Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Honza.S2   14.04.2012 21:12:32
Přeji Vám mnoho úspěchů a motohodin v provozu bez závadsmile
Příští rok má podle slov prodejců přijít "nová" T8.390, která má být údajně kompletně zesílená.
John Deere 7920   15.04.2012 18:58:56
To si teda moc nepomohly smile prej ten nový je taky nic moc
Honza.S2   18.04.2012 17:10:34
Jestli si tímto pomohly nebo ne, to těžko říct. Já bych v každém případě nechtěl aby tento můj komentář byl brán k tomu že zase kritizuji nebo sem škarohlíd, myslím v negativním směru a můj smysl pro život je čudu.
Pouze říkám k tomu svůj subjektivní názor a dojem a to že New Holland tady vlastně nic nevyřešil. Udělal pouze T8050 s delším rozvorem a ve výsledné fázi to bude vozit na přední nápravě opět přes tunu závaží protože nad nápravou jsou akorát chladiče. Jinak když jsem v tom seděl na Techagru tak perfektní výhled vzad, a vpřed už líp vidím z lokomotivy. Ovládací rameno z prvního autocommandu nechám být radši v klidu.
Vedle toho prolez jsem Case Magnum 340 a to je sto a jednasmile Ty bych ještě rád viděl na poli v tahu, po dvou letech vyhodnocení spolehlivosti, porovnání s JD 8360R, Axionem 950....
Jano SK   18.04.2012 19:27:26
To Honza: zas tak velky rozdiel medzi T8 390 a Magnum 340 by nemal byt..Teda okrem toho, ze NH ma prednu napravu zavesenu o 395 mm viac dopredu, vyhlad to asi neovplyvni. Okrem interieru kabiny, ovladaniu a farbe su to rovnake stroje.

A este marketingove oddelenia nazvali rozdielne niektore funkcie... napr.radenie rychlosti v zavislosti od zatazenia motora ( jednoduche u Varia, komplikovane u Powershiftu ) sa v NewHollande sa vola GSM Ground speed management, u CASE je to s velkou reklamou APM Automatic power management alebo aj este honosnejsie DieselSaver.
stenlynko   18.04.2012 19:49:33
Jano, APM je hlavne kvôli CVX prevodovke, tam to má zmysel a myslím, že Honza myslel práve rozdiely v kabíne. Inak NH má pekne dlhšiu kapotu, tam je to o tom výhlade
Jano SK   18.04.2012 20:26:57
Magnum ma ( zatial ) powershift prevodovku takze nerozumiem ako s tym suvisi CVX.

Este pozeram fotky z boku oboch strojov - NH T8 ma naozaj prednu cast kapoty vyssie ako CASE, je to rozdiel mozno 10 - 15 cm, takze to urcite vadi vyhladu. Je pod nimi rovnaky motor, takze miesto by malo byt rovnake. Ci je kapota aj dlhsia si netrufam povedat.
stenlynko   18.04.2012 20:34:57
APM je aj v menšej rade Puma a tam je aj vario, že to je aj v Magnume, je len akýsi marketingový ťah. Dĺžku tiež neviem porovnať, skôr som to myslel ako si napísal ty, že je tá kapota vyššia a Magnum to má viac skosené. NH sa drží svojho, že je predná náprava pred motorom, ale výrazný zmysel v tom fakt nevidím, len čo tam musia byť aspoň 2t závažia.
Honza.S2   18.04.2012 20:35:15
Case má úplně jinak řešenou kapotu takže je vidět na přední kola a nápravu. U T8 vidím jen blatníky protože před sebou mám obrovský kus ohnutého plechu a nápravu daleko vpředu. Jinak ovládací rameno v kabině působí tak trochu neohrabaně, ale to jsem jim říkal už když byl první autocommand.
Co by mě ale u Magnumu zajímalo, jak je vyřešený převod mezi motorem a převodovkou? Sestupný převod nebo stále kardan a ještě šikmo?

stenlynko   18.04.2012 20:37:38
a ako je vyriešený prevod na T8? taktiež má motor posunutý dopredu. Ale čo viem, tak tie kardany na starých Magnumoch nerobili zásadné problémy
JD.8530   18.04.2012 20:52:20
Toho New hollanda mají myslím koupeného z letošního techagra.
Honza.S2   18.04.2012 20:52:50
Ptám se jak to vyřešili konstruktéři u Magnuma. Protože to byla jedna z věcí nad kterou si jaksi prodejci AgriCS lámali hlavu na Techagru, resp. to nevědělismile T8 mě nebolí.
No a karadny - myslím 3000mth je interval, při velké údržbě zkontrolovat a má li vůli - ihned operace. Je to tak tří týdny, co mě to říkal řidič z 285...
Ráno se zeptám. Ale jistojistě řek že je to bolest těchto traktorů nejen u nás na dvoře. Takže nekalit vodu Vojtěchusmile
Jinak jsem držel v ruce předtechagrovou brožuru co posílali od agrofertu, tam je rozkreslený Magnum 340 v americké verzi a je tam vidět něco jako sestupná převodovka. Zeptám se u PL, třeba to zjistí.
stenlynko   18.04.2012 21:06:56
tak nový Magnum tam má kardan tak ako starý, vydržia cca 5 tis Mth, ale aspoň nevibruje podlaha a kabína ako u T8000 a TG smile ale zostupná prevodovka je na každom aj starom Magnume, teraz už aj na novom T8, preto motor Magnuma točí o čosi menej ako TG a T8000. Kardan v novom Magnume je kratší ako v predchádzajúcom modeli a T8 ho má dlhší
Marek K   18.04.2012 21:48:33
New Holland vyrába pre brazílsky trh model T8.385, čo je re-designovaný Case Magnum 340. Traktor vyzerá oveľa lepšie ako klasická T8.390, kapotu má pekne sklonenú a predná náprava je umiestnená ako na Magnume.
miruna   19.04.2012 23:18:45
Jen můžu ze zkušeností s new hollandama popřát hodně štěstí v servisech, protože tam budete často a ještě více štěstí u placení fakur. Věřte mi s nima to nevyhrajete. neofic. moto firmy new holland je levně prodat, ale napakovat se na dílech, protože vědí že tam ta spolehlivost u traktorů není. Ale zase abych je jen nehanil, tak u kombajnů je docela velká spokojenost.smile
Honza.S2   20.04.2012 05:50:12
Nevím jak je to aktuálně, ale dříve byly určité věci a nebylo jich zrovna málo, které byly potřeba změnit ale ze strany výrobce žádná snaha. Zkrátka tiše řečeno "tady žádná změna nebude" a nebo to trvalo strašně dlouho.
Mlátičky, řezačky a lisy klidně, tam bych z toho strach neměl protože to mají na vynikající úrovni musím říct.
Marty31   20.04.2012 10:46:04
chlapi neděste mě,že na tom je NH tak špatně,když si vezmu co se proda PUM a T7 by mělo bejt to samý v modrym,tak proč by to lidi kupovali ?
TomášJ.   20.04.2012 11:40:45
to Marty co mám infa já, tak si právě ty T.7 všichni nemůžou vynachválit, jenže zas s tímhle velkým je to trochu naopak a minimálně T8000 byly do pole skoro na nic. Poruchy bude mít každej, bylo tu zmíněno o tom, že to NH dávaj levně protože vědí, že to bude často v servise. Jenže u jejich červených konkurentů ze stáje Agco to není moc jinak smile Z traktorů se stalo spotřební zboží jako ze všeho. A nejsou stavěný na to aby vydrželi 10-15 let, jak ty starý poctivý.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0077371597290039.s