Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
Floyd   04.07.2012 20:02:31
To je ještě možné sehnat tyhle staré Masseye? Jedná se o skladovku, nebo je to nějaký málo jetý předváděcí kousek?
KydlaTRS   04.07.2012 22:25:49
to Floyd: Traktor je koupen od SHR, který kupuje vyšší řadu MF 8600. Tento MF 8470 má 1800 mth a je v super stavu, jako nový. smile smile
Floyd   04.07.2012 22:49:27
No právě, vypadá jak nový. To mě trochu zmátlo. smile Hlavně ten interiér je jak z fabriky. Je vidět, že se o to někdo staral. Teď když pořádně koukám na fotky, je vidět rez na závaží a lehce sjeté gumy, ale opravdu voňavka a asi i dobrá koupě co do ceny... Tak snad bude sloužit tak dobře, jak vypadá. smile

Jinak co je to za soukromníka, že si může dovolit výměnu stroje po necelých 2000MTH? To mu roste zrní ze zlata, ne? smile
TomášJ.   04.07.2012 23:25:22
to Floyd též mě překvapilo že zemědělec z Čr tohle prodává, ale když se podiváš na německý nebo jiný bazarový stránky, tak se velmi často prodávaj tyto a ne jenom tyto traktory za velmi rozumný peníz. Modely řady 84XX v závislosti na mth, roku výroby a výbavě se pohybují od 1,7 do 2,7m. Za 3-4,5m seženeš už velmi solidně vypadající MF 86xx kolem 3,5m nemají ještě ani 1000mth. Včera jsem zrovna koukal na MF 8690 z roku 2009 co má velmi slušnou výbavu 1100h za cenu 4,2m. (Netvrdím, že by se v Čr za tuto nebo podobnou cenu nedal ten MF koupit novej smile ).
Koukal jsem i na bazarový ceny nejvyších řad Fendt a JD. A třeba takovej F939 pod 5,5m nejde. Ale líp vybavený kousky i 5,9 a to je bazar (nutno říci, že mají kolem 400-500mth, takže nový traktory). JD 8345r se dá za ty 4,3m sehnat a má též do 500mth. Kupodivu už se najde v bazarech i nový např. 8360R za 4,9m opět model do 500mth. Výkonově srovnatelný Fendt 936 s tím MF 8690 co píšu nahoře se v bazarech pohybuje od 3,6 do 5,2m ovšem co jsem koukal, tak je to většinou rok výroby 2009 a už kolem 2000-3000mth a cena průměrně kolem 4,2m. Všechny ceny jsou s DPH. (Jen mě prosím neukamenujte za ty částky, asi jako 99% dalších uživatelů FW neznám ceny nových českých strojů a v bazarech jich moc není, toto jsou příklady z Německa, Dánska, Belgie aj.)

Na závěr asi tolik. I když nejsem moc obdivovatel MF, tak bych si ho z hlediska financí vzal radši než Fendta. Mám tam převodovku a zadní nápravu od Fendt, možná lepší motor než má fendt (věc názoru) a vcelku hodně příznivou cenu. (myšleno samozřejmě u bazarových kousků o kterých píšu).

Jenže v Čr stejně moc nevím, jak funguje trh s ojetými traktory. Jedna věc asi je, si to koupit, za pro mě přijatelných podmínek a druhá věc je, najít na to servis. Zajímalo by mě, co by se dělo, kdybych nakráčel k prodejci a řekl mu, že chci ten a ten model, za ty a ty prachy, jestli by mi ho byl schopen dodat. (dle mě by to byla asi nejefektivnější cesta, jak si získat i následný servis). Popř. kdybych za tím prodejcem ještě nakráčel s tím, že mu dám starej traktor do protiučtu a chtěl po něm opět bazarovej kousek.
George8030   05.07.2012 00:26:26
tak co se týče MF a Fendta,tak asi to nejde ani srovnávat smile ...jen když se člověk podívá na tu kabinu,ovládání a zpracování,velikost kabin a dalších. Fendt má svoje originál Vario převodovky a další různé věci Co se týče motorů,napsal jsi dobře,je to čistě na názoru každého a motory SISU jsou opravdu povedené motory!!!
Jano SK   05.07.2012 00:57:03
George: Aky je rozdiel medzi prevodovkou ML260 vyrobenou v Marktoberdorfe a namontovanou do Fendta 900 oproti prevodovke ML260 vyrobenou v Marktoberdorfe a namontovanou do MF 86xx? Ako vyzeraju "dalsie rozne veci"?
TomášJ.   05.07.2012 01:05:23
To George, pokud se budeme bavit o kabinách, tak mi moc rozdílný nepřišly. Letos jsem seděl jak ve fendtu 9xx, tak v MF 86xx. MF co jsem se díval, tak se ovládání fendtu přibližuje novou řadou 7600. Ale kde je napsáno, že je ovládání Fendtu lepší nevím. Možná v prodejních stanovách Agromexu. Co se mě líbí u Fendta je lednička. V mf je pouze chladicí box. Ovšem, kam by dal traktorista u Fendta nářadí netuším. V tomhle si nemají MF ani Fendt co závidět. Např. ten box co má MF pod nádrží, tam se vejde tak leda malý kladivo. Zajímalo by mě o kolik větší je kabina fendt? Řek bych, že jsou ty kabiny totožný. Odpružení kabin, možná o chloupek lepší Fendt, ale nic za co bych si připlatil mega v konečný ceně to vážně není. Už jsem to tu možná jednou i psal, pro mě z pohledu pozorovatele má naprosto nejlepší kabinu JD 8. Bohužel jsem neměl možnost se ještě svíst s novým NH T8 a Axionem v poli, takže tam nemá moc cenu něco psát.

A jinak, Fendt má sice svoje vario převodovky, ale uplně ty samý vario převodovky má MF pokud vím taky a taky budou originál, akorát mají z kabiny jinak řešený ovládání. A ne nadarmo mi letos v jednom nejmenovaným podniku bylo řečeno, proč by si měli kupovat dalšího fendta, když by ho mohli mít v červený barvě za daleko lepší prachy. A asi na tom něco pravdy bude. Nechci tvrdit, že když si koupím Fendta 9xx nebo MF 86xx, že to je jako bych se rozhodoval mezi koupí škody rapid a novýho seatu toledo, ale zas nevěřím tomu, že když obě značky patří pod Agco, že tam bude tak markatní rozdíl, abych dal ve výsledku za Fendta o nemalou částku navíc (vztaženo, na ty skoro nový bazarový kousky).
George8030   05.07.2012 02:23:14
ano s tou převodovkou jsem to napsal špatně,je to kontraproduktivní a přirovnal bych to k tomu,že koho chleba jíš ... proto byla převodovka Vario "propůjčena" do traktorů MF, jelikož se jedná o koncern. Ale určitě srovnávat Varioterminál a vše další ve Fendtu s MF,mi přijde trošku zcestné, když se podívám na kabinu MF a Fendta,tak tam rozdíly prostě jsou a znatelné a kdo tvrdí,že né,tak nevim jak dál se bavit. Když vezmete v potaz joystick ve fendtu,co s ním vše jde a co jde v MF,když se vyloženě podíváte na fotky zde (ano vím,že jde o starší model) ale nová řada 8600 mi nepřijde až o pár designovách inovací o moc rozdílnější,než starší řady,uspořádání prvků zůstalo. Tohle podle mě,kdo jezdí s Fendtem,tak rozdíl prostě uvidí.
Jinak Tomáši, co se týče kabiny u JD 8,je moooc hezká,ale plno uživatelů zrkritizovalo klimatizace ve střeše,kdy jim jde studnenej vzduch přímo na hlavu a krk,což není moc příjemné a další věc,sundej si horní zelený dekl,jednou ti na tu střechu něco spadne a máš komplet po klimatizační soustavě = ranec oprava, ale to je asi tak vše co bych JD vytkl,ale JD měl vždy velké a zajímavé kabiny,kde JD byl známý svojí intuitivností a rychlým pochopením ovládacích prvků, jinak samozřejmě někomu se líbí,někomu ne,co člověk,to jiný názor. Ale taky má svoje mouchy smile ... asi jako vše,co se týče technického směru smile ... jinak já se do nové kabiny NH T8 měl možnost podívat a přijde mi to jako v Bruderu,prostě se mi to vubec nelíbilo. Vůbec ten traktor měl docela zaskočil ... po shlédnutí jsem řekl - "zlaté staré TGčko"
Co se týče řady MF 7600,ano má podobnosti,ale pro mě opravdu vzdálené,kdy terminál je šoupnutý někde hodně napravo,mimo konzoly sedačky např. ,to provedení pák není úplně a systém ovládání převodovky to samé jako u Fendtu a ty tlačitla volby. Opravdu to zatím VUBEC není jako u aut,kdy si myslim to hodně přirovnáváte a nebo třeba u CNH,kdy mi to přijde mnohem podobnější,jen v jiných barvách
Honza.S2   05.07.2012 06:27:50
No jako srovnávat tady něco, to nevím jestli je dobře. Přece tohle je starší řada, koncept kabiny vycházel ze starších řad 8100, v době kdy Fendt měl takové kabiny že tam nebylo ani kam dát svačinusmile
I když pár let běžely MF8400 vedle nových 900.
Ale jedna věc je jistá a to neříkám jen já ale i pár uživatelů odjinud kteří teprve Fendtu přicházejí na chuť - sednu do MF a jedu. Sednu do Fendta, plno tlačítek a elektoniky, velký joystik s mnoha tlačítky a pomalu se nerozjedou.
U motorů jsou také dvě zásadní věci v provozu - o motorech Sisu se nevědělo (nevím jak nové v 86 nyní), zato ale Deutzsmile a spousta zákazníků se třeba zarazí nad tím proč MF 8400 / 8600 jedou na 8,4 motorech do 360 Hp a Fendt jezdí na Deutz 7,4 až na výkon 390.
Co má ale Fendt vychytané je přední nápravasmile tam MF trochu zaostal.
Jinak je podle mě rozhodující spolehlivost a servis.
TomášJ.   05.07.2012 09:03:05
to George, ty jsi ale neřešil jenom ten joistick, ale napsal jsi, že je kabina větší a traktor má mnoho dalších různých věcí. Já jsem kontroval tím, že ty kabiny jsou velikostně stejný a jestli ne, tak tam bude rozdíl opravdu minimální + moje další argumenty. Tvůj další koment je opět o tom samým a defakto jsi nic novýho nenapsal. + Jsem nesrovnával tento MF na fotce s novým fendtem, ale řadu 8600 a nejvyšší řadu Fendt, to jsem čekal že z toho vyplyne. Pokud píšeš, že jsou mezi nima znatelný rozdíly, bylo by dobrý i napsat jaký a neřešit podle tebe lepší ovládání fendta, na který ti 50 dalších lidí může napsat pravej opak a říct, že jim víc vyhovuje to od MF.
A taky jsem přesně nechtěl, aby byl můj předchozí koment pochopen tak, že je to stejný jako u aut, ještě jsem tam výslovně psal, že to nechci tvrdit, ale že tam jistě budou koncernově nějaký věci podobný (Samozřejmě vím, že Fendt 936 není stejnej jako MF 8690, Valtra a Challeger, ale uplně zásadně jinej není podle mě). Na co jinýho by to pak asi byl koncern. Kdyby jeden výrobce koncernu dělal všechno dobře a nejlíp a ostatní jenom čuměli, to by bylo malinko divný.
Samozřejmě se tu ani nijak nesnažím hanit Fendt, ty traktory jsou super, ale kdybych se měl já jako zákazník rozhodovat, hodně bych bral v potaz tu techniku, kterou je schopná nabídnout konkurence co je semnou v jednom koncernu. A když pak člověk vidí ty bazarovný ceny takřka novejch traktorů, tak nevěřím, že se reálný ceny novejch traktorů extra liší a v dnešní době, i když byl minulej rok v zemědělství extra dobrej 99% podniků kouká na cenu a nebere v potaz jenom značku.

farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0070199966430664.s