Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
TomášJ.   16.04.2012 00:28:05
Chci se zeptat. Proč Bohuňovice nepoužívají více techniky Annaburger, když se jim ten návěs s dofukem tak osvědčil? Nebo tam byly všechny ty ZDT dřív a další bude Anča?
Zetor   16.04.2012 17:23:17
To TomášJ: zajímavá otázka. Já bych řekl že ty tridemy jsou starší než ta Anča, která tam je od léta 2005. Ty tandemy bych tipnul na novější, podle toho značení. Proč to zvolili takhle, težko říct, nicméně faktem je, že Annaburger něco tak malého nevyrábí. Pokud chtěli takhle malé návěsy a se ZDT měli zkušenosti ( a asi dobré), tak to byla logická volba. Co jsem se bavil s vedoucíma, tak na žně by tam měl jezdit na službách třínápravovej návěs někde z Jeseníků. Žádné další nákupy dopravní techniky zatím neplánují. Na žně si půjčí a na siláž nepotřebují. Takže tak.
Rihe   16.04.2012 19:21:04
Parádní galerka .. smile smile nemá chybu.. smile
Honza.S2   16.04.2012 19:41:22
To je bohužel to že Annaburger nic "menšího" nemá. U nás je také obměna dopravní techniky na pořadníku. Nicméně za 2 130 Hp traktory by to chtělo pouze jednoduchý návěs 12 t užitečné hmotnosti, 2stranně sklápěný, takřka v základní výbavě. Nejdelší dopravní vzdálenost je do 30 - 40km. Vedle toho by byl třeba jeden - dva výměnné systémy za dva traktory 270 Hp. Žně s korbou, na jeden na jaře cisterna s míchacím zařízením pro velký samochod, na druhý cisterna na kejdu nebo rozmetadlo hnoje. Tam by byl Annaburger perfektní a jasná volba. V těch menších jedině Krampe nebo jiný výrobce se žlutou barvousmile
TomDuba   16.04.2012 20:08:40
Annaburger už nevyrábí návěsy typu 16.79? Je pravdou, že na CRS-M. jsem už žádnou zmínku nenašel, takže asi né.
Zetor   16.04.2012 20:29:45
S těma malejma, 16.79 a 18.79 je to takový zvláštní. Už je asi moc nedělají, ale když by nějaká poptávka přišla, tak si myslím, že by ho udělali.

Ale problém je, že to je výměnný systém. I když se tam dá korba, která je malá, tak ten návěs není konkurence schopnej oproti konkurenci, právě kvuli tomu, že tam platím za možnost výměnny nástaveb, druhý rám, atd. Nejmenší jednoúčelové korby jsou HTS 20.12 resp HTS 20.14

Jinak Honza.S2 to vystihl přesně. Tomu kdo poptává takhle malý jednoúčelový návěs nemá Annaburger co nabídnout. Ale zas těch druhů strojů vyrábí dost, fabrika je už poměrně solidně vyprodaná, takže si asi nestěžují. Zas dokáží nabídnout vůz v těch parametrech, kde spousta konkurence odpadá. Takže si to asi takto zvolili, a dokud na tom nebudou výrazně tratit, tak to asi měnit nebudou...smile
TomDuba   16.04.2012 20:47:10
to Zetor: Máš pravdu, nedošlo mi, že ".79" je výměnný systém. A odpověděl jsi mi i na případnou otázku jaké jsou nejmenší klasické jednoúčelové návěsy, tedy 20.12/14.

Díky.
Martin Hruška   16.04.2012 20:51:41
Doplním Zetora: V současnsoti se nacházíme opět v období, kdy se zvyšuje zájem o dopravní techniku (i o jiné stroje) a tak Annaburger sází na pokud možno "větší výrobky", takže u výměnných systémů zredukoval nabídku od modelu HTS 20.79 nahoru. Nejčastější typ výměnného systému je HTS 22.79 a větší modely.
Menší modely jsme schopni vyrobit, ale je to otázka množství zákazníků a ceny.
U menších návěsů máme v nabídce modely Krampe BB 500,540 a 550.
I firma Krampe je docela solidně vyprodaná do žní, takže kdo má objednané vozy může prodávat.
Až příjde opět menší krize bude zase Annaburger dělat jakékoliv velikosti, tak se to opakuje pořád dokola.
Martin Hruška   16.04.2012 20:57:01
A ještě koment k Bohunovicím. Ty tridemy si pamatuju ,to je rok 1996 -97, kdy je kupovali, dá se říct ,že to byly asi první tridemy od ZDT na trhu (je to můj odhad, proto mně nekritizujte pokud to není zcela přesně). Když si vezmu co kejdy s tím Annaburgerem odvozí a kolik dalšího materiálu, tak z hlediska odvozu objemu to může být i 1/3 (možná méně) senáží v podniku.
Strategii dofuku u Annaburgu a následnému lidovému obutí jiné dopravní techniky nerozumím. Troufám si říct, že při troše počítání by se dalo hodně ušetřit. To platí i o aplikaci kejdy. To je ale problém pro někoho jiného.
Honza.S2   16.04.2012 21:45:56
Jako na stranu jednu to chápu, pro výrobce to není příliš zajímavá varianta protože menších jednoduchých návěsů se příliš neprodá, trend jde ke zvyšování výkonnosti a v takto malé kategorii nemá ani výměnný systém smysl.
Procházel jsem po Techagru ještě většinu nabízeného sortimentu od ostatních výrobců. To co hledám by se dalo najít u polských nebo slovinských výrobců, ale tam bych se obával kvality a celkově z toho nemám příliš dobrý dojem. Z tuzemských výrobců také žádná sláva, jedinný prakticky Stromexport. WTC jsem nezkoumal a ani už bych nechtěl z jiných důvodů... Jinak proč kupovat obyčejný menší návěs na východě když můžeme podpořit tuzemského výrobce (i když jen jedním nebo dvěma kouskysmile )
No a prakticky souprava traktoru 130 Hp s 11t nákladu v provozu bude mít hlavu a patu, rychlost 40km/h, obutí do nízkotlakých pneumatik, navíc relativně lehká hmotnost.... Zase přemýšlím psaním a dopředusmile
Martin Hruška   16.04.2012 22:24:12
Pro Honza.S2: Pokusím se to objasnit, protože se mi zdá, že jsem to asi špatně napsal. Pokud je takováto situace, která alespoň u firmy Annaburger a Krampe je, že do žní jsou u koreb vyprodaní a to co nemá prodejce objednáno nedostane, tak chápu firmu, že se soustřeďuje na to o co je největší zájem.
Dnes jsme řešil praktickou situaci, kdy jsem měl objednány dva vozy BB 550 a v pondělí jsem na ně měl 3 zákazníky. Model BB 550 je ideální právě pro traktory 100 -130 k , s nástavbou se dostanete na 27 m3, silné nápravy. U Krampe stojí dva BB 460 -4,6 m korba, nikdo je nechce a zákazníkz ČR ,který má má Zetora. Radši než model BB 500 (5 m korba) se ohlíží po modelu BB 540.(5,5 m) Ten trend i u malých soukromníků je ke korbám 5,5 m a výše. Velké podniky jsou nyní na velikosti korby 7 m a výše.
Není to jednoduché, protože každý výrobce v této situaci musí počítat s nákupem materiálu, náprav a hodně dobře plánovat. To je ale jiná stránka mince, která je zákazníkům skryta.
Důležité je aby u těchto malých návěsů byla technika z větší řady, což je u řady výrobců problém, protože je to v této třídě jen o ceně.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0073108673095703.s