést to) kdežto ta 8100 si to prořízla a jela jak fík ... nevěřil jsem tomu,ale je to tak! Proto si myslim,že né vždy mi složitou a těžkou situaci na poli vyřeší ten nejsilnější traktor smile smile
Zdenda Deere   23.01.2012 15:43:38
Pánové, to všechno co tady píšete je moc hezké, ale tvrdit že dotížit traktor není ekonomické je pro mě naprosto nepochopitelné, nedokážu si představit, že na svém JD 8320R shodím závaží a půjdu s tím dělat něco na pole, po 15letech na JD je to pro mě naprosto nepředstavitelné. Možná má na to někdo podmínky, lehká půda apd., ale my určitě nesmile
Andrej-Case    23.01.2012 15:48:14
Zetor- Nehovor ked nevies lebo napr. John Deere 8430 je Powershift smile smile
Zetor   23.01.2012 15:53:07
Taky to není nejsilnější model v řadě. Tím je 8530 a ta má pouze Autopowrsmile
Standa Kučírek   23.01.2012 15:57:33
To VonVagel: Jde o to že díky motoru nad přední nápravou nepotřebuje tolik závaží na předku jako konkurence... Pokud se nepletu tak řada 8000 má základní rozložení 60:40(ale neříkám že to tak opravdu je...) kdežto třeba novej Axion 900 má 44:56
Jakub Medera   23.01.2012 15:58:26
Neříkám, že ho 8520 neutáhne, ale že ho 8360R tahá podstatně lehčeji. Navíc výkon 335 koní je maximální výkon, který z toho motoru v orbě stejně nedostaneš, takže počítej spíše s 300 koňmi, což si myslím, že je do 9 radličného pluhu s pěchem tak akorát.
alda   23.01.2012 16:03:48
No jelikož dobře znám poměry v tomto podniku (předpokládám, že je to Ketrz) tak si myslím, že tam nemá jiná značka jak JD šanci no a dobře to napsal Kuba Medera je to opravdu rukamasmile
Ono je horší jak to člověk nechce dělat než jak to neumísmile
No a mezi náma nechápu furt komenty o nedotížení Fendu a bezvadném rozložení vah u JD o jeho ceně atd.
U mě je Fendt univerzálnější a dneska už i levnější jak JD o spotřebě to ani nemluvím a roky jsme poslouchali jak je JD kovářský traktor a dneska už je taky přeelektrizován to by jsi ale George8030 nepřiznal
Nejvíce ale mě můžou namíchnout řeči, že vario je hodně ztrátová převodovka, ale každý se ji snažil napodobitsmile
Každý si svoji oblíbenou značku najde. Já mluvím za spokojeného uživatele 4 Fendů a nevybrali jsem si ho, protože se mi líbí jeho přední světla anebo barva někde na prospektu , ale jsou to praktické zkušenostismile
TomášJ.   23.01.2012 16:16:10
to Kuba - no když to ale vemu do důsledků tak tohle má max 395 počítat teda budu 360. Nezdá se mi, že by 60k na takovýchto pneu měl bejt nějakej extra rozdíl. Ty koně by se poznaly na širších pneu. Přeci ten rozdíl nemůže bejt nijak markantní. Tu spotřebu a prokluz nevíš teda? Když se pak podivám třeba na toto:
http://farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=14677
nebo na toto:
http://farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=24900

Je mi divný, že vČr utáhne 8530 10 radlic s pěchem a 936 dvanáct bez pěchu a v Polsku to nejde.
Tomas1   23.01.2012 16:23:55
TomášJ. To bude taky o půdách, tady 8530 s osmerákem jezdí jak pán a z rázu na jiných polích kde je uplně jinačí zem s tím má sakra co dělat a je to poznat. Taky jsem se dřív divil proč toho netahá víc když má takové koně..
téesák   23.01.2012 16:25:34
asi furt zapomínáš na to že všude nejsou stejný půdy a nemuseji orat stejně hluboko, viděl sem kousek od sebe, prakticky stejná půda, forterru tušim 12441 s trojákem a 920ku s trojákem, forterra si stim hrála, ale 920ka měla co dělat, bylo to ale taky tim že ten fendt jen +- 40 v zemi a forterra 20, víc ne... s těma půdama je to stejný, zám podniky kde 150 koní tahá 6 m rubina cca 10-15 čísel v zemi a neví o tom a podnik kde to stejně hluboko tahá 340 koní a je rád že je rád.... když to chceš takhle srovnávat, tak bys musel ve stejnejch podmínkách na stejnym poli a asi by ses divil
FarmWEB   23.01.2012 16:32:07
Podívej se na pozemek, který je na fotografiích zachycen. Podívám-li se na pozemky v okolí Kietrzu najdou se tam solidní kopce, kde by výše zmíněná 8530 s 10 radličným pluhem nebo 936 s dokonce 12 radličným pluhem umřela už na startu. Kupoval by si speciálně 12 radličný pluh, aby mi oral jen roviny a zbytek by musel doorávat někdo jiný? Nebo orat jen z kopce a pak třeba 1 km jet poprázdnu ( to by se sakra prodražilo ). Bereš to pouze po ekonomické stránce a po ideální kombinaci traktor/pluh, ale v praxi je to jinak to sám víš. Navíc v tomto podniku bych ekonomiku neřešil, je to zbytečné. Co se týče dalšího nasazení. Třeba se na jaře objeví výše focený traktor v jednom ze 3 tridemů Zunhammer, kdo ví.
Jakub Medera   23.01.2012 16:32:57
*koment FarmWEB je ode mě*
Proxima   23.01.2012 16:39:16
To Tomáš J : Určitě ty poměry v Polsku právě v tomto státním podniku jsou jinačí než u nás v běžných podnicích. S tímto pluhem si hraje... A proč ne. Když na to jako státní podnik mám nemusím se trápit se spotřebou a podobně. Ořou skoro celou výměru podniku už tohle si nemůže kdokoliv dovolit (Ikdyž zastávám orbu a myslím si, že zast takový ekonomický rozdíl tu není v porovnání s bezorebkou), jinak řečeno v tomhle podniku se jaksi nafta neřeší. Tehle je jen jeden cca z 7 mi oráčů maximální počet radlic na největším pluhu je 9. Navíc tu hraje roli také i to, že podnik slouží také k vyrovnávání nezaměstnanosti v kraji, takže čím víc lidí tím lépe. Proto zde nevidíte moc extra výkonných mašin, které by se v tomto podniku určitě nestratily. smile Takže u tohoto státního podniku se to musí brát jinak... Když se zamýšlím nad touto soupravou souhlasím s Kubou Mederou, chceto prostě vidět jak se ten traktor chová a vidět místní podmínky, jsou tu oblasti s lehkou půdou, ale většina polí je pravý opak, těžká půda a kopce a věřím, že s pěchem to je akorát. Jak tu psal když s tím jezdila 8520 tak měla codělat a chvilkama vypadala jako lokomotiva. smile Někdy jelepší mít výkonostní rezervu než aby traktor brečel a já ho za pár let odrovnal.
maik   23.01.2012 16:53:23
Jo určitě je lepší mít rezervu ... !! Jinak nás ve škole učili že traktor s pneu. přenese na pevnou podložku max +-280 koní ... smile takže by mě zajímalo jestli je tomu tak ??
George8030   24.01.2012 09:30:31
to maik: co se týče přenosu,tak určitě na kvalitních pneu a dobrá volba tlaku v pneu a určitě 280hp není strop,co pneu přenese!
to alda: to že jsi sem do rozhovoru začal míchat ceny nových strojů a něco o "kovářské práci" a elektronice,to je trošku zcestné nemyslíš? smile ... ceny JD a Fendtu se pohybujou vcelku podobně a co se týče třeba obchodníků z Pekassu,tak jsou zastoupení Fendta a proč obchoďák snadněji prodá nové 8R než nového Fendta? to je jen rozprava s jedním prodejcem od nich.
Co se týče půdních podmínek,tak asi všichni tady víme,že ty patří asi k tomu nejvíc rozhodujícímu faktoru smile
alda: ještě k té vário převodovce ... každá plynulá převodovka založená,napíšu to lajcky, na tlaku a hydraulickém oleji je a bude určitým způsobem ztrátová!!! Ať je to u jakéhokoliv výrobce! Jde tam spíš o tu plynulost a úplně jiné využití než třeba u Powershiftové převodovky od JD a nebo Quadové a jiných mechanických převodovek u ostatních výrobců. Takže každý kdo si kupuje traktor s tou a nebo tou převodovkou,tak asi kouká na to jí hlavně potřebuje. smile
Tah a přenos síly je vždy o tom,jak kdo o s daným stroje umí a hlavně o tom,jaké má možnosti dotížení apod. Osobně ruku na srdce,kdo jezdí v nějakém podniku,tak na vedení se dá nandat plno požadavků na výbavu stroje,a většinou ty traktoristi ví k´čemu to potřebujou - osobně vždy budu kopat za názory traktoristů a lidí z praxe,než za teoretiky co někde něco četli v knížce na škole a traktorem na poli skoro nejeli a o pořádné práci nemluvim!!! Vždy nebo ve velké většině případů vedení řekne = jooo to koupíme,tohle už né,to je zbytečný! a pak to takhle dopadá. Osobně jsem se setkal jen s pár opravdu vybavenýma a hlavně přizpůsobenýma traktorama na danou práci,kterou prováděli. Spíš je to naopak ... smile
Polci   24.01.2012 10:09:55
to George8030: Jde o to, jak dlouho jim v Pekassu to "zastoupení Fendta" vydrží smile . Minulý rok "udali" dost Fendtů, ale asi ne všechno jako "zastoupení Fendta". To může někoho v "superzastoupení Fendta" trošku namíchnout...u šup, už budou stát opodál.
Jinak obchoďáci z Pekassu mají výhodu, že zřejmě mohou nabídnout 8R i Fendta smile , ale možná se mýlím...
Honza.S2   24.01.2012 10:33:53
To Polci: Superprodejce je už naštvaný dlouhosmile Takže to nebude mít dlouhého trvání. A pořád se nemůžu dopátrat toho, odkud Pekass bere nové JD, jestli bude schopen zajistit plný servis, bude mít veškerou diagnostiku a nenechá mě na holičkách..
Jinak pamatuji si jak přišel JD s novou 8530 a svorně tvrdili že v tom powershiftová převodovka nikdy nebude protože by nevydržela zátěž a kloubáky 9020 mají převodovku stavěnou o třídu víš... O ztrátovosti se začalo mluvit později...
Polci   24.01.2012 12:51:32
To Honza.S2: To se přece musí zjistit z výrobních čísel, kdo je objednal jako nové...diagnostiku asi seženou od těch, co to berou a na holičkách Tě asi klíďo nechajísmile
George8030   24.01.2012 14:11:05
to Polci: co se týče té prodejnosti JD x Fendt v Pekassu,moje informace jsou jednosměrné zkušenosti daného prodejce. a taky záleží u kterého je zrovna zákazníka. Jinak co se týče naštvanosti,tak to komentovat nebudu,protože netuším,jak to má Pekass vs. Agromex. ...a co se týče Pekassu a strojů JD,tak třeba v Senomatech maji šikovné mechaniky, jsou to chlapi co to dělaji x let a ví, co se týče úplně nového sortimentu od roku 2012, ukáže čas,ale co mi bylo řečeno,že Pekass bere JD stroje z Německého obchodního domu (nakoupí přes Němce) ,takže vlastně překoupí a dál prodá. Ohledně reklamací a servisu ...to už netušim,jak to dělají. Protože prostě jsou zákazníci (podle mé zkušenosti) co jsou kovaní Pekassáci a nebo kovaní Stromáci, a to stejné ohledně všech jiných dealerů,takže každý kupuje od toho,kdo mu vyhovuje a když tomu zákazníkovi je Pekass schopnej dodat stroj, pro který nemá zastoupení, proč ne? Tohle by si měly řešit jiní lidé,co by mělo jít a nemělo.
Honza.S2   24.01.2012 14:29:22
To George: Strom je ještě jedna z posledních firem zastupujících zemědělské stroje v Čr, která má ošetřené podmínky prodeje a servisu. Mě to bylo vysvětleno zkrátka tak:koupíš si nový traktor v německu a až se pokazí nebo přijde informace od JD že je potřeba něco v rámci kampaně vyměnit, jdi si tam kde si to koupil. Pokud chceš servis od nás, jde to, ale těžko.
Jiná věc je ovšem v použitých a předváděcích strojích.

jenik.p   24.01.2012 14:51:04
Já obchoduji jak s Pekassem tak i se Stromem. Pekass je schopen sehnat jakýkoli model JD a poskytnout k němu servis kromě diagnostiky o kterou přišel když jim Strom zrušil zastoupení na prodej.
Pája   24.01.2012 15:05:10
Trochu nechápu tento přístup. Pohybuji se sice v jiné oblasti (kamiony), ale u nich je úplně jedno kde si auto koupím, a kde servisuji. Naše firma dokonce kupuje u dealera pro náš region, ale v jejich servisu necháváme opravovat jen v největší nutnosti, a i na garanční prohlídky jezdíme 150 km daleko. Je to samozřejmě dáno akčním rádiem kamionů, ale ať přijedu do jakéhokoli značkového servisu po celé Evropě, tak první zadají VINkód a v ten okamžik znají celou historii vozidla. Nechápu, proč tento přístup nejde i u zemědělských strojů, vždyť každá oprava je zaplacena, a to jsou peníze toho servisu.
George8030   24.01.2012 15:09:35
to jenik.p: a divíš se Stromu? Proč by mě někomu s kym se po obchodní stránce rozešel a ještě se obě firmy rozešly ve zlém poskytovat služby? A jinak co se týče Stromu ... co mám info. já,tak Pekass dostal výpověď přímo od JD Internacional,jelikož se rozcházel s prodejem sortimentu JD (hlavně asi byla řeč o postřikovačích) kdy Pekass jel hlavně Hardinu. A Strom dostal na výběr,že pokud pustí Pekass,zůstane mu výhradní zastoupení,pokud ne, přišli by o něj... toť informace,co byly řečené mě. Ale třeba kdyby se tu ukázal p. Pavel Fiala nebo někdo výše povolaný, třeba by objasnil danou situaci přesněji nebo uvedl vše na pravou míru. smile
to Honza.S2: co se týče prodeje nových strojů, tak s tímhle přístupem souhlasim. hlavně bych měl záruku uplatňovat u toho,u koho jsem danou věc koupil !!! Je už věc Pekassu,jak si to vyřeší a i diagnostiku... Pokud nadále prodávaji JD stroje. Zatím bych řekl to řeší asi dobře ...nebo neslyšel jsem o nějakém vyloženém průšvihu.
George8030   24.01.2012 15:14:02
to Pája: ale tohle se tu děje. u John Deera je výhradní zastoupení Strom Praha a.s. a má smluvní patrnery, kteří splňují daná pravidla a mají status autorizovaných dealerů a když si koupíš stroj přímo od Stromu a pojedeš třeba do Lukromu,protože tam třeba budeš na službách s kombajnem,tak Lukrom Ti ten daný stroj oservisuje nebo by měl být schopen a dodat jakýkoliv náhradní díl, protože má přístup do centrálního systému pro dealery JD. Pekass tam patřil,ale byl vyřazen z tohodle systému, tudíž proto tyhle shody neshody a prodejem a servisem smile
Pája   24.01.2012 15:25:22
Tohle jsem trochu pochopil, že Pekass není ofic. Spíš jsem narážel na to, co napsal Honza nebo Polci (koupíš v Německu, sprav si ho kde chceš). Asi před dvěma lety jsme potřebovali rychle auto, a protože jsme celoevropská firma a na pobočku v Holandsku se jich koupilo víc, tak jsme si jedno dovezli. A nikomu to nevadí, prostě je to servis, který je placen za opravování, tak opravují.
jenik.p   24.01.2012 15:34:14
To George8030: Já se nedivim a popravdě je mi to uplně jedno, já mám dobré obchodní vztahy jak se Stromem tak s Pekassem. Já jenom reagoval na servis Pekass vz Strom.
George8030   24.01.2012 15:42:07
to Pája: ale my taky nemáme problém s tím servisovat stroj, který si zákazník doveze ze zahraničí. Jde tam spíš o to,že ten stroj je od výrobce připraven přímo pro ČR, takže je pro všechny snažší si ho koupit takhle přímo. Protože pro některé země to nemá vzduchové brzdy,hlavně u řady traktorů začínající číslem 8,možnosti nastavení češtiny apod. a co se týče podmínek ... hodně by jste se divili,jaké podmínky si diktuje přímo John Deere internacional - vyhovět jim,aby pro ně bylo vše OK,to je někdy nadlidský úkol. hlavně sám JD nechce moc tohle přeprodávání strojů smile když si někdo doveze traktor určený pro Francouzský trh,tak my tu v systému mám za to nevidíme jeho specifikaci (pro nás jakoby "neexistoval") a musíme žádat JD,o jeho převedení a propuštění k nám,aby jsme ho viděli. Ale tohle vše si dělá JD. Někdy je to těžké - všechny ty nároky. Protože Strom Praha a.s. je firma, která má výhradní zastoupení,ale není majetkem John Deere Internacional.
Andrej-Case    24.01.2012 15:44:04
Zetor - to suhlasim ale ja som len chcel povedat ze niesu vsetky John Deere Autopower visie nez 8030 smile
Honza.S2   24.01.2012 15:49:38
Servis kromě diagnostikysmile To jsem chtěl vědět. Zajímá mě to z pohledu potenciálního zákazníka, nikoliv z pohledu konkurence a také proto že jsem jim tak trochu fandil a fandím.
Trochu jsme tu ale odbočily od tématu... kam až se dá dostat skrze jednu větu. Nicméně začínám zastávat názoru že by to mělo začít fungovat podobně jako u aut a přímá ruka výrobce ze zahraničí.
A co se týká ještě toho celorepublikového servisu v rámci Stromu, teoreticky je to tak, v rámci středisek Strom bez pochyb, ale moje a pár zákazníků co znám zkušenosti říkají trochu něco jiného - nos nahoru, namyšlenost první třídy - nekoupil si u nás tak nic moc nečekej. Bohužel. Přitom šlo o drobnosti, v našem případě o řemen a převodovku na kosu. Vše šlo až po nařízení z Prahysmile
Pokud by se zvýšila "oficiální autorizovaná" konkurence, ti co hrabou na svou hromádku by se museli sakra změnitsmile
pavel.koky   24.01.2012 15:53:20
To Andrej-Case: Zetor označením 8030 myslel řadu a tím výš myslel řadu 8R. Nikoliv modely s označením vyšším než 8030.
medulin   24.01.2012 18:04:51
Já někdy servisuju traktor u Pekassu i když jsem ho tam nekoupil a nikdy jsem se s nevolí nesetkal ani u Daňhela a tam jsem ho taky nekoupilsmile
Nevím jak na nové modely ale na staré diagnostiku mají. Pokládám si otázku proč by neměli mít i na nové modely jestliže s německým dodavatelem mají korektní vztahy?????
George8030   24.01.2012 19:29:10
medulin: co se týče té diagnostiky na John Deera - Service Advisor, tak podléhá vcelku dost náročným kvartálním aktualizacím, které stojí dost financí a hlavně stabilnímu připojení na John Deere web - Pathway, kde se Service Advisor aktualizuje po připojení a to je taky placená licence, co vše musí servis bezpodmíněčně mít a hlídat si! John Deere vydává každých čtvrt roku aktualizovaný servisní program a pak když si to neaktualizujete,tak to prostě spadne a máte smolíka smile
George8030   24.01.2012 19:33:16
to Honza.S2: co se týče té arogance a namyšlenosti, jak zde uvádíš,to mě upřímně mrzí. Myslím si,že v tomhle směru třeba u nás máme čisté svědomí a i jsme neměli problém oservisovat lesácký traktor člověku,co je z Budějovic,koupil ho v Agrozetu (po rozhovoru s ním,co mu dali za výbavu a jakou mu dali cenu, osobně jsem byl DOST vytočenej,jak s nim vyje*ali) takhle bych si nepředstavoval zastupování značky John Deere. Ale byl pracovat zde na Rakovnicku a Žatecku a bez problému jsme mu údělali údržby,dodaly ND.
Takže pokud budeš někdy příště jednat s někym ze Stromu, přeju,aby jsi narazil na ochotné a příjemné lidi smile
medulin   24.01.2012 19:51:52
George8030:
Ok vím jak to myslíš. Každopádně jěště na podzim jsem měl problém s dobíjením a bylo mi řečeno že to měli napíchnuté na diagnostice. Při tom počtu traktorů co mají prodaných si myslim že by si to mohli dovolit.smile
George8030   24.01.2012 22:03:48
medulin: nevím o jaký traktor se jedná,ale chybové kódy jde nouzově vyčíst i jen z displeje ;-) bohužel s nimi nemůžeš dělat to,co přes PC ...ale kody si přečtou a zavolaji nějakému kamarádovi,co má SA a řekne jim,co ten kod znamená
medulin   25.01.2012 07:18:13
George8030:
Ten kod z displeje si umim taky přečíst a nikam volat nemusím vzadu v návodu je totiž seznam kodů.smile Vypnout výstrahu při blinkrech, zapnout hodiny a mnohé další to už jsem podstoupil.
Polci   25.01.2012 09:18:20
Bylo by to krásně na světě, kdyby to v servisu zemědělské techniky bylo jak popisuje Pája v oblasti kamionové přepravy a servisu kamionů...smile
Ale v této oblasti nestíhá většina prodejců ani servis jejich prodané nové techniky...smile takže bavit se o těch, co si to přivezli napřímo odněkud...smile
Byl bych moc rád nějakým zákazníkem nějakého takového zastoupení, které se neptá, kde jsem to koupil a servisuje mi ty stroje jako zběsilé (Claas a Fendt). Pokud o někom víte prosím sz smile
George8030   25.01.2012 09:35:55
medulin: To samozřejmě ano,tohle co píšeš jde, ale když se napíchnu s pc,tak si vyčtu přesné a mnohem podrobnější popis té závady a hlavně i postup rovnou,jak to eventuélně řešit. Tohle vyčtení z displeje je takové,něco to vyřešit může,ale spíš se nedobereš efektivního konce. a hlavně na starých Johanech když si vyčtu čísla kodů,tak si otevřu SA a tam si dlouhosáhle přečtu o tom kódu a jeho významu. většinou v těch manuálech jsou jen takové několika slovné vyjádření
medulin   25.01.2012 11:08:24
George8030
To máš samozřejmně pravdu tohle mají pěkně vymakaný! Už je ten service advisor v češtině? U mě to kdysi načetli ale text jim byl k ničemu. Je to tak 6let.
George8030   25.01.2012 17:05:10
to medulin: některé TM na jednotlivý stroj jsou v CZ,ale jinak zatím vše beze změny v AJ. smile
Honza.S2   25.01.2012 18:05:12
George: Já měl zato že někdy od 06 máte i diagnostiku v češtině jako jediní.
Takže se učíte i technickou English....
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.017361879348755.s