Email: :Heslo 
Zapomenuté heslo?
titulni fotografie
Domů Fórum Galerie Komentáře Statistika Farmvideo Návštěvní kniha Odkazy Pravidla Ke stažení OLD Eshop

Zobrazit kategorie  Zobrazit fotografy  Zobrazit galerie  Zpravodajství  Novinky  
sanitař   17.09.2012 19:48:40
zdravim chtěl bych jen říct že je to zajímavé ale dle mého názoru zbytečné ale jen to jen muj názor tak mne za to nekamenujte :)
martinko   17.09.2012 21:27:50
podla toho ako to myslíš zbytočné , v podniku ktorý silážuje cca 100-200 ha a vozí 4,5 zetorov a nejaky ten jeden velky naves to zbytočné je ale pre podnik ktorý chová 4000 ks dobytka alebo pre bioplynovu stanicu je to parádny stroj pretože tam vozia vačšinou tamdemy tridemy a robí sa viac jám naraz , na jame sa to len tak točí a načo sa budu trápiť 3,4 teleskopické manipulátori , ked takýto kolos to vytlačí a rozhrne na jeden,dva krát to je len moj názor smile
Jano SK   17.09.2012 22:16:27
Zbytocny ten stroj urcite nie je, prave naopak.
Komentar by som iba smeroval k tej lopate - na rozhrnanie silaze su myslim vhodnejsie pre takyto stroj 5 m vidly, ktore sa bezne robia - cez tuto upravenu lopatu obsluha nic nevidi a efektivita prace nemusi byt optimalna pripadne bezpecna.
TomášJ.   17.09.2012 22:55:43
Koncept zajímavej, ale osobně se se mi daleko víc líběj lopaty, který jsou využívány na Volvech ve ždírci na pile. Lopata má objem 13m3, ale tutově do ní narve 15 kubíků, když udělá čepici. A nijak to neomezuje šířku nakladače + je vršek děrovanej, takže obsluha přes to i líp vidí. Zde může bejt výhoda rozhrnování, ale ta neohrabanost, zde asi už bude větší. Pokud by měl někdo zájem o fotky těch lopat co jsou na volvech u nás na pile, tak mi napište SZ.smile
Floyd   17.09.2012 23:26:43
Já souhlasím s Janem. Velké vidle jsou podle mého na rozhrnování lepší co se týká obsluhy. Navíc můžou být hydraulicky sklopné, takže nakladač není výzaný na něco, co mu převeze tuhle 19kubíkovou šílenost.
Filip 90   18.09.2012 00:27:19
Já tomu možná nerozumim ale neni to tak trochu na nic? Dyk to nestačí jen rozhrnout ale taky se to musí ušlapat. Já tam teda nebyl ale ty počty se mi zdaj takový divný.
Jako rozhrne to dobře to je fakt ale ty co to po něm šlapou musej mit radost. Když jim tam na jednu jízdu nahrne 40 kubiků a co s tim. Zvlášť když nakladač toho moc nušlape když tam jede dvkrát a prakticky stejnejma kolajema kvůli šířce lopaty. Prostě se mi nezdá, že by tahle mašina zařídila to aby 1100 koní řezačka jela na plnej knedlik a eště by nezvládala. Zvlášť když některý podniky kvůli zvýšení efektivnosti šlapání používaj už i stavební válce. A to to vozej od řezaček běžnýho výkonu. Neměl náhodou ten výjezd druhý řezačky nějakej další skrytej důvod? Ale jak řikám nevim je to jen muj názor.
Zetor   18.09.2012 00:37:06
Důvod výjezdu byl ten, že skutečně nestíhala. Na poli čekali 2 odvozci, na jámě čekaly nakladače, skutečně v ten moment byla nejslabším článkem řezačka.

Šlapaly dva traktory s vagónovýma kolama a plnily se tři jámy na jednou, večer se otevřela čtvrtá. V rozhrnování pomáhalo ještě malé Volvo L60G.

Jelikož těch 40 kubíků s přehledem roztáhl po celé délce jámy, tak s dusáním pak problém nebyl.
bobr2   18.09.2012 21:09:16
Zajímaly by mne nějaká čísla - kolik bylo odvozců, dopravní vzdálenost, výkon v tunách za směnu,celkové množství v jámách jestli je to možné . Ze zkušenosti vím že není problém navézt ale udusat. A aby stíhaly dva traktory dusat od dvou řezaček ve třech jámách smile
Filip 90   18.09.2012 22:26:47
No tak utahat Big Xe to je teda výkon. smile Ale tak možná když to roztahne po celý jámě na malou vrstvu tak to stačí jednou přejet a je udusáno. A když se správně prostřídá vyklápění dusání a hrnutí na těch 3 jámách tak by se to dalo.
Jinak nějaký ty čísla by mě taky zajímaly...smile
Zetor   18.09.2012 23:32:54
Bylo 5 odvozců, 4 o objemu cca 55 kubíků, jeden necelých 70 kubíků. Vozilo se ze vzdálenosti 2,5 km. Informace o odvezených tunách nemám. Výhodou bylo, že tím že byly odvozy značně veliké, tak jim trvalo dlouho plnění. Na jámu tedy přijížděly v dlouhých intervalech, i když přivezly naráz velké množství materiálu. Druhá řezačka byla nasazena jen na noc a při přejetí na vzdálenější pole už patrně jezdila jen jedna.
PAJA XX   19.09.2012 11:19:39
To Zetor * Včera jsem tam byl a jezdili obě dvě řezačky smile
TomášJ.   22.09.2012 13:06:13
Ještě malinko poupravím svoje tvrzení o Volvu co je u nás na pile, kde jsem psal, že má objem lžíce 13m3. Dnes byl na pile den otevřených dveří a lžíce má 15m3 + čepice. Jedná se o volvo L180G, koupeno v roce 2008 natočeno 23500mth. Výhled přes lžíci je velmi ucházející.
jarmil   25.09.2012 08:20:57
Jedná se o podnik na Vysočině a s tím Big X jsem jezdil v noci, odváželi 2xBergmann 67kubíků a 2xJoskin 64kubíků plus prototyp tatry s návěsem cca 70kubíku, Man s návěsem a později ještě návěs nový Krampe, ale nemyslím si že něco vázlo, občas stál nějaký odvozce, ale nebylo to nic hrozného ono naplnit 70kubíkový návěs chvíli trvá. V jednom podniku na Moravě trvalo plnění 70kubíkového návěsu při výšce kukuřice 4m 8-10minut a bylo tam až 33tun hmoty, tady byla kukuřice menší vice info mohu přes SZ
jarmil   25.09.2012 10:25:10
A ještě jedna věc tu hraje podstanou roli v rychlosti, je rozdíl řezat kukuřici na siláž to je na 1-2cm někdy i více, nebo na bioplyn což je 3-5mm!! to je ten hlavní rozdíl a určitě i krone 1100 má své hranice výkonu
GTA   25.09.2012 11:21:38
Jarmil: Vážně někde řežou kukuřici na siláž na 3-5 cm a i více?? Tomu ani za mák nevěřím....... Chtěl bych ty špalky vidět.
Ben Brocka   25.09.2012 16:37:18
No tak to dúfam, že tu bude nejaká poriadna galéria z tejto linky... ;)
jarmil   25.09.2012 18:13:09
Tak linka to byla parádní, ale jako řidič nemám moc času něco nafotit, ale pár fotek při střídání jsem udělal, jak to půjde dám je sem, akorát mi tam bude chybět ten Krampe, přijel až za tmy a už jsem ho nestačil nafotit.
Ben Brocka   25.09.2012 19:14:27
Ak sa smiem spýtať, o aký konkrétny typ Krampe sa jednalo?
jarmil   25.09.2012 19:33:38
To přesně nevím bylo to za tmy, byl to třínápravový návěs a tahal ho dvounápravový Man. víc fakt nevím
jarmil   25.09.2012 20:08:23
tak na stránkách CRS marketing je právě tento první návěs v ČR zapojený za modrým Manem, tady ho tahal červený
lalin940   25.09.2012 21:26:27
tak to volvo stou lopatou,to je super,to se mi fakt líbí,poprvé jsem viděl něco takového,ten si stím jenom hraje,fakt paráda.
farmweb@atlas.cz
© Martin Rosta 2005-2024
czdeenlogo
Tento server je housován v Datacentru Moravia
Script vykonan za: 0.0086028575897217.s